Jos kaikki uskovat uskoisivat kuten adventistit, niin Jeesus olisi jo voinut tulla hakemaan omansa pois. Mutta enemmistö kristityiksi itseään kutsuvista ei ensiksi tunne Raamattua ja toiseksi ei halua noudattaa sitä. Jeesuksen tulemus viipyy kunnes koko maailma saadaan varoitetuksi julistamalla kaikille iankaikkinen evankeliumi kuten se Ilmestyskirjassa kolmen enkelin sanomana esitetään.
Varoitushuuto
4
200
Vastaukset
>>> Jos kaikki uskovat uskoisivat kuten adventistit niin Jeesus olisi jo voinut tulla hakemaan omansa pois.
- niin minä
...vaihtaisin kotimaatani.
Senverran on kokemusta työpaikalla.
Heidän kanssaan on vaikeaa neuvotella mistään ja päästä ratkaisuun, joka poikkeaa heidän esittämästään.
Varmaan moni on huomannut saman luonteenpiirteen täälläkin.- työläisadvari
Mistähän "neuvotteluista" on kysymys? Jos tarkoitat Raamatun sana vastaan maallinen sana, niin vaihtoehtoja ei ole montaa. Uskovaisten "neuvottelut" keskenään onkin jo visaisempi vaihe?
- niin ei niitä
työläisadvari kirjoitti:
Mistähän "neuvotteluista" on kysymys? Jos tarkoitat Raamatun sana vastaan maallinen sana, niin vaihtoehtoja ei ole montaa. Uskovaisten "neuvottelut" keskenään onkin jo visaisempi vaihe?
..ei niitä enää sapattina tee mieli kirkkoon mennä katsomaan.
Tosiasia on, että työpaikan hankalimmat henkilöt ovat adventisteja.
Näyttää valikoituvan tietyt persoonallisuudet tiettyihin lahkoihin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad871400- 52997
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että374834- 153804
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124717- 55709
- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38635- 76622
- 57611