Agnes oli täysin omaa luokkaansa lavaesiintyjänä. Sen lisäksi persoonallinen ja hyvä ääni kruunasi kaiken. Toivon todella, että Agnesista kuullaan vielä! Tuo jäljellä oleva kolmikko jää niin paljon taakse Agnesin tasosta, että ihmetyttää todella minkälaiset tyypit tätä ohjelmaa katsovat. Itse äänestin Agnesia viime sunnuntaina kolmesti, joten itseäni en ainakaan voi syyttää siitä ettei paras ole enää mukana.
Seuraavat kaksi finaalia tulevat olemaan turhistakin turhimpia.
Agnes oli ehdottomasti paras
4
291
Vastaukset
- ..niin missä asiassa??
Sillä lauluääntä sä ET VOI tarkoittaa!!! ETHÄN?! Kuuntelitko sä sitä oikeesti.Äärettömän KOLKKO ja soinniton ääni! Persoonana ihan erilainen-niinkuin pieni menninkäis-tyttö hihitteleyneen.Ei sillä pitkälle pötkitä.Ei kuule, ei tosiaankaan Agnesista tulemitään suurta ja hienoa kiintotähteä muutakuin paikallisiin kuppiloihin.Seiskalehti saa siittä uuden julkun matin ja marikan ja jasminan rinnalle.
- Agnesilla
Persoonallinen, matala ja vahva. Minä tykkään matalista äänistä. Kyllä Agnes oli paras niin laulutaidoiltaan kuin ääneltään.
- oli totta kai
Agnesilla kirjoitti:
Persoonallinen, matala ja vahva. Minä tykkään matalista äänistä. Kyllä Agnes oli paras niin laulutaidoiltaan kuin ääneltään.
Ihana ääni ja ihana ihminen muutenkin. Siis ketä helvettiä kiinostaa onko se eroamassa...eihän se siihen laulamiseen vaikuta.
- tunnetko
oli totta kai kirjoitti:
Ihana ääni ja ihana ihminen muutenkin. Siis ketä helvettiä kiinostaa onko se eroamassa...eihän se siihen laulamiseen vaikuta.
sä agnesin sitte lähemminkin. Kyllä siitä sellasen "vallattoman" tyttösen vai sanonko naisen mielikuvan saakin.
"Kun mua sitte niin naurattaa kaikki hih hih" Tiedätkö sananpartta jotta paskanpuhujastakin tulee mies/nainen muttei tyhjän naurajasta.
Ei mitään,tähtitaivas on agnesillekkin vapaa sinne vain jos rahkeet riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1325381Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313862No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv382044- 241753
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241704- 411640
- 501608
- 291463
- 381424