ota lonkero

kkssdi tänmäänn mä oon käniisssä jumaluta ku on hyvä olla bniin pitkäöstöä aoilkaa.. tää tulee han sormi oelillä sotoi.. gtästä näättä kuka slkukrenee skitrjottaa mut huolkmmenna iisisti okokska on itsebäissyyys pän'ä-..ttu..

72

1356

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • quistis

Sä kirjoitat tosiiiiiiiiiiiii hyvin........:o/

• ..tultt kosuikki ihan dsikkonbs sormipeluillä..
        aarrggghhh siis täbnään tukeee kaikki ihan sormipelillä koska oon juonut.. anteeeeexi..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..tultt kosuikki ihan dsikkonbs sormipeluillä..
        aarrggghhh siis täbnään tukeee kaikki ihan sormipelillä koska oon juonut.. anteeeeexi..

Tulee mieleen vuoden takainen ilta...Kippari ja sä jaksoitte yhtä aikas railakkaassa tilassa olevaa naista jututtaa;o))

• quistis kirjoitti:

Tulee mieleen vuoden takainen ilta...Kippari ja sä jaksoitte yhtä aikas railakkaassa tilassa olevaa naista jututtaa;o))

..tuota en tarkalleen miuista mut jos ihan näppipelillä meen tullee kaikenmisia kierhjoitusvuirheitä,..rei mun khunmallaaa ulkosesti vättämättä nöäää mutta päässä.. sirittäääää..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..tuota en tarkalleen miuista mut jos ihan näppipelillä meen tullee kaikenmisia kierhjoitusvuirheitä,..rei mun khunmallaaa ulkosesti vättämättä nöäää mutta päässä.. sirittäääää..

tavallisesti sit kirjoitat..siis millä...jos et näppipelillä...Quu qummastelee..hmm...mielenkiintoista...

• quistis kirjoitti:

tavallisesti sit kirjoitat..siis millä...jos et näppipelillä...Quu qummastelee..hmm...mielenkiintoista...

..kirjoiratab spontaanisti en kirorjaa virjheitä..tää tulee oikeestaan kännituntumaalla..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..kirjoiratab spontaanisti en kirorjaa virjheitä..tää tulee oikeestaan kännituntumaalla..

Ja huomenna kamala kankainen....;o)

• quistis kirjoitti:

Ja huomenna kamala kankainen....;o)

tai pervolkku rouikkuu halpaab manilla köyteen.. ninhän sitä vaan kravattiimkaulaan..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

tai pervolkku rouikkuu halpaab manilla köyteen.. ninhän sitä vaan kravattiimkaulaan..

toivottavasti käsitin väärin:o(

• quistis kirjoitti:

toivottavasti käsitin väärin:o(

..selldsta< se on.. rankkaaaaaaaaa.....

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..selldsta< se on.. rankkaaaaaaaaa.....

tiedän....Siis mikä on rankkaa?? Kerro heti!!

• quistis kirjoitti:

tiedän....Siis mikä on rankkaa?? Kerro heti!!

..kuules rankkaa quistis.. nyt mmuuten tajsin tuon nimimerkkisi tarkotukxeb.. ihab sattumalta tööt-.. no otin sevllää..todsiissaan--

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..kuules rankkaa quistis.. nyt mmuuten tajsin tuon nimimerkkisi tarkotukxeb.. ihab sattumalta tööt-.. no otin sevllää..todsiissaan--

No kerros mitä se tarkoittaa...siis mikä on nikkini merkitys???

• quistis kirjoitti:

No kerros mitä se tarkoittaa...siis mikä on nikkini merkitys???

..fantasiaasnn johonki pelihommeliin.. huomasin muuten yhdennäköisyyden..vink vbink.. siis joku hahmo..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..fantasiaasnn johonki pelihommeliin.. huomasin muuten yhdennäköisyyden..vink vbink.. siis joku hahmo..

Mun poikani sen on minulle rekannut:o)) Hänestä se kuvaa mamia:o)

• quistis kirjoitti:

Mun poikani sen on minulle rekannut:o)) Hänestä se kuvaa mamia:o)

..kookkelista.. quistis.. ja kuvat.. juu nou..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..kookkelista.. quistis.. ja kuvat.. juu nou..

Sä paljastit Quun:o/

• quistis kirjoitti:

Sä paljastit Quun:o/

..enxmä oo nero.. hei oikeesti etkö mulka tienny???

• kippari

sitä on alettu viettämään itsenäisyyspäivää etuajassa;=))Mut hyvää itsepäisyyspäivää sinulle kohtahan se vuorokausi vaihtuu:=)

• ..oon niin soveliaaasti.. tänään o lupa olla korjaamatta kännivirheitä myös kirjoiettaessa.. anteexi ,..hybää iltaa ja itsepäsuisuyyspäivää..

