Säälittävää seurata valheellista keskustelua Peten seksuaalisesta suuntauksesta, läheltä seuranneena, voin vain todeta, että Pete on umpihetero. Mikäköhän on tälläisten väärien huhujen levittäjien motiivi?
TOTUUS PETESTÄ
6
1668
Vastaukset
- huono...
miesmaku!?:D
- ex. ex. poikakaveri
Joo...ja suahan me uskotaan Pete-fani!
Aivan varmasti. - etsluu
olen huomannu, että idoleista, jotka ei ole omia suosikkeja pyritään keksimään ja löytämään kaikkea mahdollista negatiivista sanottavaa. mutta tällaiset jutut, joissa ei ole mitään perää ja joissa todella juorutaan toisesta jotain pahaa, on tosi ikävä lukea tällaista.
- kaisu
Mikä ihme pakkomielle on aina etsiä Idolssista Homo??! Pete on ihan kivan näkönen poika ja uskon ettei hänellä ole ongelmia löytää tyttöystävää...! Sama juttu oli Antista viime Idolssin aikana kun puhuttiin muka et Antti ois Homo ja mitä sillä Sukupuolisella suuntautumisella ois ees välii jos osaa laulaa ja tehä sitä musiikkia????!!!
- Nimetön
kaisu kirjoitti:
Mikä ihme pakkomielle on aina etsiä Idolssista Homo??! Pete on ihan kivan näkönen poika ja uskon ettei hänellä ole ongelmia löytää tyttöystävää...! Sama juttu oli Antista viime Idolssin aikana kun puhuttiin muka et Antti ois Homo ja mitä sillä Sukupuolisella suuntautumisella ois ees välii jos osaa laulaa ja tehä sitä musiikkia????!!!
Mä oon täysin samaa mieltä!!! Mitä väliä on jollain sukupuolisuuntautumisella!!!! Ei teillä taida olla muuta tekemistä, kuin keksiä perättömiä juttuja joistain teille tuntemattomista henkilöistä!!!!!
- ei haittaa
ei se mitään jos pete onkin niitä poikia.
osaa ainakin tanssia, keikuttaa lanteita, naminami,
voi tulla vaikka uus marco! osais vielä laulaa kuin sillanpää niin avot.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760