Ilkka on paras!!!!!!!
Pete porkkana ja Katri saa tippua!!!!!!!
Niitä ei tuu ikävä!!!!!!!!!
Ilkka voittoon!!!!!!!!!!!!
Jos oot järkevä niin äänestä Ilkkaa sunnuntaina!!
Ilkka on ihana!!!!!
#Ilkka fani#
3
165
Vastaukset
- Laulun ammattilainen
Sydämestäni toivon Ilkalle menestystä. Hänellä on ääntä, näköä, karismaa. Kestotähden ainesta.
Kun Agnes putosi, jäi jäljelle vain yksi, jota voi vakavissaan äänestää voittoon: Ilkka!!!
Halit sulle ja onnea elämään. - Nimetön
ilkka on paras ja se on paras ja se on paras! :D
- Myös ilkkafani
Olen samaa mieltä.
ILKKA JATKOON!!!!!!!!!
Ei mitään typerää Peteä.;)
Miksi kaikki seiskat sun muut kirjottaa Agnesista
kaikkee pahaa? Agnes oli hyvä tyyppi mutta kyllä ILKKA on parempi!!! Mutta kyllä mä vähä ihmettelen sitä miks Pete on ees päässy noin pitkälle. KYLLÄ PÖNTTÖ-PETE TIPPUU SEURAAVAKS!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873978Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 131865
- 6824
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740