Minut juotettiin ja raiskattiin

Sinisilmä

Olen 22 -vuotias sinkku ja pidän kovasti tanssimisesta. Niinpä lähdinkin eilen illalla yksin tanssikapakkaan. Siellä minut iski eräs komea ja hyvä tanssittaja. Tanssimme vain keskenämme ja välillä hän tarjosi minulle paukkuja. Muistikuvani katkeavat hänen käsivarsilleen tassilattialla.

Herään oudossa paikassa aamun valjettua siihen, että minua naidaan erittäin rajusti. Kaveri päälläni on minulle täysin outo, en muista häntä ikinä edes nähneeni. Vieressä toimitusta seuraa eilinen tassikaverini, kun hän havaitsee minun olevan tajuissani, alkaa hän hymyillen hipelöidä rintojani.

Todellisuus iskee rajusti tajuntaani ja ryntään ylös vuoteesta. Kaappaan vaatteet lattialta mukaani ja onnistun löytämään tieni kylpyhuoneeseen. Oksennan, istun pytyllä ja mietin, mitä kaikkea he ovat minulle mahtaneet tehdä ja kuinka olen ollut siinä itse mukana. Mitään ei tule yön tapahtumista mieleen. Ajattelen tehdä raiskauksesta ilmoituksen, mutta tajuan, että minusta ei löydy minkäänlaisia väkivallan merkkejä.

Pukeudun ja säntään kylppäristä taakseni katsomatta ulko-ovelle. Kuulen takaani pirullista vaimeata naurua ja tuo äskeinen rynkyttäjä huikkaa perääni: KIITOS.

Nyt kieriskelen syvässä itseinhossa ja kiroan omaa typeryyttäni ja sinisilmäisyyttäni. En kyllä jaksa sitäkään ymmärtää, miten jotkut voivat olla tuollaisia raukkoja ja sikoja. Näillä teoillako miehet keskenään kerskuvat?

102

29869

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Padawan

      .. ja jos kerskuvat niin säälittäviä tyyppejä ovat. Tuollainen teko ei ole missään tilanteessa hyväksyttävää. Pyydän meidän kunnollisten miesten puolesta anteeksi aivottomien renttujen käytöstä. Jos se mitenkään helppottaa...Epäilen silti, sillä tuollaisesta tapahtumasta jää pysyvät henkiset arvet.

      • Posse

        Todella paskoja jätkiä! Ei tainu kaverit oikein tietää että mitä tekivät! Laita ne äijät kylmästi vastuuseen tekosistaan, oppivathan ainakin jotain!


      • Atte

        Kyllä se niin tahtoo olla, ettei näiltä sonneilta jää panot kerkumatta. Eivät edes osaa hävetä.


    • seeker

      Ikävää, että näin pääsi käymään. Toisaalta, annoit sen tapahtua. Olisit kieltäytynyt paukuista jne.

      • Minä myös

        Kuten edellinen oli kirjoittanut.
        Miten ihmeessä voit olla noin sinisilmäinen? Täällä esimerkiksi on sivukaupalla tekstiä raiskauksista, hyväksikäytöksistä ja muusta sonnasta. Etkö lue vai eikö mene aivokoppaan saakka? Luulisi sinunkin hiukan tajuavan ettet ottele vieraiden pulloista huikkia vaikka kuinka komea uros olisi. En minä sinua soimaa kirjoitan kaikille ja toivon että joku toinenkin sinunkaltaisesi lukisi tämän. Aivan kuin niin sanotuksi varoitukseksi ennalta ehkäisyksi. Kuinka monta kertaa on lukenut esimerkiksi että jotkut ovat huumanneet uhrinsa ja varastanut hänen rahansa...
        Voi sitä varastaa muutakin esimerkiksi kunnian kuten sinultakin.


      • Syyllinen

        Kerran yks muija sammui mun sänkyyn. Mua panetti ja olin itekin tosi kännissä. Mä sit hilasin sen paidan ylös ja aloin nuolla sen paljaita tissejä. Mut sit mä sanoin mielessäni että mitä vittua mä teen ja menin vessaan runkkaamaan. Tytölle en oo koskaan kertonut. Kaduttaa teko. Olikse raiskaus?


      • Juuso
        Syyllinen kirjoitti:

        Kerran yks muija sammui mun sänkyyn. Mua panetti ja olin itekin tosi kännissä. Mä sit hilasin sen paidan ylös ja aloin nuolla sen paljaita tissejä. Mut sit mä sanoin mielessäni että mitä vittua mä teen ja menin vessaan runkkaamaan. Tytölle en oo koskaan kertonut. Kaduttaa teko. Olikse raiskaus?

        Onhan siinä iso ero nuolla vähän rintoja ja tunkeutua tajuttoman sisään. Sinulla on moraali tallella. Onnittelut!


      • Laura

        Raiskauksen uhrille ei pidä koskaan sanoa, että tämä "antoi sen tapahtua". Raiskauksen tehneet ovat rikollisia, ei raiskauksen uhri. Raiskaus on raiskaus, vaikka uhri olisi umpihumalassa. Kenelläkään ei ole oikeutta kajota sammuneeseen/tajuttomaan/tajuissaan olevaan/liikuntavammaiseen/liikuntavammattomaan ihmiseen seksuaalisesti.

        Tee hyvä nainen miehistä rikosilmoitus, vaikken olekaan vielä lukenut loppuun tätä tekstisarjaa (nähdäkseni miten kävi). Olit jo rohkea, kun kirjoitit tänne. Häpeä lienee kova, siis kertomisen suhteen, mutta tekijät tulee saattaa edesvastuuseen: se ei ollut sinun vikasi.


      • Laura
        Syyllinen kirjoitti:

        Kerran yks muija sammui mun sänkyyn. Mua panetti ja olin itekin tosi kännissä. Mä sit hilasin sen paidan ylös ja aloin nuolla sen paljaita tissejä. Mut sit mä sanoin mielessäni että mitä vittua mä teen ja menin vessaan runkkaamaan. Tytölle en oo koskaan kertonut. Kaduttaa teko. Olikse raiskaus?

        Ei se ollut raiskaus, se oli seksuaalista hyväksikäyttöä. Onneksi menit vessaan runkkaamaan, siinä teit hyvin ja oikein! Tapu tapu.

        Kaikki me teemme virheitä. Mulle on sattunut tuo homma muutaman kerran, kännissä en ole ollut puolistakaan kerroista, olen herännyt siihen että joku on siinä yrittänyt hilata housuja alas tai paita ylös jne. Tiedän että sellaista tapahtuu.

        Muakin himottaa usein. Silti tuntuu vähän hassulta ajatella, että mua panettaisi niin paljon, että jossain bileissä menisin puolituntemattoman, sammuneen äijjän luo ja alkaisin siinä häntä runkata ja niin edelleen!

        Alapää voi muokata päätöksiä aika pahasti. Mutta meillä on myös aivoissa muitakin osioita kuin seksuaalinen osasto, järjestä voi saada kiinni jne. Älkää sotkeutuko ihmisiin!


      • Laura
        Juuso kirjoitti:

        Onhan siinä iso ero nuolla vähän rintoja ja tunkeutua tajuttoman sisään. Sinulla on moraali tallella. Onnittelut!

        Olen samaa mieltä Juuson kanssa, kiltisti oivallettu. Ajoissa.


    • Repe Ruutikallo

      ... ja heti aamukymmenen jälkeen kirjoittelet traumaattisesta kokemuksestasi sujuvasti tänne? Mitäs tykkäät jos totean että ihan kiva satu.

      Raiskaajan kotitalon osoite olisi sopiva vahvistus stoorille, mutta eipä taida just nyt löytyä muistista, vai mitä?

      Jos puhut totta, olen tietysti pahoillani. Mutta nyt haju tuntuu, ei maha mittään.