• ..huomenna soveliasasyti tänään on lupaa olla kännissä..

• kippari
        pervokki kirjoitti:

..huomenna soveliasasyti tänään on lupaa olla kännissä..

hyvä vetää kunnon känni ainut kurja on seuraava päivä voi olla hippasen huono fiilis:=))

• kippari kirjoitti:

hyvä vetää kunnon känni ainut kurja on seuraava päivä voi olla hippasen huono fiilis:=))

näkee.. toivotravasti kuohista jkrappikseen rtai kravatti kaulaan.. tööööttt---

• kippari
        pervokki kirjoitti:

näkee.. toivotravasti kuohista jkrappikseen rtai kravatti kaulaan.. tööööttt---

toivoa ettei olis huomenna huono kondis sinulla...
        On niin tuttuja ne olot mullekin aikoinaan kun toi jumalten juoma mullekin maistui välillä liikaakin;=)

• kippari kirjoitti:

toivoa ettei olis huomenna huono kondis sinulla...
        On niin tuttuja ne olot mullekin aikoinaan kun toi jumalten juoma mullekin maistui välillä liikaakin;=)

,,juu.. huominen on arvioitus.. onnex oon vaan tietykkllä linjalla vaikka niposnaos ja yks kass tarjottiin kossu snapsii....

• kippari
        pervokki kirjoitti:

,,juu.. huominen on arvioitus.. onnex oon vaan tietykkllä linjalla vaikka niposnaos ja yks kass tarjottiin kossu snapsii....

oliskin aikoinaan osannut se jalon taidon ottaa pari tasottavaa olis ollut olot pikkusen parempia,mut usein meinas lipsahtaa sekin homma:=)))

• kippari kirjoitti:

oliskin aikoinaan osannut se jalon taidon ottaa pari tasottavaa olis ollut olot pikkusen parempia,mut usein meinas lipsahtaa sekin homma:=)))

..toimii parenmmmin kuin byrana mut sitä puitää ollq variovqinen ettäi homma ala alusta.. täutyy tyit'ää rajat..

• kippari
        pervokki kirjoitti:

..toimii parenmmmin kuin byrana mut sitä puitää ollq variovqinen ettäi homma ala alusta.. täutyy tyit'ää rajat..

kun joskus onnistu ottaa se pari paukkua terävää se jeesas todella hyvin,mut sit se vaan joskus alkoi uudestaan siitä et se vasta on taidetta onnistua siinä hommassa:=))

• kippari kirjoitti:

kun joskus onnistu ottaa se pari paukkua terävää se jeesas todella hyvin,mut sit se vaan joskus alkoi uudestaan siitä et se vasta on taidetta onnistua siinä hommassa:=))

..huomannu että muutama olut taironkelo jäillä tepsii ihan hyvin et itarrtee väkevii.. mut joskus ne muutama ei riitä

• kippari
        pervokki kirjoitti:

..huomannu että muutama olut taironkelo jäillä tepsii ihan hyvin et itarrtee väkevii.. mut joskus ne muutama ei riitä

sit jää siihen muuten ei mitään hyötyy jos alkaa kippaamaan siitä uudestaan seuraava aamu vielläkin huonompi sen jälkeen:=)

• kippari kirjoitti:

sit jää siihen muuten ei mitään hyötyy jos alkaa kippaamaan siitä uudestaan seuraava aamu vielläkin huonompi sen jälkeen:=)

..kertasesta syytän viskii.. aina oon selvinny väjhillä vaivoilla.. yleensä.. pitää olla jotainm raikasta ronkeloo is the best jäätävän kylnmänä..

siirretty on krapulita..

• kippari
        pervokki kirjoitti:

..kertasesta syytän viskii.. aina oon selvinny väjhillä vaivoilla.. yleensä.. pitää olla jotainm raikasta ronkeloo is the best jäätävän kylnmänä..

siirretty on krapulita..

aina helpompaa kun juo jotain lonkeroa tai kaljaa vaan niin aamu varmaan pikkusen helpompi kuin noilla kirkailla ym.terävillä niillä saa kamalan olon aamuksi:=)

• kippari kirjoitti:

aina helpompaa kun juo jotain lonkeroa tai kaljaa vaan niin aamu varmaan pikkusen helpompi kuin noilla kirkailla ym.terävillä niillä saa kamalan olon aamuksi:=)

..pitää AIONA olla jotain kyulmää ja hiilihapposta..
        ainaki mulle..

