Vähä jänskättää. Miten luotettavia noi kortsut oikein on? Sitä vaan mietin et ku mieheltä tulee kuitenki sitä tavaraa koko ajan ja sit ku aletaan räplään kortsuja paikoilleen niin onko mahollista et käsissä menee siittiöitä siihen kortsun ulkopintaan ja tätä kautta ois mahollista tulla raskaaks... Kuinka helposti sitä oikeesti voi tulla raskaaks? Voiko riittää just ihan muutama siittiö vai pitäskö spermat saada naisessa sinne perille asti et ois mitään mahollisuuksia tulla raskaaks et jos kuitenki käyttää kortsua oikein niin ei hätiä...
Kortsujen
12
1757
Vastaukset
- easy ac
Miksi tehdä simppelistä asiasta noin vaikea? ei tuo ole mitenkään mahdollista.
- oot
tosissas helpotti kovasti :) Sitä kun on vähä ylireagoiva luonne ja kun lopetin pillereittenkin syömisen. Raskaaks tuleminen nyt olis kauhee painajainen...
- mieltä
Elikkä sitä siemennestettä valuu esileikissäkin mieheltä ja on täysin mahdollista että siemennestettä tulee kortsun ulkopintaan käden välityksellä ja vielä aivan peniksen päähän,siinä ne siittiöt on ihan tarjottimella,erittäin pieni määrä jo riittää aiheuttamaan raskauden,teoreettista mutta totta.
Tuskinpa siitä tunnelma pilaantuu jos laittaa sen kortsun huolella ja puhtaaseen kulliin kunnon valossa.
Voithan käyttää lisäsuojana ehkäisypuikkoja tai vaahtoa. - kumia
mieltä kirjoitti:
Elikkä sitä siemennestettä valuu esileikissäkin mieheltä ja on täysin mahdollista että siemennestettä tulee kortsun ulkopintaan käden välityksellä ja vielä aivan peniksen päähän,siinä ne siittiöt on ihan tarjottimella,erittäin pieni määrä jo riittää aiheuttamaan raskauden,teoreettista mutta totta.
Tuskinpa siitä tunnelma pilaantuu jos laittaa sen kortsun huolella ja puhtaaseen kulliin kunnon valossa.
Voithan käyttää lisäsuojana ehkäisypuikkoja tai vaahtoa.Joo, noin minäkin sen ajattelisin. Eräs yleinen tilanne on myös sellainen, että tulee asettaneeksi kortsun peniksen päähän väärin päin, jolloin se tulee samaan tapaan vaihtaa uuteen.
- kyllä....
mieltä kirjoitti:
Voithan käyttää lisäsuojana ehkäisypuikkoja tai vaahtoa.usko vain näitä,ettet joudu kantapään kautta oppimaan.. kyllä siinä esileikki vaiheessa saattaa tipat joutua helpostikkin vääriin paikkoihin :/ kannattaa heti laittaa kortsu päälle ennenkun alkaa mitään enempiä sohlaamaan, muuten tulee vauvvaaaaaaa!!
- EN TAJUA
kyllä.... kirjoitti:
usko vain näitä,ettet joudu kantapään kautta oppimaan.. kyllä siinä esileikki vaiheessa saattaa tipat joutua helpostikkin vääriin paikkoihin :/ kannattaa heti laittaa kortsu päälle ennenkun alkaa mitään enempiä sohlaamaan, muuten tulee vauvvaaaaaaa!!
kannattaa heti laittaa kortsu päälle ennenkun alkaa mitään enempiä sohlaamaan, muuten tulee vauvvaaaaaaa!!
Eli ei mitään esileikkiä ja heti kortsu vaan päälle olemattomaan kulliin!? Vai pitääks aina välillä juosta pesemässä kädet, olis varmaan aika romanttista.. Siis selittäkää joku miten tää käytännössä tapahtuu, jos haluaa vaikka hyväillä kädellä penistä niin pitäs sen jälkeen pestä kädet? Ja jos ei koske siihen ollenkaan niin koskee kuitenkin siinä vaiheessakun laittaa kortsua päälle niin siitäkin voi vahingossa tulla tippa käteen jne. Siis miten tää voi olla noin vaikeaa?!:D - ihmettelijä
EN TAJUA kirjoitti:
kannattaa heti laittaa kortsu päälle ennenkun alkaa mitään enempiä sohlaamaan, muuten tulee vauvvaaaaaaa!!
