Mielipiteitä kiitos!
Mitä mieltä Keravan McDonald'sista?
17
2388
Vastaukset
- tatin kunti
hyvä! Ja hyviä hamburgereita siellä on ja ja ja ja ja hyvännäkönen muija myymässä! PS: sain siltä pimpsaa viimeviikolla!!
- Mmm
sain vain limpsaa siltä!;)
- Asiallinen
Eipä siellä ole eroavaisuutta muihin mäkkäreihin verrattuna... Nuoria hyvän näköisiä gimmoja kuten muissakin mestoissa... Safkan standardin mukaisia...
- mielipide...
Mä olen lopettanut keravan mäkkärin käytön, koska niin hidasta palvelua ei löydy yhdeltäkään mäkkäriltä kuin mitä tuolla on vuorokaudenajasta riippumatta. Hae mukaan niin osa puuttuu jne.
Huonoin mäkkäri tosian ylivoimaisesti missä on tullut käytyä. Ei siellä hesessäkään ikinä mitään valmiina ole mutta muistavat sentään antaa kaiken mitä tilaakin ja edes kohtuuajassa. - makkoka
mielipide... kirjoitti:
Mä olen lopettanut keravan mäkkärin käytön, koska niin hidasta palvelua ei löydy yhdeltäkään mäkkäriltä kuin mitä tuolla on vuorokaudenajasta riippumatta. Hae mukaan niin osa puuttuu jne.
Huonoin mäkkäri tosian ylivoimaisesti missä on tullut käytyä. Ei siellä hesessäkään ikinä mitään valmiina ole mutta muistavat sentään antaa kaiken mitä tilaakin ja edes kohtuuajassa.muka ne myy? Harvinaisen oikeassa olet tuon palvelun hitauden suhteen. Yhdessäkään suomessa tai maailmalla vierailemassani mäkkärissä palvelu ei ole ollut yhtä hidasta kuin keravan mäkkärissä.
Aterian tilatessa jotakin kolmesta osasta joutuu odottamaan minuutti tolkulla. Ja juoman saa aina heti joten joko hampurilainen taikki ranskalaiset ovat AINA loppu. En muista yhtään kertaa että olisin saanut kaikki kerralla pöytään tai kotiin vietäväksi.
Surkea paikka! - samaa mieltä
makkoka kirjoitti:
muka ne myy? Harvinaisen oikeassa olet tuon palvelun hitauden suhteen. Yhdessäkään suomessa tai maailmalla vierailemassani mäkkärissä palvelu ei ole ollut yhtä hidasta kuin keravan mäkkärissä.
Aterian tilatessa jotakin kolmesta osasta joutuu odottamaan minuutti tolkulla. Ja juoman saa aina heti joten joko hampurilainen taikki ranskalaiset ovat AINA loppu. En muista yhtään kertaa että olisin saanut kaikki kerralla pöytään tai kotiin vietäväksi.
Surkea paikka!Palvelu on ehdottomasti huonointa ja hitainta mitä ko. ketjun paikoista löytyy. Asian tekee oudoksi se että samalla omistajalla on myös Tuusulan mäkki joka taas on kuin toiselta planeetalta. Nopeammin luultavasti saa safkansa jos ajaa ne Tuusulasta hakemaan.
- huh vaan...
samaa mieltä kirjoitti:
Palvelu on ehdottomasti huonointa ja hitainta mitä ko. ketjun paikoista löytyy. Asian tekee oudoksi se että samalla omistajalla on myös Tuusulan mäkki joka taas on kuin toiselta planeetalta. Nopeammin luultavasti saa safkansa jos ajaa ne Tuusulasta hakemaan.
Vai on tuusulan mäkki saman yrittäjän omistama? Joskus tulee tuusulantien kautta himaan tullessa käytyä sieltä ottamassa safkat mukaan ja tosiaan palvelu ihan erilaista->normaalin nopeata ja kaikki tilatut safkatkin mukana:) Kyllä on eroa kahdella eri pisteellä ja paljon!
- Bueno El Macoo(MiC Mac))
Terska!!!
NO ette te asikkaat sen kummempia ole... V*****AAAAA kun te ensin kaivatte nenää sormi kyynärpäitä myöten nenässä ja sitten tulette kassalle tilaten jotain sellaista, jonka nimeä ette edes osaa lausua oikein. Lisäksi katsotte kassahenkilöitä kuin halpaa slerssiä. Tämä on työ siinä missä muutkin, eikä sitä tarvitse halveksua!!!! NIIH!!
p.s. Sain muuten pimpsaa tossa viime viikolla yhdeltä keravan MCD:n asiakkaalta!! ;) - kanssa!
eli todella hidasta palvelua ja sitten myyjät siellä pitää yllään jotain ihan omaa sooloa ja aina puuttuu jotain jos otat kotiin ja sitten kun syöt paikan päällä niin kestää pöytään tuominenkin sika kauan.
en olekkaan siel vähään aikaan käynnytkään juuri tuon palvelun takia ja en varmaan käykkään,jos haluan mäkin ruokaa niin haen sen joko tuusulasta tai sitten työ matkalta tikkurilasta.- valitatte?