• kippari
        pervokki kirjoitti:

..pitää AIONA olla jotain kyulmää ja hiilihapposta..
        ainaki mulle..

onkin parasta kamaa kankuseen:=)))No mä meen nyt huiliin mut otappa iisisti et huomenna olet iskussa:=)Eli öitä sinulle :=)))

• kippari kirjoitti:

onkin parasta kamaa kankuseen:=)))No mä meen nyt huiliin mut otappa iisisti et huomenna olet iskussa:=)Eli öitä sinulle :=)))

..siis.. öötä vaan..

• uteliasneiti

yksi kysymys paljonko sinä olet vanha?

Et ole missään kertonut, vaikka oletkin
      etsinyt noita-vaimoa, joka iältään on
      noin.25-vuoden kieppeillä.

• ..mä oon 25.. älä kerro kenekkllekään..

• uteliasneiti
        pervokki kirjoitti:

..mä oon 25.. älä kerro kenekkllekään..

en kerro kenellekään.

Paska olen liian vanha sinulle,
        en paljoa, mutta kuitenkin.

• uteliasneiti kirjoitti:

en kerro kenellekään.

Paska olen liian vanha sinulle,
        en paljoa, mutta kuitenkin.

..kuka sanoo..noin.. sä???

• uteliasneiti
        pervokki kirjoitti:

..kuka sanoo..noin.. sä???

vielä tarkentaa minkä näköinen "noitavaimon"
        tarvitsisi olla ja kokoinen ja muita vaatimuksia?

vielä tarkentaa minkä näköinen "noitavaimon"
        tarvitsisi olla ja kokoinen ja muita vaatimuksia?

..neiti.. mulla ei ole "vaatimuksia".,. koska oon ihastunut elämäni aikana niin monen näköseen naiseen että hyvänen aika sentään..heh.. mutta juu nou perusjutut.. mukava.. söpö.. juu nou miellyttää ja kemiat toimii..

• uteliasneiti
        pervokki kirjoitti:

..neiti.. mulla ei ole "vaatimuksia".,. koska oon ihastunut elämäni aikana niin monen näköseen naiseen että hyvänen aika sentään..heh.. mutta juu nou perusjutut.. mukava.. söpö.. juu nou miellyttää ja kemiat toimii..

olet ja hauska, mutta en tiedä uskallanko
        ottaa sinuun suoraan yhteyttä.

olet ja hauska, mutta en tiedä uskallanko
        ottaa sinuun suoraan yhteyttä.

..profiilista löytyy sähkis.. hihhihi--

• uteliasneiti
        pervokki kirjoitti:

..profiilista löytyy sähkis.. hihhihi--

taisin huijata.
        Kyllä siellä oli ja on ollut.
        Vielä minä kirjoitan,
        kunhan tarpeeksi kerään rohkeutta.
        Ellei ole silloin jo myöhäistä.

taisin huijata.
        Kyllä siellä oli ja on ollut.
        Vielä minä kirjoitan,
        kunhan tarpeeksi kerään rohkeutta.
        Ellei ole silloin jo myöhäistä.

..on seikkailu.. nopeat syövät hitaat ja niin edelleen.. yxin oon mutta se ei koskaan vielä kestänyt ikuisesti..

• uteliasneiti
        pervokki kirjoitti:

..on seikkailu.. nopeat syövät hitaat ja niin edelleen.. yxin oon mutta se ei koskaan vielä kestänyt ikuisesti..

jatkoa sinulle ja toivottavasti löydät etsimäsi.
        Ei minulla rohkeus riitä loppupeleissä.
        Oikeasti en osaa tuollaisia kuvioita,

vaikka suutani muuten soitankin ja nyt utelin
        enemmän asiasta ihan muulla nimellä.

jatkoa sinulle ja toivottavasti löydät etsimäsi.
        Ei minulla rohkeus riitä loppupeleissä.
        Oikeasti en osaa tuollaisia kuvioita,

vaikka suutani muuten soitankin ja nyt utelin
        enemmän asiasta ihan muulla nimellä.

..myminää..mutinaa..pohdintaa.. kysymysmerkkejä?????? ja nii edespäin..

• quistis

Mun poikani kertoi ....;o))

• ..eihän se mikäään hirveä salaisuus.. ku netistä löytyy quistis..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..eihän se mikäään hirveä salaisuus.. ku netistä löytyy quistis..

Noloa vain.....On se...

• quistis kirjoitti:

Noloa vain.....On se...

..aiku se ku sulla on ruoska kädessä...??

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..aiku se ku sulla on ruoska kädessä...??

sit paljastit....Quu on hurjan pervo:o/

• quistis kirjoitti:

sit paljastit....Quu on hurjan pervo:o/

..vai paljastin.. öö kullä sekin oli aika julkinen tieto.. LULU..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..vai paljastin.. öö kullä sekin oli aika julkinen tieto.. LULU..

