Varoitus: täällä on peelosakki rasisteja

Katrifaneja

ja nyt heitä pelottaa koska asia paisui käsistään. He yrittävät muka kyselyillään kysellä esim " Miksi Katria väitetään rasistiksi"? Ja "Onko katri todella tehnyt abortin"? Ja heittäytyvät sitten muka uusiksi lukijoiksi.

He tekevät näin että menisitte johonkin ansaan josta saisivat vasta-ilmoituksen koska heista lie tulossa rikosilmoitus.

ÄLKÄÄ VASTAILKO OLLENKÄAAN: Hankkivat ikävyyksiä teille. Katrifanit ovat todella ikävää sakkia täällä.

18

577

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Peeloja kaikki ollaan!!!
      Kertokaapa...

a.kuka täällä nyt tekee sitten rikosilmoituksen?
      b.eikö mielenosoitukseen yllyttäminen ole rikos?
      c.suomessa on sanan vapaus vai?

JA LAKATKAA NYT JO ITKEMÄSTÄ SITÄ AGNESTA,PUDONNUT MIKÄ PUDONNUT!!!

• typerä

peelo. Opettele laki.

• .........
        typerä kirjoitti:

peelo. Opettele laki.

poliisin myöntämää erillistä lupaa....
        mutta kansan kiihkoyllytys tälläiseen toimintaan on....myös täällä

• olevani uusi lukija!

Minä vain tein yksinkertaisen kysymyksen, joka osoittautuikin sitten liian vakeaksi kaikille Katria rasistiseksi ja aborttimyönteiseksi väittäneille. Se on ihan sama, kuinka moni on kanssani samaa mieltä...mutta faktat faktoina.

• vaan et

halunnut. Josta päättelimme että olet juuri näitä...

• ..........
        vaan et kirjoitti:

halunnut. Josta päättelimme että olet juuri näitä...

NE TEEN TODISTUKSET, OLEN KÄYNY LÄPI JOKA SIVUN, JA OLEN LÖYTÄNYT ITTE VAAN SEN KOULUKIUSAAMISJUTUN, MUTTA EI MITN ABORTTIIN JA RASISMIIN LIITTYVÄÄ....

• saman työn

näin pitkältä palstalta joutuisimme istekin sinulle tekemään: Jos kiinnostaa asia noin löydät aloitukset, miksi tekisimme sen puolestasi.

• ...monikossa
        saman työn kirjoitti:

näin pitkältä palstalta joutuisimme istekin sinulle tekemään: Jos kiinnostaa asia noin löydät aloitukset, miksi tekisimme sen puolestasi.

Vastassa on vain yksi harhainen pikkulapsi. Eli sinä. Katoa.

• Agnestikko

" Miksi Katria väitetään rasistiksi"?

No, tuo on hyvä kysymys. Voisiko joku vähän valottaa tässä asiassa?

• jos asia

kiinnostaa niin emme etsi aloituksia teille valmiina. Ihan itse ne joutuu etsimään. Onnea.

• edellinen
        jos asia kirjoitti:

kiinnostaa niin emme etsi aloituksia teille valmiina. Ihan itse ne joutuu etsimään. Onnea.

Ei kiinnosta niin paljon, että jaksaisin lukea koko palstan läpi. Mutta jos joku on sitä mieltä, että Katri on rasisti, niin saisi asiallisesti perustella mielipiteensä. Tämä on törkeää, että joku leimataan rasistiksi aiheettomasti. Rasismi-sana vilisee aika monessa viestissä täällä. Todennäköisesti joku häirikkö lähettelee näitä juttuja ja bannit ansaitsisi ylläpidolta.

• KITEKETÄÄN

POIS TÄSTÄ MAASTA! Rasismi on vääryyttä, mutta yhtälailla vääryyttä on leimata joku mielivaltaisesti rasistiksi! Sillon kuka tahansa meistä...minä, sinä tai naapurin Virtanen voidaan leimata ties miksi vain sillä motiivilla, ettei satu pitämään toisesta!

Eli vielä!
      Onko Katri oikeasti rasisti?
      Onko Katri oikeasti aborttimyönteinen?

Vai onko nämä vain pelkkiä olettamuksia? Nyt teillä on mahdollisuus kertoa mulle, sillä en ole vielä saanut vastausta kysymykseeni. Ja toivon, ettei nyt tulisi vastausta, että voin lukea vastuksen aiemmista kirjoituksista...koska vastauksen antamiseen ei tarvitse kirjoittaa kovin paljon!

• ........

kuin edellinen kirjoittaja, perusteluja kehiin

• ja haluan
        ........ kirjoitti:

kuin edellinen kirjoittaja, perusteluja kehiin

että etsitte esitt'ämänne vihjaavat aloitukset ensin meille. Kuka on noin sanonut? Sitten vasta juoksisin ansaansa.

• .........
      • näin...

• linkittämään

• ja sitten vastausta tiukataan
        linkittämään kirjoitti:

oikein

Ensin peelot rasisitisilla perusteille mainostivat Katria täällä ja sitten yritetään putsata oma ehdokas kokonaan irti jutusta. En oikein tiiä miten lie.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3829
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2964
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1865
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1598
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1079
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe