Ei kuulu varsinaisesti asiaan-mulla on talossa "akkavalta"nyt..3750 grammaa&pituutta 51 cm!:)varpajaiset nyt-pikkuisen kännissä..Nimiehdotuksia otetaan vastaan jaha pitää lähteä pinnasänkyä kasaamaan
Ei kuulu asiaan!?
10
446
Vastaukset
- -Sherwood-Mediat-EJsvP
Nimellä tulevaisuudessa todella tärkeä merkityskin!
repekka?
- Gohar
..sinänsä kuulu ei,mutta onneksi olkoon :)
- dugri
onnea ja otan osaa...
- Gohar
...otat osaa?
- kokenut asian
Gohar kirjoitti:
...otat osaa?
lapsi synnyttää isän.
On se aikamoista syntyä aikuisiällä. - dugri
Gohar kirjoitti:
...otat osaa?
tähden, vaikka sama tilanne on meilläkin (ainakin toistaiseksi:)).
- Gohar
dugri kirjoitti:
tähden, vaikka sama tilanne on meilläkin (ainakin toistaiseksi:)).
...joooo ok,heh :) Ja niin myös meillä on ;)
- kermit
Huomasin että aika helppo tunnistaa oma lapsi synnytyslaitoksella.Nimittäin ainoa valkoinen lapsi koko synnytyslaitoksella!:) Emme tosin Suomessa asu mutta silti
- Zahraa
missäs sitten asut...ainii sinä joka sait just skidin niin oneks olkoo ja nimeä se Saraksi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk111330Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1791238Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1331121Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701007- 131914
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.71904Me, kaikki suomalaiset, emme pommita Pietaria
Vaikka Suomen tasavalta, yhdessä muun Euroopan sekä USA:n kanssa käykin hyökkäyssotaansa Venäjää vastaan, pommittaen nyt271889Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.66827Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47822- 68784