...että myös laulutaidoton voi olla idoli. Ilkka on niin söpö ja hassu, ja PMMP on niin trendikäs ja hassunhauska. Ei tarvi osata laulaa niin taitavasti, tärkeintä että on muuten sopiva.
Ilkka ja PMMP todistaa...
4
570
Vastaukset
- tärkeän asian
Ensinnäkin PMMP:n Paula ja Mira OSAAVAT laulaa. Toisekseen he myös tekevät itse musiikkia, toisin kuin yksikään Popstars- tai Idols-tähti ikinä (ehkä Jani Wickholmia lukuun ottamatta). Tämän vuoden finalistit ihan kaikki todistavat, että finaaliin voi valitettavasti päästä osaamatta laulaa (pysyä nuotissa ja vireessä). Mutta PMMP:tä et voi samasta syyttää. Ja ei, minä en ole mikään erityinen PMMP-fani. En omista enkä tule omistamaan yhtäkään heidän levyään, esimerkiksi. Musiikkikorvaa minulla kyllä on, ja siihen perustan kommenttini. Kehotan sinuakin kehittämään omaasi..!
- C-duuri
PMMP:n ongelmana on tosiaan hieman hiomaton äänenkäyttö. Sitä voi pitää omalla tavallaan viehättävänäkin, mutta tällaiselle laulutaidon ystävälle ja itsekin laulavalle se on häiritsevää. Ymmärrän kyllä, miksi kyseisen tyttöduon suosio on suuri. Kyse on enemmän heidän edustamastaan pikkutyttö -imagosta kuin varsinaisesta laulamisesta. Ovathan heidän esittämät kappaleetkin lähinnä lastenlauluja hieman ronskeimmin sanoin varustettuna.
Mutta niinkuin sanoin, en käy heitä tai heidän kuuntelijoitaan arvostelemaan. Tärkeintähän on, että kuulija saa kuulemastaan hyvän mielen. - alat
noin kovasti kiihkoamaan, niin kannattaa muistaa se, että PMMP:n tytöt tulivat julkisuuteen Popstar-ohjelman myötä.
- tapa kilpailla
AINOA JOKA OSAA LAULAA ON ILKKA, NYT ÄÄNest ILKKA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780