E-pillerit

pienienkeli1

Oon täs miettiny et jos aloittaisin e-pillereiden syönnin. Mietin vaan että mitä ne maksavat? Rahatilanne ei ole nimittäin mikään hyvä.

13

847

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joku...

30 euroo kolme kuukautta. Toisaalta tuntuu rahan haaskaukselta jos ei oo vakisuhteessa. Onhan siin tietty omat hyvätki puolensa mut myös huonoja puolia.

• pienienkeli1

myydäänkö niitä pienemmis pakkauksis ku kolme kuukautta? Ne ei ois kyll turhii ku parisuhtees elää

• mielestä
        pienienkeli1 kirjoitti:

myydäänkö niitä pienemmis pakkauksis ku kolme kuukautta? Ne ei ois kyll turhii ku parisuhtees elää

ei. isompia eriä voi ostaa. mut äkkiäkös tollanen kolme kuukautta menee. jos sul on mies niin sehän varmaan maksaa osan sun pilsuista niin ei tuu niin kalliiks.

• Miina
        pienienkeli1 kirjoitti:

Ainakin omia pillereitäni myydään 1kk, 3kk ja 6kk pakkauksissa ja käsittääkseni on myös mahdollista ostaa 12kk kerralla, tosin se taitaa olla 2x6kk paketti.

Pillerit tulevat halvemmiksi mitä suuremman erän ostaa, joten itse ostan yleensä 6kk kerralla. Vaikka se on hetkellisesti iso summa, siinä säästää pidemmän päälle.

Lisäksi useimmissa kunnissa saa 3-6 kk:n aloituspaketti ilmaiseksi.

• tietoa..

käsittääkseni lähes kaikista pillerimerkeistä (luultavasti kaikista) löytyy myös yhden kuukauden paketteja. Kuukaudeksi pillerit maksaa 10e molemmin puolin.

Jos halvalla haluaa päästä, on olemassa MiniPill nimiset minipillerit, jotka maksaa 10e/KOLME kuukautta!!

• Cipeeria

Nuvaring-ehkäisyrengas maksaa 14-15 euroa kuukaudessa, mutta on todellakin hintansa arvoinen!!! :-)

• Miina

Ehkäisyrengas on siis kalliimpi kuin pillerit. Lisäksi se ainakin kuulostaa vaivalloisemmalta (pitää ottaa pois yhdynnän ajaksi, muistaa laittaa takaisin jne). Mutta on kait siinäkin omat puolensa, en vain keksi mitä rengas tekisi jota pillerit ei tee :)

• Kisse
        Miina kirjoitti:

Ehkäisyrengas on siis kalliimpi kuin pillerit. Lisäksi se ainakin kuulostaa vaivalloisemmalta (pitää ottaa pois yhdynnän ajaksi, muistaa laittaa takaisin jne). Mutta on kait siinäkin omat puolensa, en vain keksi mitä rengas tekisi jota pillerit ei tee :)

Ei sitä mun mielestä tarvi ottaa pois muuta kun taukoviikon ajaksi. Ja pillereihin verrattuna etu on kai siinä, ettei tarvitse muistaa pilleriä joka päivä ja ehkäisyteho ei mene jos vaikka oksentaa...

• poistaa
        Kisse kirjoitti:

Ei sitä mun mielestä tarvi ottaa pois muuta kun taukoviikon ajaksi. Ja pillereihin verrattuna etu on kai siinä, ettei tarvitse muistaa pilleriä joka päivä ja ehkäisyteho ei mene jos vaikka oksentaa...

Renkaan voi poistaa yhdynnän ajaksi, mutta sitten pitää muista sujauttaa takaisin kolmen tunnin sisällä. Rengas voi tuntua miehestä epämiellyttävältä, tai jopa sattua.

• Cipeeria
        Miina kirjoitti:

Kun laitat ehkäisyrenkaan, voit olla TÄYSIN ILMAN HUOLIA seuraavat kolme viikkoa, sillä sitä ei todellakaan tarvitse ottaa pois kuin vasta 21 päivän päästä. Sinun pitää muistaa ekäisypilleri 21 kertaa, mutta ehkäisyrengas vain 2 kertaa, eli silloin kun laitat sen ja otat pois. Se ei tunnu ollenkaan yhdynnän aikana eikä muuloinkaan. Todellakin itse liputan ehkäisyrenkaalle!

• Miina
        Cipeeria kirjoitti:

Kun laitat ehkäisyrenkaan, voit olla TÄYSIN ILMAN HUOLIA seuraavat kolme viikkoa, sillä sitä ei todellakaan tarvitse ottaa pois kuin vasta 21 päivän päästä. Sinun pitää muistaa ekäisypilleri 21 kertaa, mutta ehkäisyrengas vain 2 kertaa, eli silloin kun laitat sen ja otat pois. Se ei tunnu ollenkaan yhdynnän aikana eikä muuloinkaan. Todellakin itse liputan ehkäisyrenkaalle!

Itse en ole vielä kaveri- ja tuttavapiirissäni törmännyt kenenkään, joka pystyy pitämään renkaan sisällä yhdynnän aikana. Se kuulemma tuntuu miehestä ja monesti myös naisen mielestä inhottavalta.

Mutta joo, jos on unohtavainen tai päivärytmi on sekaisin eikä rutiineja synny ehkäisyrengas on varmasti helpompi vaihtoehto.

• Cipeeria
        Miina kirjoitti:

Itse en ole vielä kaveri- ja tuttavapiirissäni törmännyt kenenkään, joka pystyy pitämään renkaan sisällä yhdynnän aikana. Se kuulemma tuntuu miehestä ja monesti myös naisen mielestä inhottavalta.

Mutta joo, jos on unohtavainen tai päivärytmi on sekaisin eikä rutiineja synny ehkäisyrengas on varmasti helpompi vaihtoehto.

En ole ikinä kuullut kenenkään sanovan, että ehkäisyrengas tuntuisi seksin aikana. Onpa outoa kuulla tuollaista kun kaikki väittävät, että se ei tunnu!

• Cipeeria
        Miina kirjoitti:

...Ehkä sun kannattais kokeilla ensin ennen kuin lauot tällä palstalla tuollaisia asioita, että rengas tuntuisi seksin aikana...!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      86
      5199
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      76
      4696
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      86
      2933
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2464
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      60
      2034
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      24
      1860
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1429
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1318
    Aihe