Hän aina muistaa...Lulu;o)

• quistis kirjoitti:

Hän aina muistaa...Lulu;o)

..en ikinä unohda..

kiinnostuxen vuoksi haluisin nähdä tuon debbie harryn tähdittämän lehvan..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..en ikinä unohda..

kiinnostuxen vuoksi haluisin nähdä tuon debbie harryn tähdittämän lehvan..

sä olet:o))))))))))))))

• quistis kirjoitti:

sä olet:o))))))))))))))

.. mää ooonnn.. ????????????????????????????????

• quistis
        pervokki kirjoitti:

.. mää ooonnn.. ????????????????????????????????

tosiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Pervokki:o)) No ok..sä olet mun mielestäni tosi Pervokki;o)

• quistis kirjoitti:

tosiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Pervokki:o)) No ok..sä olet mun mielestäni tosi Pervokki;o)

..tosi pervokki?... mitäköhä tuo loppupeleissä meinaa????? kymyssysmerkkejä perä perään..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..tosi pervokki?... mitäköhä tuo loppupeleissä meinaa????? kymyssysmerkkejä perä perään..

just tarkoittaa et sä olet Pervokki maaaaaaaaa frieeeeeeeeeeeend;o).......Yritin nyt samaistua sinuun,,,,huomasitko kysymysmerkkejä liuta perään...

• quistis kirjoitti:

just tarkoittaa et sä olet Pervokki maaaaaaaaa frieeeeeeeeeeeend;o).......Yritin nyt samaistua sinuun,,,,huomasitko kysymysmerkkejä liuta perään...

..kannattaako muhun samaistua missään mielessä kun asiat on pielessä??.. oon huono esimerkki.. ja muutenki..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..kannattaako muhun samaistua missään mielessä kun asiat on pielessä??.. oon huono esimerkki.. ja muutenki..

Täti nauraa;o)))))))))))))))))

• quistis kirjoitti:

Täti nauraa;o)))))))))))))))))

..antaa nauraa vaan.. kyllä pervokki kestää.....

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..antaa nauraa vaan.. kyllä pervokki kestää.....

Pervokki....sä varmasti kestät...Et muuten naurattas mua näin;o)) Höh...ei tää ole mikään goottitäti.......Hemmetti nyt suorastaan takahdun nauruun......

• quistis
        quistis kirjoitti:

Pervokki....sä varmasti kestät...Et muuten naurattas mua näin;o)) Höh...ei tää ole mikään goottitäti.......Hemmetti nyt suorastaan takahdun nauruun......

täti tukahtuu nauruun.....:o/

• quistis kirjoitti:

..hihihihi.. goottitäti?..höhö.. ei ggoottitädit ruoski.. aina.. tai yleensä..

• quistis

haluutsä ruoska..siis ruoskasta....??? Quules ei tää ruoski....Se on vaan ikoni...se piiska;o))

• ..hihhihi.. juu en haluu ruoskasta.. quistis saa luvan pikkasen läpsästä.. kevyesti..

• quistis
        pervokki kirjoitti:

..hihhihi.. juu en haluu ruoskasta.. quistis saa luvan pikkasen läpsästä.. kevyesti..

Pervokkia kevyesti vauvan bebulle....ja sanoo et hippa...ööööööö,,siis eikun hyvää yötä...Kanssasi oli niin hauska olla:o)))))

• quistis kirjoitti:

Pervokkia kevyesti vauvan bebulle....ja sanoo et hippa...ööööööö,,siis eikun hyvää yötä...Kanssasi oli niin hauska olla:o)))))

..on silmille lentäny?.. itseasiassa alkaa ramasta kun eiline ilta oli niiin rankkaa..

• quuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
        pervokki kirjoitti:

..on silmille lentäny?.. itseasiassa alkaa ramasta kun eiline ilta oli niiin rankkaa..

unihiekkaa tähän aikaan aamusta.....Nyt nukkumaa P!!Mami sanoo,,sänkyyn ...hetipoispaikalla;o))

• quuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu kirjoitti:

unihiekkaa tähän aikaan aamusta.....Nyt nukkumaa P!!Mami sanoo,,sänkyyn ...hetipoispaikalla;o))

...mä meennn...zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      337
      38530
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      103
      7096
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      31
      5540
    4. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      21
      4048
    5. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      57
      3202
    6. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      67
      3199
    7. Uskotko yliluonnolliseen?

Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D
      Ikävä
      63
      2400
    8. Mitä kuuluu?

Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul
      Ikävä
      18
      2171
    9. En suuttunut missään vaiheessa

Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk
      Ikävä
      12
      2154
    10. Trump on jo ihan seonnut...

Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.
      Maailman menoa
      500
      2050
    Aihe