      • Reijo Ruudinkeksijä

        Siinäpä meillä varsinainen kotipsykologi ja salapoliisi.


      • Repe Ruutikallo
        Reijo Ruudinkeksijä kirjoitti:

        Siinäpä meillä varsinainen kotipsykologi ja salapoliisi.

        Menit siis satusedän (kotipsykologina veikkaan, että kirjoittaja ei ole edes nainen) retkuun sinäkin. Kovastipa onkin Sinisilmä osallistunut tapauksestaan käytyyn keskusteluun, ei varmaan ole saanut naurultaan näpytetyksi...


      • Reiska vaan
        Repe Ruutikallo kirjoitti:

        Menit siis satusedän (kotipsykologina veikkaan, että kirjoittaja ei ole edes nainen) retkuun sinäkin. Kovastipa onkin Sinisilmä osallistunut tapauksestaan käytyyn keskusteluun, ei varmaan ole saanut naurultaan näpytetyksi...

        Siehän se sälli olet. Kas kun et malta pysyä pois täältä?


      • Laura

        Nojoo, feikki voi olla mikä hyväksä kirjoitus täällä. Mutta tollasta tapahtuu oikeasti ja usein. Siksi siitä on mukava keskustella.

        Minäkin toivoisin, että jos se on hänelle sattunut oikeasti, menisi hän Poliisitaloon ja kirjoittaisi rikosilmoituspaperit kiltisti ja rohkeasti. Ja allekirjoittaisi ne.


    • Hammas hampaasta

      Ehkäpä tässä voitaisiin ajatella epävirallista toimintaa. Panet jonkun innokkaan jätkäporukan potkimaan näitä herroja kiveksiin. Jos tämän tekee tarpeeksi pian, ymmärtävät varmaan mistä palkinto on annettu.

      • M-62

        Kannatan lämpimästi kyseistä toimintamallia. Aivan varmasti löytyy lähipiiristäkin kavereita, jotka mielellään vähän antavat takasin.


      • Atte

        Ai perkele, kun pääsisi omin käsin kiristämään nippusiteen sankareiden kullin ympärille. Joutuisivat teräaseella rouhimaan sen sieltä. Ei aivan heti tekisi mieli tajuttomia paneksia.


    • Lex

      Periaatteessa tiedottomaan sekaantuminen on jopa raskauttava raiskaus. Todistaminen vain lienee tässä tapauksessa tosi hankalaa. Heitä on kaksi, ja he voivat kertoa vapaaehtoisuudestasi mitä vaan.

    • miks ei mua juoteta

      mut juotettiin.......ei jumalauta mikä selitys.. jos ei 22v muija vielä tiedä kuinka paljon voi juoda, niin antakoon sit perseensä kärsiä...

    • Mietiskelijä

      Olisi mielenkiintoista saada joskus kuulla menikö tämä oppi perille Sinisilmän päähän! Tehdylle ei voi mitään eikä toisten moittimisella voita silläkään yhtään mitään. Siks on yritettävä ottaa oppia.

      • Laura

        Raiskauksen uhrin ei tatvitse oppia mitään tapahtuneesta. (Paitsi sen, että maailmassa on mulkvisteja). Tekijöitä saa haukkua vaikka koko loppuelämänsä.


    • TiiEm

      Todella ikävää kun tälläistä tapahtuu. Jää varmasti paha maku.

      Yhteen juttuun kiinnitin huomiota ja haluaisin kommentoida..


      "Ajattelen tehdä raiskauksesta ilmoituksen, mutta tajuan, että minusta ei löydy minkäänlaisia väkivallan merkkejä."


      Ei, ei, ei, ei, EI näin. Raiskauksesta pitää aina ilmottaa! Suoraan vaan poliisi asemalle. Hyvä että sinulla sentään kävi mielessä se.. liian moni jättää ilmoittamatta.
      En halua tuottaa sinulle pahaa mieltä ja syyllisyyttä, mutta entäs kukn nämä kyseiset miehet tekevät sen uudestaan? Ei sinulle vaan jollekkin toiselle...

    • mies

      millä muullakaan?

      • Nainen

        Jos ei muuta ole.


    • Koltta

      Kun kerran pitää ryypätä perseet olalle niin perse siinä jouitaa maksumieheksi kun on noin vitun tyhmä.

    • Jeppe

      kyllä se syyllinen osittain sieltä löytyy.
      Sama homma myös miehillä jos vetää kyykky kännit ja rupeaa kännissä sekoilemaan.
      Sama myös naisella, pitää tietää/tuntea rajansa.
      Jo itsesuojeluvaisto pitää huolen siitä, ettei vedä vieraan seurassa kyykkyjä, sitähän voi tapahtua ihan mitä vaan. Pojat ovat käyttäneet vain kännistä akkaa hyväkseeen, tai mistäs sitä tietää vaikka olet itse kännissä antanut asiaan aihettakin kun et mitään muista.
      Toivottavasti opit jotain tästä!!!!

      • hmm

        "Pojat ovat käyttäneet vain kännistä akkaa hyväkseeen"

        ...mikä on itse asiassa tuomioistuimessa vielä raskauttavampaa kuin "normaali" raiskaus, jossa uhri on tajuissaan ja tietoinen tapahtumista.

        Tarkistahan vähän asenteitasi ja tietojasi. Olisiko sinusta hyväksyttävää jos joku homo raiskaisi sinut peräsuoleen kun olet sammunut? Kehottaisitko itseäsi katsomaan peiliin ja miettimään oletko itse antanut aihetta siihen?


      • m25
        hmm kirjoitti:

        "Pojat ovat käyttäneet vain kännistä akkaa hyväkseeen"

        ...mikä on itse asiassa tuomioistuimessa vielä raskauttavampaa kuin "normaali" raiskaus, jossa uhri on tajuissaan ja tietoinen tapahtumista.

        Tarkistahan vähän asenteitasi ja tietojasi. Olisiko sinusta hyväksyttävää jos joku homo raiskaisi sinut peräsuoleen kun olet sammunut? Kehottaisitko itseäsi katsomaan peiliin ja miettimään oletko itse antanut aihetta siihen?

        En puolustele kyseisten miesten toimia, mutta kuten kirjoittaja sanoi: hän ei muista miten naiminen alkoi ja miten hän oli siinä itse mukana.

        Eli suoraan sanoen tuomioistuimessa tulisi turpiin koska miehet voivat sanoa mitä haluavat ja se on silloin niin kun toisella ei ole mitään vastaväitettä.

        Raiskaus tuo voi olla, mutta sen todistaminen on erittäin vaikeaa.


      • nainen

        nainen tanssii miehen kanssa ja viimenne mielikuva on että muisti meni ja sitten raiskauksen uhrina!!! mietippä vähän mihin tuo todennäköisesti viittaa ehkäpä lasiin heitettiin sekaan "tyrmäystippoja" tai muuta paskaa koska sammunutkin henkilö heräisi jos sitä naitaisiin rajusti....

        joten syytätkö tätä naista että itseppä aiheutit raiskauksen?? se on sinun syy että sinun kehoasi käytettiin sinun ollessaan tiedottomassa tilassa??

        voitko edes kuvitella kuinka pahalta tältä naiselta, uhrilata tuntuu juuri nyt tai jos hän näkee nämä kaksi miestä joskus toisella puolella katua tai uskaltaako tämä nainen lähteä enää baariin koska pelko että tämä saattaa tapahtua saattaa olla mieletön tai tämä nainen saattaa olla päästämättä enää lähelleen ketään miestä moniin vuosiin edes kaveri mielessä koska traumat saattavat olla suuret ja ikuiset??

        jos et ymmärrä tätä naista taidat olla yhtä alhainen sika kun ne kaksi raiskaajaa jotka saattoivat pilata tämän naisen elämän ja tekivät rikoksen josta voisi laitaa ne linnaan istuskelemaan ja miettimään tekosiaan....

        mene ja itseesi ja miti itseesi tämän naisen tilanteeseen...!!


        minna

        ps.muutama suudelama ei tiedoksi vaan tarkoita että nainen tai kukaan tahtoo mennä sänkyyn..koska joidenkin moraali ei ole sellainen että yhdenillan juttuja ei viedä petiin heti!!!