Itse olen aina saanut Keravan Mäkissä hyvää ja ystävällistä palvelua. Lisäksi olen yleensä aina saanut safkan samantien eteeni. Hesessä sen sijaan on todella hidas palvelu. Siellä joutuu aina jonottamaan 10-15 minsaa. Päästyäsi kassalle, sinulle luvataan tuoda pöytään osa ateriasta, koska ikinä kaikkea ei ole kerralla saatavilla. Ja jos otat aterian mukaan, niin taatusti sieltä pussista puuttuu jotain.
- kokeilua...
valitatte? kirjoitti:
Itse olen aina saanut Keravan Mäkissä hyvää ja ystävällistä palvelua. Lisäksi olen yleensä aina saanut safkan samantien eteeni. Hesessä sen sijaan on todella hidas palvelu. Siellä joutuu aina jonottamaan 10-15 minsaa. Päästyäsi kassalle, sinulle luvataan tuoda pöytään osa ateriasta, koska ikinä kaikkea ei ole kerralla saatavilla. Ja jos otat aterian mukaan, niin taatusti sieltä pussista puuttuu jotain.
...on sinulla sitten tuuri käynyt!? Kymmenissä eri mäkkäreissä tullut käytyä pitkin suomea mutta tämä keravan paikallinen on aivan oma lukunsa. Viime torstaina lupasin viimein itselleni laittaa boikottiin, kun venasin reilut 20-minuuttia safkoja mukaani, hyi hemmetti mikä "pikaruokapaikka".
- McKerava
kokeilua... kirjoitti:
...on sinulla sitten tuuri käynyt!? Kymmenissä eri mäkkäreissä tullut käytyä pitkin suomea mutta tämä keravan paikallinen on aivan oma lukunsa. Viime torstaina lupasin viimein itselleni laittaa boikottiin, kun venasin reilut 20-minuuttia safkoja mukaani, hyi hemmetti mikä "pikaruokapaikka".
Aivan p*ska paikka!
- ......
kokeilua... kirjoitti:
ne ovat perheravintoloita, ei pikaruoka!!!! lue ja opi....
- _________________________
...... kirjoitti:
ne ovat perheravintoloita, ei pikaruoka!!!! lue ja opi....
Hehe keravan paikallinen voisi lisätä tuohon "leiriytymis"-sanan vielä perheen lisäksi:)
Sen verran poikkeuksellisen hidasta "palvelu" kyseisessä paikassa on.
Vai tarkoittiko tuo kommenttisi, että keravan mäkki on kehittänyt aivan oman konseptinsa?
Valitettavasti lukuisiin muihin ketjun paikkoihin ympäri suomea verratessa tuo meidän mäkki on kyllä täydellinen häpeäpilkku. Vaan olenhan sitten ehkä ymmärtänyt väärin, jos heillä se oma konsepti:)
- SadTrax
Palvelu on todella hidasta verrattuna lähialueen muihin mäkkeihin...Olen itse aloittanut paikan boikotoinnin koska kerran jouduin odottamaan safkoja 25-minuuttia...Kyllähän ne sitten tuotiin mutta anteeks ei pyydetty eikä kysytty, että voisiko sen odottelun korvata jollain...Eipä tarvii enää mennä keravan mäkkiin
- R@nskis
lopettaneet käynnit ko. paikassa. Joka ikinen kerta kun haimme luukulta ruuat jotain puuttu. Kun menin takaisin hakemaan puuttuvaa tuotetta, ei kertaakaan kukaan pahoitellut tapahtunutta, todettiin vaan tyyliin*oho*. Voisin kertoa vaikka ja kuinka monta tapausta tästä paikasta, mutta mm. kerran ostettuani duuniin ceasar salaatin, olikin kanan palat jäässä. Menin taas salaatin kanssa takaisin ja paikalla oli joku vuoropäällikkö tms. eikä hänkään pahoitellut asiaa milläänlailla, totesi vaan että, *no, minkä sä sit otat, nää muutki on jäässä? Voi v****, mitä toimintaa.
Kannattaisi panostaa palveluun ja tarkempaan pakkaamiseen, on tooooosi huonoa mainosta ko. kiskalle.- aikoja muistellessa
voih, joskus 10 vuotta sitten oli vielä kunnon paikka.....haikaillen. OLI hyvännäköisiä miehiä palvelemassa............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657