NÄKY

Jumala on hyvä

Näky
Kirjoittanut: Herra puhui 7.12.2005 klo 11.16

Haluaisin kertoa yhden näkemäni ilmestyksen tai näyn.Se ei tullut unessa, se vain ikäänkuin piirtyi hengellisten silmieni eteen, ja tunsin että Jumala halusi puhua minulle ja muille sen kautta jotain.Näin valtavan Jumalan käden ojennettuna (se näytti valkoiselta) ja siinä kädessä oli kaikenlaisia paketteja, ymmärsin että ne olivat lahjapaketteja ihmisten kaikenlaisiin tarpeisiin.Eli mitä ihmiset eniten tarvitsevat.Hengellistä ja muuta hyvää (esim terveyttä,rukousvastauksia,iloa,rauhaa,toivoa,voittoelämä Kristuksessa). Sitten sen käden luokse tuli paljon ihmisiä katselemaan sitä. Osa ihmisistä meni heti epäilemättä ja rohkeasti käden luokse ja alkoi kiivetä kädelle ylös ja he menivät lahjapakettien luokse ja ottivat ne itselleen, sekä he myös jäivät kädelle olemaan ja iloitsemaan. Toinen osa ihmisistä jäi käden lähelle, tekemättä mitään, he jäivät siihen seisomaan EPÄLUULOISEN näköisinä ja hieman pelokkaina.HE USKOIVAT ENENMMÄN EPÄLUULOJA JA PELKOJANSA KUIN SITÄ ETTÄ JUMALALLA OLIS MITÄÄN HYVÄÄ TARJOLLA. Tästä syystä he eivät uskaltaneet tehdä tehdä mitään. Ja tämä joukko jäi paitsi kaikkia niitä Jumalan kädessä olevia lahjoja, he jäivät saamatta mitään. Koska eivät toimineet mitenkään. Syynä oli jokin pelko ja epäusko lähestyä Jumalaa ja Hänen kättään.Tunsin heti että Herra puhui minulle siitä että tänä päivänä on näin, että Hänen kätensä on ojennettu tarjoamaan ihmisille suunnattomia siunauksia Kristuksessa, ja Herra on surullinen siksi että osaa ihmisistä on sellaisia että heitä on peloteltu lähestymästä Jumalaa ja siksi he ovat epäluuloisia.Jumala haluaa tällä näyllä sanoa sinulle lukijani, että Hänellä on vain HYVIÄ lahjoja annettavana.Ala etsimään Hänen hyvyyttään ilman epäilystä ja turhaa pelkoa.Vaihda epäusko ja pelko luottamukseen ja ala omistaa rohkeasti kaikki se hyvä mitä Jumala on sinulle Kristuksessa lahjoittanut.Eläkä anna kenenkään pelotella ja kylvää sinuun epäuskoa siihen että Jumala ei olisi PELKÄSTÄÄN HYVÄ.

28

780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mrx

Koen saaneeni Jumalalta jo paljon vaikka tiedän että Jumalan aarreaitat ovat ehtymättömät ja luvassa on niin paljon kuin vain meidän uskomme myöten antaa. Kiitos Jeesukselle ennenkaikkea pelastuksesta ja rauhasta jonka olen syrämmeeni saanut.

• liian paljon on niitä uskovia jotka yrittävät järkeistää Jumalan sanaa.Pistää Jumalaansa omaan aitaukseensa.Eivät uskalla ottaa vastaan sitä suunnatonta armoa ja rakkautta joka Jumalalla on,Jumalalla on todella valtavat aarreaitat joista me saamme ammentaa parhaita lahjoja mitä elämiseen ja jumalisuuteen tarvitaan.Jumala on hyvä ja Hänen armonsa iankaikkinen.aamen.Ylistetty olkoon meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen isä ja Jumala.aamen

• sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

liian paljon on niitä uskovia jotka yrittävät järkeistää Jumalan sanaa.Pistää Jumalaansa omaan aitaukseensa.Eivät uskalla ottaa vastaan sitä suunnatonta armoa ja rakkautta joka Jumalalla on,Jumalalla on todella valtavat aarreaitat joista me saamme ammentaa parhaita lahjoja mitä elämiseen ja jumalisuuteen tarvitaan.Jumala on hyvä ja Hänen armonsa iankaikkinen.aamen.Ylistetty olkoon meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen isä ja Jumala.aamen

Tuossa oli jo pari riviä pelkkää loitsua lopussa. Abrakadabra.

• mrx
        sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:

liian paljon on niitä uskovia jotka yrittävät järkeistää Jumalan sanaa.Pistää Jumalaansa omaan aitaukseensa.Eivät uskalla ottaa vastaan sitä suunnatonta armoa ja rakkautta joka Jumalalla on,Jumalalla on todella valtavat aarreaitat joista me saamme ammentaa parhaita lahjoja mitä elämiseen ja jumalisuuteen tarvitaan.Jumala on hyvä ja Hänen armonsa iankaikkinen.aamen.Ylistetty olkoon meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen isä ja Jumala.aamen

mitä enemmän saa niin sitä pienemmäksi ittensä tuntee ja entistä riippuvaisemmaksi Jumalasta. Jeesus monessa kohti osoittaa että Hän tekee meille uskomme mukaan. Se onkin ainut asia jota meiltä vaaditaan.

• mrx
        Työmies2 kirjoitti:

Tuossa oli jo pari riviä pelkkää loitsua lopussa. Abrakadabra.

työmies uskoo?

• mrx kirjoitti:

mitä enemmän saa niin sitä pienemmäksi ittensä tuntee ja entistä riippuvaisemmaksi Jumalasta. Jeesus monessa kohti osoittaa että Hän tekee meille uskomme mukaan. Se onkin ainut asia jota meiltä vaaditaan.

Tekeekö Jeesus myös toisille teidän uskonne mukaan? Semmoinen käsitys helposti syntyy, kun teidän tuomiojulistuksianne lukee.

• mrx
        Työmies2 kirjoitti:

Tekeekö Jeesus myös toisille teidän uskonne mukaan? Semmoinen käsitys helposti syntyy, kun teidän tuomiojulistuksianne lukee.

kuului et mihin sä uskot?

• mrx kirjoitti:

kuului et mihin sä uskot?

Uskon muihin asioihin kuin saatanaan, helvettiin, riivajiin, uhrikulttiin, kannibalismiin viittaavan ehtoollisen tarpeellisuuten, naisten vähempiarvoisuuteen, orjuuden oikeutukseen, maan litteyteen, maan tukipilareihin, konkreettiseen taivaankanteen, "kielilläpuhumiseen", jalkojen pitenemiseen rukouksen voimalla, maakeskeiseen maailmankuvaan, puhuviin aaseihin, veden päällä kävelemiseen, Noakin arkkiin, luomiskertomukseen yms. mielikuvitusasioihin.

Uskon siis toisenlaisiin asiohin, kuin mitä luettelin edellä.

• mrx
        Työmies2 kirjoitti:

Uskon muihin asioihin kuin saatanaan, helvettiin, riivajiin, uhrikulttiin, kannibalismiin viittaavan ehtoollisen tarpeellisuuten, naisten vähempiarvoisuuteen, orjuuden oikeutukseen, maan litteyteen, maan tukipilareihin, konkreettiseen taivaankanteen, "kielilläpuhumiseen", jalkojen pitenemiseen rukouksen voimalla, maakeskeiseen maailmankuvaan, puhuviin aaseihin, veden päällä kävelemiseen, Noakin arkkiin, luomiskertomukseen yms. mielikuvitusasioihin.