      • Hannelore Lustgarten
        nainen kirjoitti:

        nainen tanssii miehen kanssa ja viimenne mielikuva on että muisti meni ja sitten raiskauksen uhrina!!! mietippä vähän mihin tuo todennäköisesti viittaa ehkäpä lasiin heitettiin sekaan "tyrmäystippoja" tai muuta paskaa koska sammunutkin henkilö heräisi jos sitä naitaisiin rajusti....

        joten syytätkö tätä naista että itseppä aiheutit raiskauksen?? se on sinun syy että sinun kehoasi käytettiin sinun ollessaan tiedottomassa tilassa??

        voitko edes kuvitella kuinka pahalta tältä naiselta, uhrilata tuntuu juuri nyt tai jos hän näkee nämä kaksi miestä joskus toisella puolella katua tai uskaltaako tämä nainen lähteä enää baariin koska pelko että tämä saattaa tapahtua saattaa olla mieletön tai tämä nainen saattaa olla päästämättä enää lähelleen ketään miestä moniin vuosiin edes kaveri mielessä koska traumat saattavat olla suuret ja ikuiset??

        jos et ymmärrä tätä naista taidat olla yhtä alhainen sika kun ne kaksi raiskaajaa jotka saattoivat pilata tämän naisen elämän ja tekivät rikoksen josta voisi laitaa ne linnaan istuskelemaan ja miettimään tekosiaan....

        mene ja itseesi ja miti itseesi tämän naisen tilanteeseen...!!


        minna

        ps.muutama suudelama ei tiedoksi vaan tarkoita että nainen tai kukaan tahtoo mennä sänkyyn..koska joidenkin moraali ei ole sellainen että yhdenillan juttuja ei viedä petiin heti!!!

        Luepas tuo sinisilmän kirjoitus tarkasti ilman tunnekuohuja, niin huomaat että se on puppua, kuten täällä on sanottu. Tämmöistä on ehkä joillekuille sattunut, mutta hänelle ei varmasti. Ihan turhaan siis likkaa säälittelet. Hän on saanut vain makeat naurut vakavasta asiasta.
        Ehkä hän onkin mies, luulen muuten että on. Paskamainen riesa keskusteluissa tällaiset kusipäät, mutta kun täällä ei tarvitse kirjoittajien rekisteröityä, niin minkäs mahdat.


      • Laura

        No ei kai se nainen itse niiltä ukoilta vetänyt housuja kinttuun, ja munaa ulos ja pakottanut niitä naimaan itseään! Ei se mene niin! Ei siitä pidä oppia mitään!

        Etsikääpä esim. googlen avulla kertomuksia raiskauksen uhrien kertomuksia siitä, kuinka he syyttävät itseään loppuelämän, olivat olleet tajuttomina tai ei. Ei siihen mahdu enää yhtään lisää syyttämistä, ne itsesyytökset on niin rankkoja!

        Sama homma ei ole miehillä, miehiä prosentuaalisesti varmaan harvemmin raiskataan kuin naisia. Joskus kuitenkin, eikä sekään ole oikein. Jos sinä Jeppe heräisit kyykkykännistäsi siitä, että tuntematon naisi sinua rajusti takaapäin, olen varma että olisit niin synkkien ajatusten kourissa, ettei siinä tule mieleen opiksi ottaa..

        Raiskaus on todellinen asia, ei mikään vitsi tai ylimääräinen extreme-kokemus, josta pitää ottaa oppia. Se voi pahimmillaan vaikuttaa henkilön koko loppuelämään, ihmissuhteisiin, työhön, koko olemukseen henkisesti sekä fyysisesti. Minä tiedän, mulla on kosolti ystäviä joille on tapahtunut yhtä sun toista.


      • Minullekin
        Hannelore Lustgarten kirjoitti:

        Luepas tuo sinisilmän kirjoitus tarkasti ilman tunnekuohuja, niin huomaat että se on puppua, kuten täällä on sanottu. Tämmöistä on ehkä joillekuille sattunut, mutta hänelle ei varmasti. Ihan turhaan siis likkaa säälittelet. Hän on saanut vain makeat naurut vakavasta asiasta.
        Ehkä hän onkin mies, luulen muuten että on. Paskamainen riesa keskusteluissa tällaiset kusipäät, mutta kun täällä ei tarvitse kirjoittajien rekisteröityä, niin minkäs mahdat.

        Kerroppa nyt aivan yksityiskohtaisesti ja ilman tunnekuohuja, mistä huomaat, että se on puppua.


      • Hannelore Lustgarten
        Minullekin kirjoitti:

        Kerroppa nyt aivan yksityiskohtaisesti ja ilman tunnekuohuja, mistä huomaat, että se on puppua.

        1) Kirjoitus on muka lähetetty välittömästi "tapahtumien yön" jälkeisenä aamuna kello 10.48. Mietipä itse, pystyisitkö samanlaiseen kylmänviileään selvitykseen heti tuollaisten kokemusten jälkeen, raiskattuna, häpäistynä ja äärimmillesi järkyttyneenä! En minä ainakaan!
        2) Kirjoittaja pitää muka normaalina, että juodaan tuosta vain tuntemattoman miehen tarjoamia paukkuja, tajuamatta että ilmaisia paukkuja tai lounaita ei ole. Ei kovin uskottavaa.
        3) Kirjoittaja ei muka tiedä, että raiskauksesta tehdään aina ilmoitus poliisille, oli väkivallan merkkejä tai ei. Varsinkin naispoliisit ovat aika kokeneita näkemään, puhuuko raiskattu totta. Yleensä puhuu. (Nyt ei.)
        4) Kirjoittaja ei ole mitenkään osallistunut keskusteluun, ei kiittänyt runsaasta myötätunnosta eikä paheksunut epäilijöitä.
        5) Olen lukenut tarinan ennenkin, sillä kertaa englanniksi. Käännös oli kyllä hyvä.


      • Hehheh
        Hannelore Lustgarten kirjoitti:

        1) Kirjoitus on muka lähetetty välittömästi "tapahtumien yön" jälkeisenä aamuna kello 10.48. Mietipä itse, pystyisitkö samanlaiseen kylmänviileään selvitykseen heti tuollaisten kokemusten jälkeen, raiskattuna, häpäistynä ja äärimmillesi järkyttyneenä! En minä ainakaan!
        2) Kirjoittaja pitää muka normaalina, että juodaan tuosta vain tuntemattoman miehen tarjoamia paukkuja, tajuamatta että ilmaisia paukkuja tai lounaita ei ole. Ei kovin uskottavaa.
        3) Kirjoittaja ei muka tiedä, että raiskauksesta tehdään aina ilmoitus poliisille, oli väkivallan merkkejä tai ei. Varsinkin naispoliisit ovat aika kokeneita näkemään, puhuuko raiskattu totta. Yleensä puhuu. (Nyt ei.)
        4) Kirjoittaja ei ole mitenkään osallistunut keskusteluun, ei kiittänyt runsaasta myötätunnosta eikä paheksunut epäilijöitä.
        5) Olen lukenut tarinan ennenkin, sillä kertaa englanniksi. Käännös oli kyllä hyvä.

        Eikö feikin olisi ollut helppo muuttaa ajankohta kaikille sopivaksi? Muuhun höpinääsi ei kannata ottaa kantaa.


