Pääministerin/presidenttiehdokkaan kanta

MiracleMike

Näköpiirissä ei ole tarvetta linjan muutokselle. Vanhasen mukaan ei ole sellaista kehityspiirrettä nähtävissä, joka vaatisi meitä hakemaan Naton jäsenyyttä.

5

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • populisti

sen tietää sanomattakin ;~] .

• Melkein samalla

lauseella Suomen poliittinen johto kommentoi Suomen turvallisuustilannetta lokakuussa 1939! Erona vain se, että tietenkään puhe ei ollut NATO:sta, vaan Ranskan ja Englannin tarjoamasta tuesta Suomelle. Kaukonäköisiä ja luotettavia lausuntoja ovat olleet ennenkin juu nuo poliitikkojen suoltamat näkemykset.

• Heinähattu

Kuuleppa. Vanhanen on pelkkä apupoika. se on mahtava näky kun noin pitkä mies taittuu kumartaessaan puolestavälistä alaspäin.

Sak:n apupoika suostuu jo siihen, että vallnahimon tyydyttämiseksi perustuslaki avataan ja SAK:n presidentille avataan väylä vielä kolmannellekin kaudelle kuuden seuraavan vuoden jälkeen.

Matti suostuu siihen, että valtion nuorisoapurahat ohjataan SAK:n nuorisojärjestö SAKKI ry:lle.

Matti näkee juuri niin kuin Eeron takaa saa nähdä.

Kysy Iso-Eerolta, jos haluat Vanhasen mielipiteen.

• pekkanen

Itse aika läheltä seuranneena voin kertoa teille yhden asian.
        Kaikki isoilla palleilla istuvat ovat hyvinkin Nato-myönteisiä. Vanhanen itse on sanonut, että tulevaisuudessa Suomella ei ole muuta mahdollisuutta kuin liittyä Natoon.

Jos menet nyt sanomaan olevasi Nato-myönteinen, teet poliittisen itsemurhan. Sama juttu oli Euroopan Unionin kanssa. Vanhanen oli suuri EU-kriitikko, mutta nykyään voi puhua jo faniudesta.

Suomen liittyminen Natoon käynnistyy ensi eduskuntavaalien jälkeen, jos poliitikkojen "salaiset" suunnitelmat toteutuvat.

Sanokaa minun sanoneeni.

• Nimetön
        pekkanen kirjoitti:

Itse aika läheltä seuranneena voin kertoa teille yhden asian.
        Kaikki isoilla palleilla istuvat ovat hyvinkin Nato-myönteisiä. Vanhanen itse on sanonut, että tulevaisuudessa Suomella ei ole muuta mahdollisuutta kuin liittyä Natoon.

Jos menet nyt sanomaan olevasi Nato-myönteinen, teet poliittisen itsemurhan. Sama juttu oli Euroopan Unionin kanssa. Vanhanen oli suuri EU-kriitikko, mutta nykyään voi puhua jo faniudesta.

Suomen liittyminen Natoon käynnistyy ensi eduskuntavaalien jälkeen, jos poliitikkojen "salaiset" suunnitelmat toteutuvat.

Sanokaa minun sanoneeni.

näin tapahtuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      21
      1800
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      156
      1789
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      347
      1514
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      209
      1122
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1118
    6. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      142
      1116
    7. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      995
    8. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      11
      985
    9. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      4
      969
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      928
    Aihe