Pete on aito

Aune

Kyllähän se on näin, että kun saatiin vihdoinkin tästä SUOMEN IDOLS-kisa ja kun kattelee jäljellä olevaa joukkoa, on Pete ehdottomasti paras! Katri ratsastaa ulkonäöllään samoin kuin Ilkka. Pete osaa muuntautua, mukautua ja kehittyä. Paranee vain kerta kerralta ja se ääni, ehdottomasti paras. Hän osaa ottaa kritiikitkin niin kuin pitää, ei näytä hapanta naamaa vaan ottaa ne haasteena.

14

623

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo

Muuten ok, mutta en ymmärrä miten Ilkka
      ratsastaa ulkonäöllään? Tavallisen näköinen tallaaja. Antti Tuisku ja Petessä on enemmän sellaista Hit-tyyliä. Ilkka on siinä suomi-iskelmä kategoriassa. Eikös se jonkun humpan hoilannutkin jossain vaiheessa?

• uski koira

moi nii kyllä ilkka on hyvä tällä hetkellä paras nii kyllä katrikii ihan hyvä on pete vuorostaan ei mun suosikki todellakaan t us koira

• "Aito", joo-o

Rähhähhähhääääää! Tavallaan Pete on aito: AITO PYRKYRI!!!!!!!!

• Ilkka

Eikä ole, olen aidompi.

• Mikke

Mä itsekin olen vaikuttunut tuosta Peten tavasta hoitaa asiat. Kovalla työllä voittoon, niinkuin Hanna ja Paulakin linnan haastattelussa totesivat.

Itse en pitänyt Petetstä aluksi, mutta kerta kerran jälkeen äijä saa tiukemman otteen mun mieltymyksistä. Tuolla asenteella Petestä voi tulla vaikka mitä!

Ensimmäisen kerran heräsin Peten ylivoimaisuuteen kun tajusin miten mahtipontinen ja kantava ääni hällä on. Eikä esiintymistä todella huononna se, että äijä liikkuu niin hyvin lavalla.

Todellista idols-ainesta!

• kukka

Olen täysin samaa mieltä

• Arvo Stus

... kyllä hienosti! Itsekkin ensin ajattelin, että mikä mies tuo on oikeen miehiään, mut sitte vakuutti ääni. Sen jälkeen nöyryys ja asenne ja nyt vielä liike lavalla.

Ihan mahoton äijä, et jos tosta pystyy vielä jannu petraamaan ni Jösses!!

• näin on

Pete on paras. Katri ja Ilkka ovat liian "kiiltokuvamaisia". Pete on aito ja hänellä on hyvä lauluääni!

• Eunukki

Mitenkä niin aito? Joko se on tullut kaapista ulos?

• kulman kundi

Ei jaksais noita homo-juttuja enään. Oon nähnyt Peteä viiden vanhasta tähän päivään, ja voin kertoa, että ihan hetero on!

• Aune

Taitaa nimimerkki "Eunukki" olla kade? Johan toi sun nimimerkkikin viittaa siihen.

• Pidä huoli

Että, sitten kans äänestät Peteä vaikka mitä tapahtuisi:-)

• Aune

Äänestän ehdottomasti Peteä ja jos Pete tippuu, ei ääniä muille heru,olen äänestäny alusta asti samaa

• uski koira

moi nii vaan että ei se pete niin hyvä oo kun kerran matkii ilkkaa nii hirveesti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5130
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      116
      1618
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1449
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1349
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1173
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1060
    7. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1037
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      999
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      807
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      793
    Aihe