      • Börje
        Hannelore Lustgarten kirjoitti:

        1) Kirjoitus on muka lähetetty välittömästi "tapahtumien yön" jälkeisenä aamuna kello 10.48. Mietipä itse, pystyisitkö samanlaiseen kylmänviileään selvitykseen heti tuollaisten kokemusten jälkeen, raiskattuna, häpäistynä ja äärimmillesi järkyttyneenä! En minä ainakaan!
        2) Kirjoittaja pitää muka normaalina, että juodaan tuosta vain tuntemattoman miehen tarjoamia paukkuja, tajuamatta että ilmaisia paukkuja tai lounaita ei ole. Ei kovin uskottavaa.
        3) Kirjoittaja ei muka tiedä, että raiskauksesta tehdään aina ilmoitus poliisille, oli väkivallan merkkejä tai ei. Varsinkin naispoliisit ovat aika kokeneita näkemään, puhuuko raiskattu totta. Yleensä puhuu. (Nyt ei.)
        4) Kirjoittaja ei ole mitenkään osallistunut keskusteluun, ei kiittänyt runsaasta myötätunnosta eikä paheksunut epäilijöitä.
        5) Olen lukenut tarinan ennenkin, sillä kertaa englanniksi. Käännös oli kyllä hyvä.

        Kerro heti, mistä tarina löytyy englanniksi. Helppo heitellä tuollaisia.


      • Atte
        Hannelore Lustgarten kirjoitti:

        1) Kirjoitus on muka lähetetty välittömästi "tapahtumien yön" jälkeisenä aamuna kello 10.48. Mietipä itse, pystyisitkö samanlaiseen kylmänviileään selvitykseen heti tuollaisten kokemusten jälkeen, raiskattuna, häpäistynä ja äärimmillesi järkyttyneenä! En minä ainakaan!
        2) Kirjoittaja pitää muka normaalina, että juodaan tuosta vain tuntemattoman miehen tarjoamia paukkuja, tajuamatta että ilmaisia paukkuja tai lounaita ei ole. Ei kovin uskottavaa.
        3) Kirjoittaja ei muka tiedä, että raiskauksesta tehdään aina ilmoitus poliisille, oli väkivallan merkkejä tai ei. Varsinkin naispoliisit ovat aika kokeneita näkemään, puhuuko raiskattu totta. Yleensä puhuu. (Nyt ei.)
        4) Kirjoittaja ei ole mitenkään osallistunut keskusteluun, ei kiittänyt runsaasta myötätunnosta eikä paheksunut epäilijöitä.
        5) Olen lukenut tarinan ennenkin, sillä kertaa englanniksi. Käännös oli kyllä hyvä.

        Eikös feikin tekijän suurin onni olisi kommentoida täällä työkseen? Ehkäpä oikeasti raiskattu jopa katuu asian esilletuontia täällä, eikä jaksa siitä kirjoitella.


      • Hannelore Lustgarten
        Börje kirjoitti:

        Kerro heti, mistä tarina löytyy englanniksi. Helppo heitellä tuollaisia.

        Siitä on ehkä vuosi aikaa, joten en mitenkään voi muistaa. Voit siis minun puolestani uskoa koko jutun jos niin kivalta tuntuu, ei se minua sinänsä haittaa! ;) Tännehän on tosiaan helppo heitellä ihan mitä hyvänsä, siksihän mekin tässä rupattelemme!


      • Börje
        Hannelore Lustgarten kirjoitti:

        Siitä on ehkä vuosi aikaa, joten en mitenkään voi muistaa. Voit siis minun puolestani uskoa koko jutun jos niin kivalta tuntuu, ei se minua sinänsä haittaa! ;) Tännehän on tosiaan helppo heitellä ihan mitä hyvänsä, siksihän mekin tässä rupattelemme!

        Sitä juuri epäilinkin.


      • Hannelore Lustgarten
        Hehheh kirjoitti:

        Eikö feikin olisi ollut helppo muuttaa ajankohta kaikille sopivaksi? Muuhun höpinääsi ei kannata ottaa kantaa.

        Ihan kuin olisin tavannut sinut jossakin, Hehheh... asiaan: Koska tämä on aika suora käännös, niin sinisilmä teki sen mokan että hän jätti alkuperäisversion pahimman virheen korjaamatta. Oli kai niin hauskaa, että järki loppui kesken!
        Kivat sulle, ei kaikkeen aina tarvitsekaan ottaa kantaa, varsinkaan jos ei ole mitään tolkullista sanottavaa!


      • Hannelore Lustgarten
        Börje kirjoitti:

        Sitä juuri epäilinkin.

        Eikä sinisilmä ole likikään ainoa, jonka mielestä on maailman hupaisinta hommaa saada ihmiset tohkeissaan repimään hiuksiaan ja päivittelemään mielikuvitushenkilölle sattuneita tapahtumia.


      • Hehheh
        Hannelore Lustgarten kirjoitti:

        Ihan kuin olisin tavannut sinut jossakin, Hehheh... asiaan: Koska tämä on aika suora käännös, niin sinisilmä teki sen mokan että hän jätti alkuperäisversion pahimman virheen korjaamatta. Oli kai niin hauskaa, että järki loppui kesken!
        Kivat sulle, ei kaikkeen aina tarvitsekaan ottaa kantaa, varsinkaan jos ei ole mitään tolkullista sanottavaa!

        Olet niin kiihkeän tuntuinen nainen (jos nainen olet), että sinuun olisi hauska tutustua liveleikkienkin merkeissä. Varmaan hyvät kyydit antaisit.


      • Hannelore Lustgarten
        Atte kirjoitti:

        Eikös feikin tekijän suurin onni olisi kommentoida täällä työkseen? Ehkäpä oikeasti raiskattu jopa katuu asian esilletuontia täällä, eikä jaksa siitä kirjoitella.

        Noita on kahta lajia. Toinen tekee kuten sanoit, kommentoi ahkerasti, toinen laji taas ei kommentoi, tarkkailee vain elävää ja kasvavaa tilateostaan kuin taiteilija ikään. Tokkiisa tuo jälkimmäinen virkkeesi voisi olla totta, mutta koska olen lukenut stoorin ennenkin, en siihen tässä tapauksessa pätkääkään usko.


      • Atte
        Hannelore Lustgarten kirjoitti:

        Noita on kahta lajia. Toinen tekee kuten sanoit, kommentoi ahkerasti, toinen laji taas ei kommentoi, tarkkailee vain elävää ja kasvavaa tilateostaan kuin taiteilija ikään. Tokkiisa tuo jälkimmäinen virkkeesi voisi olla totta, mutta koska olen lukenut stoorin ennenkin, en siihen tässä tapauksessa pätkääkään usko.

        Sinä tunnut hallitsevan hyvin tuon feikkaajien sielunelämän. Onko paljonkin kokemusta?


      • Hannelore Lustgarten
        Atte kirjoitti:

        Sinä tunnut hallitsevan hyvin tuon feikkaajien sielunelämän. Onko paljonkin kokemusta?

        Atte alkaa pottuilla, kun joku on tarkkanäköisempi kuin Atte. Yrität vihjata, että feikkaan itse. Ainakin pyydän anteeksi, että minä, ämmänresu, kehtaan väittää näkeväni ja huomaavani ilmiöitä joita sinä, mies, siis luomakunnan kruunu, et näe...


      • Hannelore Lustgarten
        Hehheh kirjoitti:

        Olet niin kiihkeän tuntuinen nainen (jos nainen olet), että sinuun olisi hauska tutustua liveleikkienkin merkeissä. Varmaan hyvät kyydit antaisit.

        Jos edes kerran elämässäsi olet saanut hyvät kyydit, se olen hyvinkin voinut olla minä. Onhan tässä muutamia kyyditty tietoisuuden tuolle puolen, vaikka harvoin on toisin päin voinut laulua tehdä. Millään en usko, että sinä olisit yksi niistä harvoista kunnolla laulattaneista.


      • harry potter
        Laura kirjoitti:

        No ei kai se nainen itse niiltä ukoilta vetänyt housuja kinttuun, ja munaa ulos ja pakottanut niitä naimaan itseään! Ei se mene niin! Ei siitä pidä oppia mitään!

        Etsikääpä esim. googlen avulla kertomuksia raiskauksen uhrien kertomuksia siitä, kuinka he syyttävät itseään loppuelämän, olivat olleet tajuttomina tai ei. Ei siihen mahdu enää yhtään lisää syyttämistä, ne itsesyytökset on niin rankkoja!

        Sama homma ei ole miehillä, miehiä prosentuaalisesti varmaan harvemmin raiskataan kuin naisia. Joskus kuitenkin, eikä sekään ole oikein. Jos sinä Jeppe heräisit kyykkykännistäsi siitä, että tuntematon naisi sinua rajusti takaapäin, olen varma että olisit niin synkkien ajatusten kourissa, ettei siinä tule mieleen opiksi ottaa..

        Raiskaus on todellinen asia, ei mikään vitsi tai ylimääräinen extreme-kokemus, josta pitää ottaa oppia. Se voi pahimmillaan vaikuttaa henkilön koko loppuelämään, ihmissuhteisiin, työhön, koko olemukseen henkisesti sekä fyysisesti. Minä tiedän, mulla on kosolti ystäviä joille on tapahtunut yhtä sun toista.

        Älkää nyt saatana aina verratko siihen jos mies raiskaa miehen!!! Eihän tuossakaan kukaan akka mitään dildoja työnnellyt!!!!

        Se on eriasia jos raiskaaja on samaa sukupuolta.
        Jos mies ei pistä sitä niin pahakseen että nainen vaikka lutkuttaa "sitä" miehen ollessa taju pois, niin turha siitä on mitään tasa-arvojuttua vetää.

        Vaikka en kylläkään usko tämän jutun totuuteen, mutta tunnekuohumatameille tuo ylempi.


      • Laura
        harry potter kirjoitti:

        Älkää nyt saatana aina verratko siihen jos mies raiskaa miehen!!! Eihän tuossakaan kukaan akka mitään dildoja työnnellyt!!!!

        Se on eriasia jos raiskaaja on samaa sukupuolta.
        Jos mies ei pistä sitä niin pahakseen että nainen vaikka lutkuttaa "sitä" miehen ollessa taju pois, niin turha siitä on mitään tasa-arvojuttua vetää.

        Vaikka en kylläkään usko tämän jutun totuuteen, mutta tunnekuohumatameille tuo ylempi.

        Raiskaus mikä raiskaus, väärin kuitenkin. Yritä sit takoa aivokuolleiden päähän sitä, mikä raiskaus on ja kuinka vakava asia. Anteeksi kärjistetty ja femakkomainen esimerkkini, menin liian pitkälle, mut .. nojoo.. *huoh*


    • Ruskesilmä

      Nimimerkki sinulla on kyllä kuvaava. Helvetin pöljä, kyllä jätkät nauraa.

      • Sam

        Kylläpä täällä naista syyllistetään? Totta on että tyhmyydestä pitää kärsiä, mutta jotain rajaa siinäkin pitäisi olla...


      • Repe Ruutikallo
        Sam kirjoitti:

        Kylläpä täällä naista syyllistetään? Totta on että tyhmyydestä pitää kärsiä, mutta jotain rajaa siinäkin pitäisi olla...

        siis uskot että oikea ihminen olisi välittömästi tapauksen jälkeisenä aamuna kirjoitellut siitä tänne? Minä taas uskon että kyseessä on ns. trolli eli täysin keksitty juttu. Toki tällaista joskus jossain sattuu, mutta euro vetoa että juuri tämä on keksitty tarina ja siksi erityisen tympeä tapaus.

        Eikä ole kirjoittaja naureskelultaan viitsinyt edes kommenteerata näitä kauhistuneita ja sääliviä kirjoituksia...


      • Sam
        Repe Ruutikallo kirjoitti:

        siis uskot että oikea ihminen olisi välittömästi tapauksen jälkeisenä aamuna kirjoitellut siitä tänne? Minä taas uskon että kyseessä on ns. trolli eli täysin keksitty juttu. Toki tällaista joskus jossain sattuu, mutta euro vetoa että juuri tämä on keksitty tarina ja siksi erityisen tympeä tapaus.

        Eikä ole kirjoittaja naureskelultaan viitsinyt edes kommenteerata näitä kauhistuneita ja sääliviä kirjoituksia...

        "siis uskot että oikea ihminen olisi välittömästi tapauksen jälkeisenä aamuna kirjoitellut siitä tänne? Minä taas uskon että kyseessä on ns. trolli eli täysin keksitty juttu. Toki tällaista joskus jossain sattuu, mutta euro vetoa että juuri tämä on keksitty tarina ja siksi erityisen tympeä tapaus. "

        Ihmettelen monia tänne kirjoitettuja juttuja...että miksi joku niitä kaikkia tänne oikein jaksaa kirjoitella jne. Eivät käy MINUN logiikkani päälle.
        Ihmisiä on kaiketi vaan niin hyvin erilaisia..?
        Avuttomia, sinisilmäisiä, neuvottomia, tyylitajuttomiakin elämän hallintansa suhteen jne.

        Voi olla, että oli trolli, mutta ei hirveän räikeä sellainen, joten voin kommentoida sinänsä vakavaa aihetta.


    • Sam

      Sulle taidettiin laittaa jotain vahvempia lasiiin?
      Heti poliisille ja verikokeesen(useat noista käytettävistä aineista häviää melkein samantien verestä..), ja sitten mulkut vastuuseen...

      Ihan tavallista menoa ainakin turun seudulla: 18-25-vuotias sikailija juottaa 12-17-vuotiaan niin känniin ettei pysty enää edes vastaan sanomaan, tai sanoo mitä sylki suuhun tuo ja sitten vaan vetäistään...ja jossei mene sisään kuivaan pilluun, niin tungetaan vaikka saippuaa...niin johan menee.

      Oksettavaa menoa oksettavilta ihmisiltä. Kunpa ihmiset eivät olisi niin sinisilmäisiä.

      • Suomalainen

        Holdit,eipäs nyt sentään liioitella ja mennä sekoittamaan turkulaisia ihmisiin,tai ainakaan Suomalaisiin.
        Noin muutoin voin kyllä turkulaisista kuvitella juuri jotain tuollaista,mitä juuri kuvailit.


    • a

      joka nainen yhden osaa, jotta ei olisi sisko jäänyt ilman raiskausta

      • Sisko

        Lyhyt viestisi kertoo paljon monien miehien suhtautumisesta yleensä naisiin.


    • Rjak

      ...

      Ihemtyksen aihe on se, että itse olen vasta 19 ja en ole ikinä elämässäni oksentanut saatika sammunut humalapäissäni. Juotu nimittäin on...
      Siis ei pysty tajuu et muija on 22v. ja sit ei tuu mieleen et jos joku juottaa niin se saattais haluta vaikka seksiä. Olethan voinut sanoo päissäs jotain mikä on antanut luvan moiseen.
      Oletkos ajatellut että 1 pullossa on 1 kroki, koskenkorva pullossa on 12,5 krokia. Eli jos juot vaikka viskiä muutaman lasillisen niin se on sama kun joisit 6 kaljaa. Mietippä mitä käy kun juot 6 kaljaa 5 minuuttiin...
      Juu ei tunnu missään kun vetää pullon koskenkorvaa, mut ootas kymmenen minuuttia niin kysyn uudestaa. Jos oot 22v. niin sut sun pitää vielä kasvaa vaikka ite oon nuorempi niin sanon silti niin.

      • Rjak

        joo korjauksia, 1 kroki on yhessä pullossa kaljaa, pahoittelen muutenkin noita typoja/kirjoitysvirheitä... ei oo tähän aikaa aamusta toi ajatus/keskittyminen terässä... aattelin vaan korjata ennekun joku viisas viilaa pilkkua...


