Varastettu 3.12 pakettiauto joutsenossa
VW LT vm-89 rek nro: ROA-291,sininen,korotusosa
valkoinen.Sisällä runsaasti työkaluja
mm:Hilti TE76-poravasara.Samassa yhteydessä vietiin moottorikelkka Lynx G-touring,sinertävä etukuomu.
1000 € palkkio KÄTEISELLÄ tiedoista jotka johtavat
edellä mainittujen löytymiseen ja tekijöiden jäljille
tietojen luovutus luottamuksellisesti/ nimettömänä
toimithan nopeasti saadaksesi palkkion !
puh nro 044 922 4248
1000 € PALKKIO !!!!
8
12997
Vastaukset
- Saku
www.autovarkaudet.net Kannattaa laittaa tonne ilmotus. täällä suomi24:lla tulee aina näitä fiksuja kommentteja. en ymmärrä miks jengi rupee aina vittuilee jos jonku auto pöllitään. ihan ku ei tarpeeks jo vituttais ku joku nisti on vieny auton..
- on selvä
luuseri penskat ja luuseri vanhukset purkavat huonoa elämäänsä tänne.
- dokuri
nisti ottaa sieltä vaan rahaksi muutettavat kamat.
kännikala eli juoppo, se vie auton, ajelee aikansa ja sit polttaa koko paskan - kännissä.
- palkkio
Kerrankin täällä ilmoitetaan joku asiallinen palkkio. Vaikka onkin kadonnut kaukana, otan tiedot ylös.
- gewg
Minä ainakin palauttaisin tavarat löytötavara toimistoon, ja ottaisin lainmääräämän 10% tavaroiden arvosta. Tai jos tavaroita ei lunastettaisi 3kk, ne olisivat minun.
- pönttö!
gewg kirjoitti:
Minä ainakin palauttaisin tavarat löytötavara toimistoon, ja ottaisin lainmääräämän 10% tavaroiden arvosta. Tai jos tavaroita ei lunastettaisi 3kk, ne olisivat minun.
Tuo ei muuten koske minkään kalliimman tavaran kanssa.
Ja samalla kun hurautat siihen löytötavara toimiston pihaan niin sulle voidaan lätkäyttää hilut ranteisiin, olit nimittäin syyllistynyt auton luvattomaan käyttöön ottoon, eikä tartte maksaa mitään
- vaan
en palauta tavaroitasi. Saan paremmat rahat kun myyn ne...
Terveisiä venäjältä :)- lol lol lol
Lol
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä191037- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071020Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk300915- 42909
- 72875