Eli ei mitään esileikkiä ja heti kortsu vaan päälle olemattomaan kulliin!? Vai pitääks aina välillä juosta pesemässä kädet, olis varmaan aika romanttista.. Siis selittäkää joku miten tää käytännössä tapahtuu, jos haluaa vaikka hyväillä kädellä penistä niin pitäs sen jälkeen pestä kädet? Ja jos ei koske siihen ollenkaan niin koskee kuitenkin siinä vaiheessakun laittaa kortsua päälle niin siitäkin voi vahingossa tulla tippa käteen jne. Siis miten tää voi olla noin vaikeaa?!:DVoiko niihin kortsuihin luottaa ollenkaan? Sehän on ihan mahollista et niitten ulkopintaan tulee siittiöitä sählätessä...Kyllähän ne estää ettei saa mitään tautia mut raskaus on sit eri asia. Näin mä oon ainaki tän asian pohtinut. Mitä ehkäisyä sit suositellaan sellaselle joka ei oo vakisuhteessa eikä pysty syömään pillereitä? Vie meinaan älyttömästi nautintoa pelätä koko ajan tulevansa paksuks.
- mutta...
ihmettelijä kirjoitti:
Voiko niihin kortsuihin luottaa ollenkaan? Sehän on ihan mahollista et niitten ulkopintaan tulee siittiöitä sählätessä...Kyllähän ne estää ettei saa mitään tautia mut raskaus on sit eri asia. Näin mä oon ainaki tän asian pohtinut. Mitä ehkäisyä sit suositellaan sellaselle joka ei oo vakisuhteessa eikä pysty syömään pillereitä? Vie meinaan älyttömästi nautintoa pelätä koko ajan tulevansa paksuks.
siinä pitää olla just älyvarovainen eikä saa sohlata niin vapaasti kuin esim pillereiden kanssa... koko ajan saa todellakin olla tarkkana, ettei siittiön siittiöö pääse livahtamaan sisälle, ikävää.ja se raskauspelko.
no varmaan ehkäisyks parisuhteessa oleville jotka ei voi pillereitä syödä, on kierukka. senhän saa synnyttymättömille.sit tietysti on niitä ehkäisypuikkoja ja sellasia mut kuka niitäkin nyt muka oikeesti käyttää?? mä en ainakaan sellaseen luottais...tai joku ehkäisytietokone!? aika vaivalloista pissiä tikkuin alvariinsa..
mut kyl kai se kortsu oikein käytettynä suojaa raskaudelta, kun vaan on varovainen ja tarkastaa aina käytön jälkee et se on ehjä. hienosti ainakin nautittavuus menee pieleen... =/ saisivat sit keksiä jotain järkeviä ehkäisykeinoja... - puhut
mutta... kirjoitti:
siinä pitää olla just älyvarovainen eikä saa sohlata niin vapaasti kuin esim pillereiden kanssa... koko ajan saa todellakin olla tarkkana, ettei siittiön siittiöö pääse livahtamaan sisälle, ikävää.ja se raskauspelko.
no varmaan ehkäisyks parisuhteessa oleville jotka ei voi pillereitä syödä, on kierukka. senhän saa synnyttymättömille.sit tietysti on niitä ehkäisypuikkoja ja sellasia mut kuka niitäkin nyt muka oikeesti käyttää?? mä en ainakaan sellaseen luottais...tai joku ehkäisytietokone!? aika vaivalloista pissiä tikkuin alvariinsa..
mut kyl kai se kortsu oikein käytettynä suojaa raskaudelta, kun vaan on varovainen ja tarkastaa aina käytön jälkee et se on ehjä. hienosti ainakin nautittavuus menee pieleen... =/ saisivat sit keksiä jotain järkeviä ehkäisykeinoja...Vai onko se niin et seksistä voi nauttia täysin vasta vanhemmalla iällä? Sillon ku ei oo niin väljä vaikka tuliskin raskaaks tai jos jopa toivois sitä tai sit jos johdot ois katkastu. Ei oikein viitti tässä vaiheessa katkaista, jos vaikka joskus haluiskin muksun eikä lääkärit niitä kyl täs vaiheessa katkaisekaan...Tylsää toi ainainen murehtiminen siitä et onko raskaana..
- muna-make
tulla raskaaksi.
Jo tekstistäsi huomaa että terävänä tyttönä olet huomannut että mieheltä voi tulla sitä nestettä kuten nainenkin kostuu,vähänkin huolimaton kortsun räplääminen vie takuuvarmasti siittiöt kortsun ulkopinnalla mukanaan,jos hetki on otollinen niin napsahtaa.
Ei se ehkäisyvaahto vie millään lailla fiilistä pois jos sitä käyttää rinnalla,on ihan kivasti kiihottavaa laittaa se partnerilleen,olen huomannut että naiset ujostelee sen laittamista sisään ja pyytää miestä tekemään sen. - Brenda
Muista varoa yhdynnän jälkeen, ettei kortsu täytteineen lipsahda pienentyneen peniksen päältä sisälle, kun mies vetää peniksensä ulos! =)
- muna-make
Hyvä huomautus,itse olen aina tuntenut vastuuta asioista ja olen pitänyt kortsun juuresta kiinni kun olen vetänyt yhdynnän jälkeen peniksen ulos.
Olen kuullut näistä kondomin sisäänjäämisistä,ei se niin harvinaistakaan ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895585
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902966Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232624Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251986- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141449- 1851328