    • nainen 25

      Tietääkseni raiskauksesta jää aina jäljet, ja se että olisit nukkuessasi ollut niin kiihottuneessa tilassa että yhdyntä on ollut mahdollista ilman jälkiä, tai että olisit itse osallistunut toimitukseen nukkuessasi, kuulostaa hieman hassulta...

      Eihän raiskauksia muuten voitaisi koskaan todistaa, koska harvoin on silminnäkijöitä, ainakaan sellaisia jotka olisivat uhrin puolella.

    • anastasia

      sairasta =( mä en osaa sua oikeen neuvoa mutta toivon sulle jaksamisia *hali*

    • Tiiuli

      Tee ihmeessä ilmoitus, äijät poseen vaan. Täällä joku ihmetteli tota juomista. Mulla on mennyt muisti monesti ja oon jo aika vanha akka. Sillon kun on oikeen hauskaa, sitä vaan täytyy olla kädessä jotain tupakan sijasta ja sitä tulee sitten illan mittaan maisteltua useankin tunnin ajan seurustelujuomana ja sitten aamulla herää omasta sängystä ja muistaa vaan osan illasta. Koska näin käy, oonkin vähentänyt dokaamista eli teen sillee, että juon vaikka 6 bissee himassa ja en enää baarissa ollenkaan-vaan cokista..suosittelen tätä sinisilmäiselle oikein lämpimästi...ja paskoja on äijät, jotka mitään yrittää, kun nainen on sekasin tai joka yrittää juottaa naista koomaan..psykoja on, joten oleppa varovainen. Tsemiä ja koita pärjäillä

    • Rita

      Älä yhtään epäröi vaan tee ilmoitus.Ne mies-siat pitää heittää nopeasti linnaan kärsimään!

    • Ua Ua

      "Kun perusasenne on, että ihmiset on mulkkuja ja kaikki menee päin vittua, ei satu ikäviä yllätyksiä.
      Tietenkään tuota asennetta ei kannata näyttää julkisesti."

      • Anonyymi

        Jesse Raudaskoski sanoi niin


    • Antero

      Harrastan sitä usein. Ikinä en ole saanut vapaaehtoisesti naiselta. Paras tapaus oli eräs 14 v pikkupimppa. Juotion muutaman tilkan salmarii ja kivaa oli puskissa..

      • Nikke

        Olet muuten kohtalaisen sairas kaveri.

        Kannattaisiko mieluummin mennä kertomaan tuo jollekin psykiatrille, olkoon sitten tarinasi totta tai mielikuvituksen tuotetta.


    • Ansku

      Minulle kävi monta vuotta sitten samanlainen tapaus...,Olisin tehnyt tapauksesta rikosilmoituksen, kävin gynegologisissa tutkimiksissakin, muuta näyttöä ei saatu. Olin käynyt tutkimusta ennen suihkussa.


      Jokainen päivä oli pelkoa, ahdistusta ja suurta itseinhoa.

      Rakastelu oli ollut aina minulle pyhä asia,ja halusin rakastella vain rakastamani henkilön kanssa.

      Ikävää, että jouduit hyväksi käytön uhriksi. Tiedän miltä sinusta tuntuu,...minulta kesti vuosia päästä tapauksen yli.

      Pahinta siinä kaikessa oli, etten tiennyt henkilöstä juuri mitään....,nimeä, ikää, onko hän puhdas??? ym...Pelkäsin saavani mieheltä jonkun taudin.

      Kävin kaikissa sukupuolitesteissä, ja ne olivat, luojan kiitos, kaikki puhtaat.

      Neuvoisin sinuakin käymään sukupuolitesteissä, niin saat rauhan itsellesi. Monet sukupuolitaudithan voivat olla hoitamattomana vaarallisia, mutta loppujenlopuksi niihin on olemassa hyvin yksinkertaiset hoidot. (lähes kaikkiin)

      Muistatko missä miehet asuvat? tiedätkö heidän nimeään? Annoitko heidän missään vaiheessa ymmärtää, että haluat sitä myös itse?

      Minusta olisi tärkeää, että ilmottaisit asiasta poliisille, vaikka et voisikaan nostaa syytettä. He ovat voineet tehdä saman jo aiemminkin,
      joten heillä saattaisi siinä tapauksessa olla rikosrekisteri. Pääasia on että heitä "pidetään silmällä", sillä jos ne pääsevät noin helpolla nyt... he saattavat tehdä sen uudestaan, jollekkin muulle.

      Toinen tärkeä asia on ettet jää asian kanssa yksin.Onko sinulla ketään luotettavaa henkilöä, jolle voisit kertoa asiasta?
      Soita vaikka rikosuhripäivystykseen, he varmasti osaavat kuunnella ja auttaa.

      MUISTA!!ÄLÄ SYYTÄ ITSEÄSI TAPAHTUNEESTA, SEKSUAALINEN HYVÄKSIKÄYTTÖ ON AINA VÄÄRIN,
      JA SE MITÄ HE TEKIVÄT SINULLE.

      • Ei liikaa alkomaholia

        Hän ei ole uhri. Ei ainakaan raiskauksen hän saattaa olla liiallisen alkoholin uhri. Hän menettää itsehillintänsä ja ryhtyy mukaan leikkiin -vaikkei sitä muistakaan.

        Sukupuolitaudit on vakava asia. Kannattaa tosiaan tarkistuttaa itsensä.

        Mikään ei viittaa rikokseen eikä poliiseille kannata ilmoittaa. Kyse ei ole raiskauksesta. Tuskin häntä raahattiin kämpille ja raiskattiin, sillä - kuten hän mainitsi- hänellä ei ole näyttöä esim. mustelmista.

        Tämän tapauksen tekee kyllä inhottavaksi se, että kundeja oli kaksi

        Tällaisia tapauksia ei voi ehkäistä, ellei kaikki juo kohtuulliseti. Kuitenkin aina löytyy yhtä tyhmiä- aivottomia humalaisia, jotka menevät leikkiin mukaan ja katuvat.


      • Laura

        Oikein, muiden syytöksille ei kannata kallistaa korvaansa. Mitä tahansa puppua sellaiset ihmiset jaksavat suoltaa, jotka eivät olleet lähelläkään itse tätä todellista asiaa.
        Ei saa syyttää itseään.

        Suosittelen myös www.tukinainen.fi, josta löytyy heidän puhelinnumeronsa ja juristipäivystys samaten (maksuton kai).

        Kummallista että sinisilmä on kadonnut, mutta jos hän olikin feikki tai vain pelkää vastata hyökkääviin teksteihin, saattaa joku toinen raiskauksen uhri löytää tämän. Ja Antero nyt takuulla on feikki, vaikka sellaisiakin on. Menköön tutkituttamaan päänsä tai sitten myöhemmin vastatkoon teoistaan toisella tavalla.

        Sairaita ihmisiä on paljon tässä maailmassa.


      • Laura
        Ei liikaa alkomaholia kirjoitti:

        Hän ei ole uhri. Ei ainakaan raiskauksen hän saattaa olla liiallisen alkoholin uhri. Hän menettää itsehillintänsä ja ryhtyy mukaan leikkiin -vaikkei sitä muistakaan.

        Sukupuolitaudit on vakava asia. Kannattaa tosiaan tarkistuttaa itsensä.

        Mikään ei viittaa rikokseen eikä poliiseille kannata ilmoittaa. Kyse ei ole raiskauksesta. Tuskin häntä raahattiin kämpille ja raiskattiin, sillä - kuten hän mainitsi- hänellä ei ole näyttöä esim. mustelmista.

