Ilkka on varmasti hauska opiskelijabileiden esiintyjä. Mutta ei hänestä ole suurille estradeille maksavan yleisön eteen. Kenties hän voisi sopia jonkin lastenlauluja kolme-nelivuotiaille hassusti esittävän yhtyeen solistiksi. Mutta ei muuhun. Loppupäätelmä: ällö tyyppi. YÄK!
Mielipiteeni Ilkasta
7
610
Vastaukset
- tippuu
niin kuin kaikki loputkin sillä he eivät osaa laulaa kenestäkään heistä ei tule yhtään mitään
- minä
Pakarinenkin pääsi linnan-juhliin niin miksei näistäkin vois tulla jotai? Varsinki Ilkassa potentiaalia..
- on kuule
minä kirjoitti:
Pakarinenkin pääsi linnan-juhliin niin miksei näistäkin vois tulla jotai? Varsinki Ilkassa potentiaalia..
vähän eri tasoa. Ei noista junteista olisi linnanjuhliin. Saisi hävetä silmät päästä.
- dshksjh
ilkkahan on aivan mahtava! se tosissaan osaa ottaa huomion itseensä...ja saa kaikki kappaleet kuulostamaan omalta...hyvä lava karismi ja kaikki....ulkonäköki hyvä...JA kAIKEN lisäksi OSAA LAULAA!
- vaakuli
Ilkka on ihan Paras!!! Ja tulee kyllä voittamaan!
- Eräs kanssa
Voin hyvin kuvitella Ilkan heiluttelemassa honkkissääriään pupujussiasussa porkkanaa mutustellen. Ja pikkulapsilla on sitten hauskaa, kun se Ilkka-setä on niin hassu että! Se päästelee niin kummia ääniäkin suustaan.
- Tympiintynyt
Ja se vääntelee vielä naamaansakin. Minulta tulee kohta oksennus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862