AAgnes kaipaamme sinua ihan hirveän paljon!!!

oli aika jolloin

Agnes astui lavalle ja hänen karismansa paistoi!!! Meillä on mielettömän ikävä Agnesia!!!! Voithan hyvin???

Kansa rakastaa sinua. kaikki fiksut!!!!!

13

789

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poikasikin Puolassa

kaipaa sinua ihan mmmmielettömästi! Teethän hyvin ja menet kantamaan vastuutasi äitinä! Sitten sinua voisi kerrankin katsoa kuin ihmisenä, jota arvostaa!

• ystävätär

Kun luin tuon viestisi, niin tuli mieleen, ettei kukaan muu kuin hullu tai helvetin kateellinen voi kirjoittaa noin. Asioista tietämättömät lapsen vastuun kantamisesta voisivat olla hiljaa ja yrittää vaan itse vaihteeksi elää hyvää elämää ihmisenä. Aika törkeesti sanottu: "sitten sinua voisi kerrankin katsoa kuin ihmisenä, jota arvostaa."

Oispa hauska nähdä tämän kirjoittaja, joka toisten ihmisyyttä arvostelee. Olisiko peiliinkatsomisen paikka???

• tule takaisin Agnes

Sinua tarvitaan Suomen musiikkipiireissä, Agnes, olet paras!

• ehkä jossakin

Ennemmän voin katsoa synnyttänyttä ihmisenä.

• Nimetön

Mä oon kans ihan samaa mieltä!! Agnes oli niist ainut, joka OIKEESTI säteili lavalla... miks se pudotettiin??=(

Halutaan Agnes takasin lavalle!! Sen keikoille!! Tietääks joku lähtiks se jo Suomesta??=(
        Se osaa tehdä biisistä ku biisistä omanlaisensa ja on se muutenki upee persoona :D

Agnes me rakastetaan sua!!!

• ja säteilevä
        Nimetön kirjoitti:

Mä oon kans ihan samaa mieltä!! Agnes oli niist ainut, joka OIKEESTI säteili lavalla... miks se pudotettiin??=(

Halutaan Agnes takasin lavalle!! Sen keikoille!! Tietääks joku lähtiks se jo Suomesta??=(
        Se osaa tehdä biisistä ku biisistä omanlaisensa ja on se muutenki upee persoona :D

Nimenomaan, mukavat ihmiset pitävät Agnesista. Hän oli IHANA. Tulee ikävä sitä, kun nousit lavalle säteilemään meille kaikille. Ulottui karismasi jopa tv.n välityksellä!

• MJC
        Nimetön kirjoitti:

EI AGNES VOI TIPPUA, SEHÄN SE IDOSIN TÄHTI OLISKI OLLU!!!!!!!!!!!!!!!!
        AGNES. TUU TAKASI!
        SÄ OOT PARAS!

• omamaa

En halua ulkomaalaista Idoliksi, vaikka laualais miten. En kaipaa Agnesia, enkä ymmärrä mitä sen perään kuolaatte. Lauluääni on kammottavaa ulinaa. Sitä ei voi kuunnella ollenkaan. En kaipaa ROnia yhtään sen enempää. Eipä silti, en ihastele yhtään voittajakolmikkoa. Kaipaan minäkin joitakin semifinaalista pudonneita tosi hyviä naislaulajia. En muista nimiä, mutta toivon, että saavat voittaa muualla.
      Idolsilla pitää olla myös taustat suht kunnossa.

• kiitos

meille ei täällä makseta sinusta terapiapalkkioita. Joten lopeta ruikuttaja.

• omamaa
        kiitos kirjoitti:

En oikein bonjaa miten vastauksesi liittyy minun kommenttiini.

• omamaa
        kiitos kirjoitti:

En ymmärrä miten vastauksesi liittyy minun kommenttiini.

• anteeksi
        omamaa kirjoitti:

En oikein bonjaa miten vastauksesi liittyy minun kommenttiini.

ei ollut sinulle vaan tolla Agnesin mollaajalle.

• sande

On se suomen kansa ihmeellistä sakkia. Äänestää nyt paras laulaja pois. Mitä sillä on väliä mitä olet ennen tehnyt tai mokannut, on myös annettava uusi mahdollisuus. Ja Agnes ei ole salannut mitään vaan kertonut rehellisesti. Hävettää olla suomalainen!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3918
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      356
      3041
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      13
      1967
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1675
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1119
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      964
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      39
      884
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      831
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      70
      808
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      794
    Aihe