en ota enkä anna
anteeksi
33
1497
Vastaukset
- rahtik
zzxx
on pakko antaaaaaaa"
Anteeksi en ole impipimppi.......mitä sitä suotta käytettyä pihtaaaaaaa..........=:0))))))))))))))))pervokki kirjoitti:
..johan on toteamus.. mikä pitää kyllä varmaan ihan paikkansa...
niin se pitäääääääää todella paikkaansa..........heheheheeeeee,,,, anteeks...oon huppelis........=:0)))))99)99härö....
- rahti
BBrunetti kirjoitti:
niin se pitäääääääää todella paikkaansa..........heheheheeeeee,,,, anteeks...oon huppelis........=:0)))))99)99härö....
ot kyl ihana beibee )))
BBrunetti kirjoitti:
..mun vuoro on huomen kai.. tai sitten eiii.. saapas nähdä..
rahti kirjoitti:
ot kyl ihana beibee )))
lähetääks kaljalle.....ööööh..... oon huppelis....
ai nii ja pusi...pus......=;0))))))))))))))BBrunetti kirjoitti:
lähetääks kaljalle.....ööööh..... oon huppelis....
ai nii ja pusi...pus......=;0))))))))))))))lähibaariin,ja sit nopeesti kotiin)))
pervokki kirjoitti:
..mun vuoro on huomen kai.. tai sitten eiii.. saapas nähdä..
mut ei se haittaaaaaa....saatan sammua jo ysin aikaaaaan........=:0))))))))))))))))))))
rahtikarju kirjoitti:
lähibaariin,ja sit nopeesti kotiin)))
toi tirra on mun lähin....Mut mikäs on sun.....?
vai jätetääks baari väliin ja mennään heti kotiin....=;8))))))))tiedän tiedän oon petteri...- sweet_lemon
BBrunetti kirjoitti:
mut ei se haittaaaaaa....saatan sammua jo ysin aikaaaaan........=:0))))))))))))))))))))
Etkä sammu ysiltä, kun tuut jutteleen mun kans huuhaalle sit ku mä tuun pikkujouluista, niin!
BBrunetti kirjoitti:
..sammuu liian aikaisin.. sen vuoksi aloitan loivasti.. kevyesti iltaan ja sit räjähtäää..
sweet_lemon kirjoitti:
Etkä sammu ysiltä, kun tuut jutteleen mun kans huuhaalle sit ku mä tuun pikkujouluista, niin!
yjy4iujyuåprdopuknuyios8ps.....noin sönkkää brune kännis....=;0)))))))))))))
pervokki kirjoitti:
..sammuu liian aikaisin.. sen vuoksi aloitan loivasti.. kevyesti iltaan ja sit räjähtäää..
sammuuuuuu....koht meen meikkaan sotamaalauksen..........=;0))))) ripsivärit ehkä poskilla mut ei se haittaaaaaaa.............
- sweet_lemon
BBrunetti kirjoitti:
yjy4iujyuåprdopuknuyios8ps.....noin sönkkää brune kännis....=;0)))))))))))))
mitään, hih, saattaa olla että en ymmärtäis vaikka selkokieltä puhuisit. Siis siinä vaiheessa iltaa, tai sitten ei, joskus maistuu ja joskus sitä ei saa juotua vaikka haluttaiskin...
sweet_lemon kirjoitti:
mitään, hih, saattaa olla että en ymmärtäis vaikka selkokieltä puhuisit. Siis siinä vaiheessa iltaa, tai sitten ei, joskus maistuu ja joskus sitä ei saa juotua vaikka haluttaiskin...
niih saat sit känniläisen juttukamun........=:0))))))))))
BBrunetti kirjoitti:
sammuuuuuu....koht meen meikkaan sotamaalauksen..........=;0))))) ripsivärit ehkä poskilla mut ei se haittaaaaaaa.............
..ootsä johonki villliin baariin menossa? vai johonkin hienoon SOITTOruokalaan..
- sweet_lemon
BBrunetti kirjoitti:
niih saat sit känniläisen juttukamun........=:0))))))))))
parempi yks känninen juttukamu kun ei yhtään...
- perjantaipullo
jo korkattu
pervokki kirjoitti:
..ootsä johonki villliin baariin menossa? vai johonkin hienoon SOITTOruokalaan..
lähikuppilaan.......... mut pakko maalata..... edes vähän........=:0)))))))
BBrunetti kirjoitti:
lähikuppilaan.......... mut pakko maalata..... edes vähän........=:0)))))))
..on pakko maalata.. meikäläiselle riittää punertava nenä ja hiukset pörrössä.. ei tuu kukaan haastaa riitaa varsinkaan noissa kallion rähjälöissä..
pervokki kirjoitti:
..on pakko maalata.. meikäläiselle riittää punertava nenä ja hiukset pörrössä.. ei tuu kukaan haastaa riitaa varsinkaan noissa kallion rähjälöissä..
hiukset....ku mul oon uudet hiukset......=;0)))))
BBrunetti kirjoitti:
hiukset....ku mul oon uudet hiukset......=;0)))))
..niitä uusia saa?.. mulla on ihan vanhat hiustupet tuol päänahassa..ja ne on nyt mukavasti puskenu tukkaa..
pervokki kirjoitti:
..niitä uusia saa?.. mulla on ihan vanhat hiustupet tuol päänahassa..ja ne on nyt mukavasti puskenu tukkaa..
ja laitoin uuden punan niihin....niin saa uudet hiukset....=:0)))))))))))
- impipimppi
omista pimppiä nähnyt olen
- v...ttu
BBrunetti kirjoitti:
mulla onkin sellainen...=:0))))))
se kun olen rytkässyt lapsenkin maailmaan
- impipimppi
rahtikarju kirjoitti:
kaikilla voi olla sitä pimppiä.tai jotain
pimppiä antaa,eikö vois kullia ottaa
- on vain
v...ttu kirjoitti:
se kun olen rytkässyt lapsenkin maailmaan
nuorilla neitsyillä
BBrunetti kirjoitti:
ja laitoin uuden punan niihin....niin saa uudet hiukset....=:0)))))))))))
..mää melkein ihmettelin että mitä tapahtu vahhoille.. pitäsköhän munkin värjäyttää pikimustiks tai ultrapllondiksi..hhhii.. jotain järisyttävää pitäs keksii..
- täällä
rahtikarju kirjoitti:
huuhaa naisil?
niitä pilvin pimein
Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804802Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv983055Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p292873Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262125Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351077Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?861039Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚126981- 48774