        Tämän tapauksen tekee kyllä inhottavaksi se, että kundeja oli kaksi

        Tällaisia tapauksia ei voi ehkäistä, ellei kaikki juo kohtuulliseti. Kuitenkin aina löytyy yhtä tyhmiä- aivottomia humalaisia, jotka menevät leikkiin mukaan ja katuvat.

        Sinun mielipiteesi ei kuitenkin muuta lakia. Todistettu seksuaalinen hyväksikäyttö, se on kai raskauttavampaakin jos henkilö on kovasti humalassa. Poliisille tulee kuitenkin tarpeettomasti päänvaivaa selvtellessään niitä kännitarinoita. Raiskaukseen ei välttämättä tarvitse pakottaa käsivoimin, henkinen alistaminen riittää. Puoliunisen, notkuvan naisen raahaaminen tietoisesti kotiinsa ja siellä ilman lupaa toisen sisuksiin penetroiminen tuskin kuulostaa kovinkaan puhtoiselta teidän korviinne.

        Aina sitä jaksetaan puolustella mies-parkoja.Voooi voi, poikiahan vaan panetti. Pojathan ovat poikia, siis tuollaisiahan heidän kuuluu ollakin vai, eikä sitä pidä mitenkään kyseenalaistaa?!? Sairas on tämä maailmakin, jos täällä sallitaan noinkin selkeästi seksuaalinen hyväksikäyttö, siis hyväksytään.

        Te ette voi käsitellä sitä aihetta, koska teistä, jotka puhuvat siitä paheksuen ja uhria syyttäen, se tuntuu niin kaukaiselta ja pelottavalta aiheelta, että te ette edes pysty tajuamaan että joku voi oikeasti saada sairasta nautintoa siitä. Humalaisellepa se on helpompi tehdä, näet, siitä ei jää kiinni. Mutta jos humalaisia naisia / miehiä ei olisikaan, sairaat ihmiset raiskaisivat ihmisiä jossakin muualla, sillä heille se on pakkomielle, josta ei pääse eroon taikka sitten naisvihan voimistama väkivaltainen neuroosi, tai siis helvetistäkö minä tiedän mutta uhrin vika se ei ainakaan ole. Piste.

        Mitenkähän kauan pitää yksin olla samaa mieltä asiasta kaikkia tonttuja vastaan? Huh huh. Kohta pitää varmaan luovuttaa. Onneksi Ansku tuli selväjärkisenä ihmisenä mukaan. Mun pitää varmaan lopettaa tämän keskustelupalstan lukeminen, savu nousee jo korvista :).


      • Laura
        Ei liikaa alkomaholia kirjoitti:

        Hän ei ole uhri. Ei ainakaan raiskauksen hän saattaa olla liiallisen alkoholin uhri. Hän menettää itsehillintänsä ja ryhtyy mukaan leikkiin -vaikkei sitä muistakaan.

        Sukupuolitaudit on vakava asia. Kannattaa tosiaan tarkistuttaa itsensä.

        Mikään ei viittaa rikokseen eikä poliiseille kannata ilmoittaa. Kyse ei ole raiskauksesta. Tuskin häntä raahattiin kämpille ja raiskattiin, sillä - kuten hän mainitsi- hänellä ei ole näyttöä esim. mustelmista.

        Tämän tapauksen tekee kyllä inhottavaksi se, että kundeja oli kaksi

        Tällaisia tapauksia ei voi ehkäistä, ellei kaikki juo kohtuulliseti. Kuitenkin aina löytyy yhtä tyhmiä- aivottomia humalaisia, jotka menevät leikkiin mukaan ja katuvat.

        Tosin olen kyllä ehtottomasti samaa mieltä siinä, että liikaa alkomahoolia ei pitäis käyttää, ihmiset menee siitä sekaisin.


      • Ansku
        Ei liikaa alkomaholia kirjoitti:

        Hän ei ole uhri. Ei ainakaan raiskauksen hän saattaa olla liiallisen alkoholin uhri. Hän menettää itsehillintänsä ja ryhtyy mukaan leikkiin -vaikkei sitä muistakaan.

        Sukupuolitaudit on vakava asia. Kannattaa tosiaan tarkistuttaa itsensä.

        Mikään ei viittaa rikokseen eikä poliiseille kannata ilmoittaa. Kyse ei ole raiskauksesta. Tuskin häntä raahattiin kämpille ja raiskattiin, sillä - kuten hän mainitsi- hänellä ei ole näyttöä esim. mustelmista.

        Tämän tapauksen tekee kyllä inhottavaksi se, että kundeja oli kaksi

        Tällaisia tapauksia ei voi ehkäistä, ellei kaikki juo kohtuulliseti. Kuitenkin aina löytyy yhtä tyhmiä- aivottomia humalaisia, jotka menevät leikkiin mukaan ja katuvat.

        Otsikossa viitataan voimakkaasti siihen, että kyseisenä hetkenä oli tapahtunut raiskaus,itse en ollut paikalla, joten en todellakaan tiedä tarkalleen, mitä oli tapahtunut...., sain kuitenkin tekstistä sellaisen käsityksen, että tyttö oli sammunut,ja kertoi heräävänsä siihen, kun mies ottaa häntä väkisin.(ilman tytön suostumusta), ...silloin se on raiskaus.....,
        kuitenkinkin viittasin tekstissä myös kysymykseen :Antoiko tyttö millään lailla itse olettaa haluavansa sitä myös?..., jos antoi, tottakai asia on sitten aivan eri.


      • Ansku
        Laura kirjoitti:

        Tosin olen kyllä ehtottomasti samaa mieltä siinä, että liikaa alkomahoolia ei pitäis käyttää, ihmiset menee siitä sekaisin.

        ...joo-o savu nousee kyllä täältäkin päästä "päästä"..., Oon kyllä samaa mieltä kaikkien kanssa siitä, ettei pitäisi ottaa alkoholia liikaa, eikä ainakaan vieraiden ihmisten seurassa. Silloin kun ottaa, kannatta lähtee baariin sellaisten ystävin kanssa, jotka katsovat, ettei joudu epämääräisten tyyppien seuraan.(Joo eihän se oo ystävien velvollisuus vahtia kännistä kaveriaan, kyllä sitä pitää olla vähän itselläänkin korvien välissä, mutta itselläni on kavereita, jotka yleensä "tsekkaa" kaikki deittini,... ja eivät päästä minua lähtemään kenenkään tuntemattoman matkaan ...yksin.Ja minä teen päinvastoin heille.)


    • taina

      aina ilmoitus poliisille. Sinun juomaasi on laitettu tyrmäystippoja. Ei tarvitse olla väkivallan merkkejä, voit silti kääntyä poliisin puoleen aina ja soita raiskauskriisikeskukseeen. Se voi hiema helpottaa ja muista sinä et ole syyllinen

      • Jesus Angel Garcia

        Pyytäisin minäkin nöyrimmästi kiinnittämään huomiota siihen, että avaaja ei ole ottanut keskusteluun osaa omalla nikillään. Luulen että jollain toisella on keskustellut useastikin! Pitkän miettimisen jälkeen ja karvain mielin yhdyn, jos sana sallitaan, niihin täällä jotka arvelevat että kirjoittaja on vinksahtanut sabotööri. Hän tuskin edes tuntee henkilöä, jolle tällaista on oikeasti sattunut.
        On yhtä sairasta vedättää tällaisella vatsaa kääntävällä sepustuksella kuin nussia huumattua naista!

        Kiitos, voitte taas jatkaa kauhistelua.


      • Laura
        Jesus Angel Garcia kirjoitti:

        Pyytäisin minäkin nöyrimmästi kiinnittämään huomiota siihen, että avaaja ei ole ottanut keskusteluun osaa omalla nikillään. Luulen että jollain toisella on keskustellut useastikin! Pitkän miettimisen jälkeen ja karvain mielin yhdyn, jos sana sallitaan, niihin täällä jotka arvelevat että kirjoittaja on vinksahtanut sabotööri. Hän tuskin edes tuntee henkilöä, jolle tällaista on oikeasti sattunut.
        On yhtä sairasta vedättää tällaisella vatsaa kääntävällä sepustuksella kuin nussia huumattua naista!