Uskon siis toisenlaisiin asiohin, kuin mitä luettelin edellä.

ovat nää sun toisenllaiset asiat? Ihmisjärjellä selitettäviä? Oman mielenmukaisia asioita? Onko sun mielestä hienoa jos joku tulis haukkumaan asiat mihin uskot ja sanois suoraan että olet idiotti ja ties mikä valehtelija kun sellasiin uskot? Siis kaikkea mitä sanot uskoville jotka uskovat raamattuun ja Jumalaan?

• mrx kirjoitti:

ovat nää sun toisenllaiset asiat? Ihmisjärjellä selitettäviä? Oman mielenmukaisia asioita? Onko sun mielestä hienoa jos joku tulis haukkumaan asiat mihin uskot ja sanois suoraan että olet idiotti ja ties mikä valehtelija kun sellasiin uskot? Siis kaikkea mitä sanot uskoville jotka uskovat raamattuun ja Jumalaan?

On täysin eri asia uskoa Raamattuun, Jumalaan, sovitusoppiin ja muuhun sellaiseen, kuin ruveta vainoamaan homoja. Tajuatko? Et? Ymmärrys on saatanasta?

• mrx
        Työmies2 kirjoitti:

On täysin eri asia uskoa Raamattuun, Jumalaan, sovitusoppiin ja muuhun sellaiseen, kuin ruveta vainoamaan homoja. Tajuatko? Et? Ymmärrys on saatanasta?

mielestäs homoja vainonnut? En ole ees ottanut homoutta puheeks pitkään aikaan. Olen vain kertonut mielipiteen homoudesta, mutta olen samaan hengen vetoon sanonut etten tuomitse homoja ihmisenä. Onko se sulle vaikea käsittää et joku voi vaan olla eri mieltä jostain asiasta. Etkö jo vois antaa asian olla. Mä en jaksa homoudesta jauhaa täällä jatkuvasti. Tajuatko? Et? Ymmärrys on saatanasta?

• mrx kirjoitti:

mielestäs homoja vainonnut? En ole ees ottanut homoutta puheeks pitkään aikaan. Olen vain kertonut mielipiteen homoudesta, mutta olen samaan hengen vetoon sanonut etten tuomitse homoja ihmisenä. Onko se sulle vaikea käsittää et joku voi vaan olla eri mieltä jostain asiasta. Etkö jo vois antaa asian olla. Mä en jaksa homoudesta jauhaa täällä jatkuvasti. Tajuatko? Et? Ymmärrys on saatanasta?

Et vainoa homoja? Solvaat ja tuomitset esiintyen Jumalana, väität kuitenkin ettet tuomitse homoja ihmisinä. Oletko muussakin elämässäsi samanlainen kaksinaamainen luikuilija? Onko sinulla edes muuta elämää vai toteutatko pelkästään "homot helvetttiin"-missiotasi?

• mrx
        Työmies2 kirjoitti:

Et vainoa homoja? Solvaat ja tuomitset esiintyen Jumalana, väität kuitenkin ettet tuomitse homoja ihmisinä. Oletko muussakin elämässäsi samanlainen kaksinaamainen luikuilija? Onko sinulla edes muuta elämää vai toteutatko pelkästään "homot helvetttiin"-missiotasi?

täällä kokoajan otatte esille homoasiaa. olenhan jo sanonut ettei asia jaksa kiinnostaa niin et siitä kokoajan jauhan. Miten voi olla niin hankala ymmärtää?

En koe olevani Jumala enkä tuomitse ketään helvettiin. Sanoin vain etten pidä homoutta luonnollisena ja raamatun valossa pidän sitä syntinä. Pidäthän säkin helluntailaisuutta syntinä ja olet toivotellutkin meidät helvettiin. Eikö se ole juuri sitä vainoamista ja tuomitsemista. Katso ensin omaa napaas ja tule sitten muita osoittelee. En todellakaan mitään missiota ole homoja vastaan tekemässä. ja mulla on paljonkin muuta parempaa tekemistä eli elä huolestu. Sulla taitaa tosin olla muutaman muun kanssa missio helluntailaisia vastaan. Sulle se näyttää olevan elämääkin suurempi asia et saat täällä joka käänteessä pilkata uskovia. Jatka samaa rataa jos hyvältä tuntuu.

• mrx kirjoitti:

täällä kokoajan otatte esille homoasiaa. olenhan jo sanonut ettei asia jaksa kiinnostaa niin et siitä kokoajan jauhan. Miten voi olla niin hankala ymmärtää?

En koe olevani Jumala enkä tuomitse ketään helvettiin. Sanoin vain etten pidä homoutta luonnollisena ja raamatun valossa pidän sitä syntinä. Pidäthän säkin helluntailaisuutta syntinä ja olet toivotellutkin meidät helvettiin. Eikö se ole juuri sitä vainoamista ja tuomitsemista. Katso ensin omaa napaas ja tule sitten muita osoittelee. En todellakaan mitään missiota ole homoja vastaan tekemässä. ja mulla on paljonkin muuta parempaa tekemistä eli elä huolestu. Sulla taitaa tosin olla muutaman muun kanssa missio helluntailaisia vastaan. Sulle se näyttää olevan elämääkin suurempi asia et saat täällä joka käänteessä pilkata uskovia. Jatka samaa rataa jos hyvältä tuntuu.

On kaksi erilaista asiaa olla homo ja olla hihhuli. Helluntailaisuus on aate, siinä missä poliittinen puoluekin, ei kenenkään synnynnäinen ominaisuus. On täten tyystin eri asia tuomita ideologiaa kuin ihmisen syntymäominaisuutta, vai sanoisinko paremminkin lahjaa. Vastaava tilanne olisi, jos sattuisit olemaan vasenkätinen tai ruskeasilmäinen ja minä pilkkaisin ja tuomitsisin sinua siitä. Minä tuomitsen teitä helvettiin kuvaannollisesti, koska en helvettiin usko, eikä sitä olekaan olemassa. Kyse on siinä mielessä ironiasta, mikä kaltaisellesi on luultavimmin jo sananakin käsittämätön ja Raamatun vastainen.

• mrx
        Työmies2 kirjoitti:

On kaksi erilaista asiaa olla homo ja olla hihhuli. Helluntailaisuus on aate, siinä missä poliittinen puoluekin, ei kenenkään synnynnäinen ominaisuus. On täten tyystin eri asia tuomita ideologiaa kuin ihmisen syntymäominaisuutta, vai sanoisinko paremminkin lahjaa. Vastaava tilanne olisi, jos sattuisit olemaan vasenkätinen tai ruskeasilmäinen ja minä pilkkaisin ja tuomitsisin sinua siitä. Minä tuomitsen teitä helvettiin kuvaannollisesti, koska en helvettiin usko, eikä sitä olekaan olemassa. Kyse on siinä mielessä ironiasta, mikä kaltaisellesi on luultavimmin jo sananakin käsittämätön ja Raamatun vastainen.

kyllä suoraan haukkunut uskovia vähä-älyisiksi ja idiooteiksi. Ja ideologia on sekin että uskoo homouden olevan luonnollista. Tavallaan omaa aatettanne tekin mainostatte tosin vain hyvin agressiivisella tavalla.

• mrx kirjoitti:

kyllä suoraan haukkunut uskovia vähä-älyisiksi ja idiooteiksi. Ja ideologia on sekin että uskoo homouden olevan luonnollista. Tavallaan omaa aatettanne tekin mainostatte tosin vain hyvin agressiivisella tavalla.

Homouden pitäminen luonnonllisena ei ole mikään uskomus. Sen sijaan sen pitäminen synnillisenä pohjautuu nimen omaan Raamatun tietynlaiseen tulkintaan ja perustuu puhtaasti uskomukseen. Raamatun kirjoittajat suhtautuivat epäluuloisesti kaikkiin asioihin, joiden olemusta he eivät tunteneet. Se on tietysti normaali ihmisen pelkoreaktio, joka on evoluution aikana edesauttanut ihmislajin selviytymistä: oletusreaktio itselle vieraisiin ilmiöihin on pelko, kuten on nykyäänkin. Nykyaikana homoseksuaalisuus ei kuitenkaan suurimmalle osalle ihmisistä ole enää outo ja pelottava asia. Elämme Raamatun aikaan nähden paljon sivistyneemmässä maailmassa, jossa asioista ja ilmiöistä tiedetään valtavan paljon enemmän. Uskovaisten pyrkimys elää Raamatun ajassa ei ole mitenkään perusteltua ja kontrasti nykyajan tietämyksen "hyväksyneisiin" ihmisiin on todella suuri, mikä on omiaan herättämään ajatuksia uskovaisten "yksinkertaisuudesta".

• poikalapsi
        mrx kirjoitti:

Ihmisen seksuaalisuus on siis sinusta ideologia? Huoh: käyåäs nyt foobikko sanakirjalla! Ihminen ei voi valita omaa seksuaalisuuttaan - ei se VOI olla ideologia.

Voi sua pahvi, kun et voi millään myöntää, ettet tiedä asiasta tuon taivaallista.

• poikalapsi
        mrx kirjoitti:

Sinä siis voit tuomita osan ihmisyyttäni, vaikka et muka tuomitse minua ihmisenä. Selvä: tuolla logiikalla tuomitsen minä sinun helluntailaisuutesi kusipäisyydeksi, vaikken väitäkään, että sinä olet kusipää. 8Ja minä EN sitten sanonut helluntailaisuutta yleensä kusipäisyydeksi, vain SINUN helluntailaisuutesi on kusipäistä.)

Fobiat lähtevät, kun tieto lisääntyy. Tekis hyvää sullekin.

• VÄINÖ

mitä pitä tehdä sille pelolle ,joka on olemassa että EI YMMÄRRÄ YLILUONOLISIA ASIOITA KUTEN KAATUMISIA ,SUN MUITA KIELILLÄ PUHUMISTA.MITEN VOI HYPÄTÄ TUNTEMATTOMAAN.

OLEN ANTANUT ELÄMÄNI HERRAN KÄTEEN JA YRITÄN PARHAANI MUTTA TUNTUU ETTEI MINUSTA OLE AVAMAAN MITÄN AARREAITTOJA ,TODELISUUS ARKIPÄIVÄSSÄ ON SE ETTÄ IHMINEN JOTUU RAATAMAAN PIMEYDESSÄ AIKALAILLA JOSKUS HARVOIN TULE NIITÄ PIENIÄ VALONPILKADUKSIA ,KUN YSTÄVÄT TUKEVAT KUN ON PUDONNUT MAAHAN.

• eräs joka heräs

Palaa ensirakkauteesi Kristuksen kanssa ja muistele niitä päiviä, vertaa mistä olet kulkenut pois. Ymmärrä rakkaus jota Hän antoi sinulle, kasvattaakseen sinusta rakkauden lapsen. Se toinenkin tarvitsee rakkauden sanoman...usko on luja luottamus siihen, mitä toivotaan, ojentautuminen sen mukaan, mikä ei näy.

• Jumala on hyvä

Ymmärrän sinua tosi paljon kun sanot tuon.Itselläkin on ollut samanlaisia vaikeuksia .Neuvoisin sinua opettelemaan vaikka tämän rukouksen.Voit sanoa Jumalalle mielessäsi vaikka näin joka päivä.Taivaallinen Isä, päätän tästä päivästä lähtien ja aina eteenpäin rohkeasti luottaa sinuun ja sinun sanasi lupauksiin.Haluan auta minut vapaaksi kaikesta pelosta ja epäuskosta.Päästä minut niistä irti.En halua niitä enää elämääni.Taivaallinen Isä tahdon koko sydämmestäni päästä sisäisesti omistamaan ja löytämään kaiken mitä olet pojassasi Jeesuksessa minulle lahjoittanut.Anna minulle Kristuksen sisäinen tuntemus.Haluan etsiä sinua ja sinun valtakuntaasi ensin elämässäni.Kiitos että kuulet minua Jeesuksen nimessä .Tämä pienikin rukous murtaa sitä pelkoa ja epäuskoa joka meissä tahtoo päätään esiin nostaa.Sinä voit päättää sanoa EI kaikelle mikä hidastaa löytämästä Jumalan aarteita.Rukoile tätä pientä rukousta silloin tällöin.Voit myös omin sanoin rukoilla.Jumala haluaa tehdä sinusta pään, ettet olisi vain kun häntä jota kaikki tuulet heiluttaa.SINÄ VOIT SANOA KAAPIN PAIKAN ELÄMÄSI HENGELLISESSÄ HUONEESSA.

• Mahtavatko ihmiset aina niinkään pelätä Jumalaa kuin Hänen palvelijoitaan? Usein nämä Herran palvelijat toimivat täynnä henkeä ja intoa mutta aina tuskin "taidon mukaan". Vaikuttaa siltä,että he unohtavat palavassa innossaan Paavalin esimerkin: olla kreikkalaiseslle kreikkalainen, juutalaiselle juutalainen, kaikille vähän kaikkea...Ihmiset ovat erilaisia; sielulliselta rakenteeltaan he voivat poiketa paljonkin toisistaa. Toiset kaipaavat "myrskyssä ilmestyvää Jumalaa" ihmeitä, merkkejä, kaatumisia, sairauksien parantamista, voimakkaita kokemuksia: toisille riittää "hiljainen tuulen hyminä" aivan tavallisten arkiaskareiden lomassa. Ei tällainen "maan hiljainen" ehkä kestäisikään mitään kovin valtavia "jumalan lahjoja". Kovin valtavat Jumalan lahjat saattaisivat olla saajalleen karhunpalvelus.
      Toisekseen, eivät kaikki "herran palvelijat" ehkä olekaan lampaita lammasten vaatteissa vaan niitä toisia lammasten vaatteissa, joten on ehkä syytäkin varoa liiaksi antautumasta kaikkien heidän lupaamiensa Jumalan lahjojen tavoittelijaksi. Lahjat voivat jäädä saamatta ja sielu kärventyä.

• reastråhlmann

Luin sanoman, ja totean että olet keksinyt sen omasta päästäsi.
      Se on hyvin yleistä ja siksi neuvonkin sinua tekemään kuten Raamattu opettaa:
      Koettele henget, ovatko ne Jumalasta.
      Henget koetellaan Jumalan sanalla.

En katso aiheelliseksi "ruotia" koko sanomaa, mutta näin pääpiirteiltään sanon, että Jeesus ei ole mikään joulupukki, jolta pyydetään sitä sun tätä.
      Se on harhaoppia.
      Jeesuksessa Kristuksessa meille on luvattu kaikki mitä elämiseen ja Jumalisuuteen tarvitaan.
      Hän on luvannut olla meidän kanssamme joka päivä, jos vain pysymme Hänessä.
      Voimme vain nöyrästi rukoilla Häntä ja odottaa että Hän vastaa Hänen ajallaan ja Hänen tavallaan.

• mrx

paistaa epäuskoa Jumalan hyvyyteen ja haluun auttaa. Oletkin varmasti niitä ihmisiä jotka epäuskossa jäävät kaiken hyvän lahjan ulkopuolelle. Lue nämä Jeesuksen sanat ja sano mitä ne sulle merktisevät:

Matt 7:7-11
        "7Pyytäkää, niin teille annetaan. Etsikää, niin te löydätte. Kolkuttakaa, niin teille avataan.
        8 Sillä jokainen pyytävä saa ja jokainen etsijä löytää, ja jokaiselle, joka kolkuttaa, avataan.
        9 Ei kai kukaan teistä anna pojalleen kiveä, kun hän pyytää leipää?
        10 Tai käärmettä, kun hän pyytää kalaa?
        11 Jos kerran te pahat ihmiset osaatte antaa lapsillenne kaikenlaista hyvää, niin paljon ennemmin teidän taivaallinen Isänne antaa hyvää niille, jotka sitä häneltä pyytävät."

• Jumala on hyvä

En yleensä keksi mitään omasta päästä eikä minulla ole siihen mitään tarvetta.Kaikki,myös näyt ovat vajavaisia.Otan vastaan arvostelua ja haluan tutkia niiden avulla kaiken.Minun mielestäni näyssäni ei ollut sanomaa siitä että Jeesus on Joulupukki.Eikä näyssäni ihmiset rukoilleet.Hänellä itselläänhän on kaikki se mitä ihmiset todella tarvitsevat.Jumala on kutsunut meidät Kristuksen kautta omistamaan Hänen kirkkaudensa.Sanoman ydin oli näyttää epäusko ja pelko joka estää ihmisiä lähtemästä liikkeelle, sekä miten se pitää ihmisiä(myös uskovia) köyhinä turhaan.Mutta kiitos palautteesta.Se ei kuitenkaan minua johtanut samaan johtopäätökseen kuin sinua.Olen muuten saanut toisenlaista palautetta "näystä".Joitakin se on puhutellut.

• "Totisesti"

Näin on, Jumalasta on näky peräisin, ei epäilystäkään, vähäinen palvelijansa.

• reastråhlmann

Joululahjoja!

Kuten Yongi Cho opettaa:
        Voit tilata vaimon, ja antaa 10 merkkiä hänestä.
        Pituuden painon, ammatin jne.
        Voit toivoa polkupyörää, mersua tai frakin.
        Mitenkäs olisi Volvo tai Audi?
        Entä jalkapituus, oliskos 3 cm tarpeeksi?
        Onko ylipainoa?
        Anne Nieminen Australiasta opettaa, että ylipainoisilta naisilta tippui kymmeniä kiloja hänen kokouksessaan.
        Entäs onko laiskuutta?
        No ei muuta kuin ajamaan laiskuuden riivaajia ulos, vaikkapa Cindy Jacobsin käsien alle!

Onkos ikävää?
        Ei muuta kuin Toronton miehen luo hakemaan nauruherätystä!
        Loppuiko rahat?
        No, ei muuta kuin Jalovaaran luo keräämään kultahippuja!

• minä
        reastråhlmann kirjoitti:

Joululahjoja!

Kuten Yongi Cho opettaa:
        Voit tilata vaimon, ja antaa 10 merkkiä hänestä.
        Pituuden painon, ammatin jne.
        Voit toivoa polkupyörää, mersua tai frakin.
        Mitenkäs olisi Volvo tai Audi?
        Entä jalkapituus, oliskos 3 cm tarpeeksi?
        Onko ylipainoa?
        Anne Nieminen Australiasta opettaa, että ylipainoisilta naisilta tippui kymmeniä kiloja hänen kokouksessaan.
        Entäs onko laiskuutta?
        No ei muuta kuin ajamaan laiskuuden riivaajia ulos, vaikkapa Cindy Jacobsin käsien alle!

Onkos ikävää?
        Ei muuta kuin Toronton miehen luo hakemaan nauruherätystä!
        Loppuiko rahat?
        No, ei muuta kuin Jalovaaran luo keräämään kultahippuja!

Minkä seurakunnan pastori olet vai oletko vain rivijäsen ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      25
      2416
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      113
      2041
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1667
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1523
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1457
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1065
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      1006
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      965
    9. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      949
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      947
    Aihe