tenniskyynerpää

boob

miten hoidetaan kroonista tennis kyynärpäätä?

lekurilla kävin ja määräs tulehduskipulääkettä ja mobilaattia.

9

11759

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeilla

Jäsenkorjaaja tai kiropraktikko saattais auttaa...mut ei tietenkään välttämättä.

Kannattaa kokeilla, et häviä mitään, riskit (ainakin kyynärpään kohdalla) olemattomat.

• hoidettu

Valitettavan harva jäsenkorjaajakaan osaa korjata olkapään subluksaatioita, joka siis on tuonkin vaivan syy.

• Eve 37
      • hoidettu

Kuinkas moni lääkäri on olkapäätäsi tutkinu? Mulla tutki 2 lääkäriä, fysiatri, ortopedi, OMT-fysioterapeutti ja kalevalainen kansanparantaja. Kukaan ei löytäny olkapäästä mitään vikaa...

• Eve 37
        hoidettu kirjoitti:

Kuinkas moni lääkäri on olkapäätäsi tutkinu? Mulla tutki 2 lääkäriä, fysiatri, ortopedi, OMT-fysioterapeutti ja kalevalainen kansanparantaja. Kukaan ei löytäny olkapäästä mitään vikaa...

Noh. Ei mun olkapäätäni kukaan ole tutkinut, enkä mä siittä mitään tiedäkkään, muuta kun että mitään vaivaa ei siinä ole ollut.

Mutta sen tiedän, että mulla auttoi tenniskyynäpäähän, kun rupesin käyttään hiirtä ergonomisemmin, lepuuttaa käsiäni enemmän sekä venyttelemään noita kramppiin menneitä lihaksia käsissäni. Myös hierojani hierosi noita kramppiin menneitä lihaksia ja sekin auttoi todella paljon. Sen jälkeen ei ole tenniskyynärpää vaivanut mulla.

Ja tiedän suvussani monella auttaneen ihan levon ja venyttelyn sekä rasituksen vähentämisen.

Esim. lihanleikkaajilla tuo tenniskyynärpää on todella yleinen, kun joutuvat rasittamaan käsilihaksiaan paljon.

Sitä en väitä, voiko olkavarren paikaltaanolon aiheuttaa samanlaisia vaivoja, mutta mulla noi lihakset olivat vaan jumissa.

PISTE

• KORTISOONI

Itellä epäiltiin kans tenniskyynerpäätä.
      3kertaa kävin lääkärissä,ja joka kerta laitettiin kortisoonipiikki.
      Piikkien pistoista ei ollut minkäänlaista apua,ja Buranaa söin enemmän kun laki sallii,ja kokeilin todella vahvojakin lääkkeitä,ei apua niistäkään.
      Vika taitaa selvitä minun osaltani,pääsin oikean lääkärin vastaanotolle,hän väänteli kättä moneen suuntaan ja paineli kyynerpään seutuvilta,ja totes..
      leikkaukseen menee,HERMOPINNE,ja tämä lääkäri/kirurgi on todella hyvä ja kuuluisa...
      Että luulis sen tietävän,koska vastaanotolla meni 5min..

• Reimo

Moikka!
        Itselläni on samoija vaivoja ja ongelmia lääkäreitten kanssa.
        Voisitko viellä kertoa kenen luona kävit että itsekkin pääsisin asiantuntijan luokse!
        Terveisin epätoivoinen 23v!

• helpottunut
        Reimo kirjoitti:

Moikka!
        Itselläni on samoija vaivoja ja ongelmia lääkäreitten kanssa.
        Voisitko viellä kertoa kenen luona kävit että itsekkin pääsisin asiantuntijan luokse!
        Terveisin epätoivoinen 23v!

Vika ei ollutkaan hermopinteessä,ongelmat jatkui leikkauksen jälkeenkin...leikkauksen jälkeen määrättiin fysikaalista hoitoa 15kertaa,ja sielä se vika vasta ilmeni....eli kyynerpäässä oli kaikki ihan jumissa,ja jostain verkkokalvoista hän puhui...7kertaa kävin ja vikaa ei ole enää ilmenny,aikaa tästä leikkauksesta on nyt yli vuosi ja kaikki on ok....ite leikkaus oli inhottava homma,5vko sairaslomalla,ja helvetin kipiä....lääkärien kans takkusin itekkin terveyskeskuksessa....piti korottaa ääntä,ja sanoa että en mä mitään vitun sairaslomaa tullu hakemaan,vaan apua kipuun....niin sitte ne tajus missä mennään...enkä pitänytkään niitten antamaa sairaslomaa,koska käsi tuli vaan kipeämmäksi,kun ei tehny mitään....välis sätii niin paljon että käsistä tippui tavarat.....eli mars,mars,hyvään fysikaaliseen hoitolaan,pyydät lääkäriltä lähetteen sinne,niin tulee halvemmaksi....jos ei hyvällä anna,niin koita sitte pahalla,ite tein niin....useimmiten tulee nämä vaivat jos on vieras ja raskas liike,ja toistetaan usein,ne kuuluisat verkkokalvot ei saa verta,niin kinnaavat johonkin jänteisiin.....jotenkin niin se tais mennä.... milloin kipu ilmenee??? duunari 26v

• -Jarkki+--+

Kyynerpäävaiva alkoi haitata jo elämää, kunnes näin urheilijaystävällä tukisiteen kyynervarressa. Ystävä vakuutti, että se on auttanut.
      Menin siitä paikasta Instruun.
      Pulitin noin 35 euroa ja kipu on ollut sen jälkeen siedettävä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      162
      5355
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      43
      2615
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2212
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1749
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1374
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1291
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      155
      1264
    8. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1223
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      106
      972
    10. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      21
      917
    Aihe