        Kiitos, voitte taas jatkaa kauhistelua.

        No ei se kyllä yhtä sairasta ole. Mutta Jesus, olet oikeassa, lopetetaanpa tämä turha höpinä tähän. Minä ainakin.

        PS. Näitä sivustoja olisi huomattavasti helpompi lukea, jos kaikki otsikoidut tekstit näkyisivät yhtä aikaa. Eikö.


      • Jesus Angel Garcia
        Laura kirjoitti:

        No ei se kyllä yhtä sairasta ole. Mutta Jesus, olet oikeassa, lopetetaanpa tämä turha höpinä tähän. Minä ainakin.

        PS. Näitä sivustoja olisi huomattavasti helpompi lukea, jos kaikki otsikoidut tekstit näkyisivät yhtä aikaa. Eikö.

        Ei ihan yhtä sairasta mutta melkein. Hyvää jatkoa Sinulle Laura!

        PS. Olisikohan tästä keskustelusta ollut se hyöty, että ravintolassa naiset eivät niin sujuvasti odota paukkutarjoilua tuntemattomilta. Harva nimittäin on kieltäytynyt, päinvastoin hiukan annetaan ymmärtää, että kai nyt komea poika tarjota älyät! Luulen, että alamme säästää selvää rahaa.


      • Laura
        Jesus Angel Garcia kirjoitti:

        Ei ihan yhtä sairasta mutta melkein. Hyvää jatkoa Sinulle Laura!

        PS. Olisikohan tästä keskustelusta ollut se hyöty, että ravintolassa naiset eivät niin sujuvasti odota paukkutarjoilua tuntemattomilta. Harva nimittäin on kieltäytynyt, päinvastoin hiukan annetaan ymmärtää, että kai nyt komea poika tarjota älyät! Luulen, että alamme säästää selvää rahaa.

        Mää oon varmaan kyl tosi epänaisellinen, kun en oo koskaan oppinut sellaista toisilta juomien vastaanottamista. Musta se on höhlää, ellei voi ostaa ja maksaa omia juomiaan. Ystävienkin tarjoamana voin joskus hiukan kiusaantua.

        Sitäpaitsi olen vain tylsien juomien kittaaja :).
        Ja tanssin niin paljon, jotten kerkeä juopottelemaankaan.

        Kiitos hyvistä jatkoista, sitä samaa Jesus Angelille!

        Määkään en jaksais täällä turhia riidellä, keskustelu sinällään on ihan opettavaista, mun mielestä se aloittaja voi olla sitten vaikka feikki, mutta sitten itse siitä syntynyt keskustelu voi olla vaikka kuinka hedelmällistä.

        L.


    • Sinisilmä

      Oli yllätys, kun taas pääsin koneelle, että asiaani oli näin valtavasti ruodittu. Selviän varmaan ilman kriisiapua. Ei tätä asiaa tällä foorumilla ratkaista, oli hätäinen koko avaus. En ole tähän keskusteluun osallistuneille minkäänlaista selityksen velkaa, en palaa enää näissä merkeissä asiaan.

      • Laura

        Et tosiaan ole velkaa, totta.

        Mees sit kummiskin sin kriisiapuun jos tuntuu jossain vaiheessa siltä. Minä olen kieltänyt asian vuosikaudet ja vanhempana sitä tulee kärttyisäksi asian tiimoilta :).


      • laura

        Juu, ja tosi on että kaikki meistä ehkeivät pääse koneelle samaa tahtia kuin ne, joilla on kone kotona tai ne, joilla se on lähellä. Tai vaikka olisikin, niin siellä ei halua kuitenkaan koko ajan rampata. Mua ainaskin nolottaa *pikkuisen* oma tilapäinen addiktiuteni.

        *nyt lopettaa paasaamisen*


      • Hannelore Lustgarten

        Yhä ajattelen, vaikka et tätä muka luekaan, että olet feikki. Kuten aiemmin sanoin, tarina on tuttu. Eivät nuo kaksi selitystäkään vakuuta. Juuri tämäntapaiset vedätyksethän saavat ihmiset kirjoittamaan ihan hillittömästi. Kuten minutkin. Joops.

        Sen uskon ilman sarveishampaita, että et ole tarvinnut riisiapua. Se on varmasti totta, en yhtään epäile.


    • BlueAngel

      Ihan oikein sinulle.Et voi tehdä RAISKAUKSESTA syytettä KOSKA sinua ei ole raiskattu: itse joit ittes humalaa,kukaa ei PAKOTTANUT mun mielest sua siihen? JA seksiin nyt ei ainakaa pakotettu..

      Toivpttavasti lumppu opit tost jotain ja toivon et sait vähintää aidsin ja lapsen:)) JATKA NOIN VAA!

      • Idiootti!

        Kyllä sulla pahasti viiraa... tuohan on todella hirveä kokemus varmasti... en voi kuin kuvitella naisen tuntemuksia... itse olet lumppu...


      • sattuuhan sitä

        niin onhan se asia niin,että ei aina hyvä seuraa tuntemattomien seurassa,ei koskaan voi luottaa ees parhaaseen kaveriin.
        tiedän että sulla tuo pahaolo ja mieli on kauan tuollainen,ja tuskin se unohtuu koskaan,mutta syy yksi kuningas alkoholi...
        toivottavasti vastaavaa ei tule tapahtumaan ja pidät silmät paremmin auki ja liikut tuttujen seurassa.
        oppia ikä kaikki.
        kirjoitti äippä-vm66


      • Laura

        Sää sanot kaikkia lumpuiksi, BlueAngel. Ekan kerran mua nauratti, mutta eipä enää, tylsistyttää vain. Että juu.

        Olen ollut suomi24:n keskustelusivuilla ekoja kertoja.Aluksi ajattelin, että vau, ompas hienosti järjestetty sivusto, aiheet kaikki luokiteltuna jne. Nyt tuntuu ihan älyttömältä edes yrittää "keskustella" mistään (on tämän koko sivuston teema, eikö), kun kaikki ryntäilee ympäriinsä kuin kanaparvi ja kaikki jutut on toisten syyttelemistä, kauhistelemista ja ihankuin jotain keskenkasvuisten, huomionkipeiden kakaroiden leikkiä.

        Jeejee. Kivat teille


    • Kunnon raiskari

      Raiskaaminen on vaa mindgame, vittu jos jotai lumppua haittaa et uros eli hallitsija sukupuoli tulee ja ottaa mitä haluaa niin uliuli kerätköön ittensä perkele!

    • jk

      miehet ovat sikoja

      • FffSss

        No feikkihän tuo on kuin vaaleanpunainen tanskalainen elefantti. Avoimesti ja iloisesti feikki kuin Timo Soini morsiuspuvussa.

        Jotain tärkeää tästä kuitenkin opimme.

        Mistään ei saa koskaan oppia mitään koska ei ole kenenkään velvollisuus oppia koskaan mistään mitään.


    • ikävä juttu

      huomasin, että tapahtuma on ollut jo 2002. mutta kukaan ei ole kirjoittanut, että tuon tehnyt mies on käyttänyt tyrmäytippoja! ja että noita tapahtuu liiankin paljon! harva nainen menee poliisille, koska luulee, että eivät usko raiskausta tai sitten etteivät muista tarpeeksi asioista tuon tapahtuma hetken aikana. tai tapahtuma ketjun aikana.

      • tosi ikävä juttu

        tyrmäystippoja*


    • Anonyymi

      omalla toiminnallakin on merkitystä. Muutat tapaasi toimia niin ongelmat katoavat.

    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1438
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1225
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1174
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1063
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1062
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe