mistä löytyis mulle LAVAJIVE, BOOGIE; HIDASVALSSI
naispuolinen, sosiaalinen treenaaja -"tanssikaveriks",joka olis valmis jakamaan omaa taitoaan ja
vaikka Aura-illasta uhraamaan tunnin tai pari-tai viikkokursillakin käy.
Nimimerkki vain tanssimassa-vain rohkeille/tämän kompleksin ymmärtäville-
muttei pinssitasoisille-vain projektin vuoksi:
miten saadaan lisää tanssitaitoisia miehiä lavoille!!! kärsimykset ja muut korvataan....
heti valmiina opetettavaksi!!
tanssiopettaja hakusessa
3
522
Vastaukset
- Drago`
Pinssitasoinen? Tanssinet pinssiä tarkoittanet? Huomauttaisin, että sen saamiseen ei ole mitään tasovaatimusta. Itse esim. en osaa boogia. Lavajive ja Hidas valssi kyllä sujuvat ihan hyvin.
...drago,oletan aina ,että pinssiläiset ovat
tosi korkealla taitotasolla, enkä haluaisi
treenata llian taitavan kanssa, koska on aika
todennäköistä, että hän kyllästyy liian alkel-
lisen opettamiseeni. Paras lähtökohta vois
olla sama -alkeistasolta hieman parempi, silloin
opettevan askeleet sais kehittyä pikkuhiljaa
ilman kummankaan "alemmuuskomplekseja".
Hyviä vientejä Sinulle, edelleen AURAAN- Drago`
Hyvää onnea sinulle opettajan metsästykseen. En valitettavasti itse voi tarjoutua opettajaksi, sillä en osaisi opettaa em. lajeja sinulle. Suosittelen lämpimästi kursseja ja esim. noita viikonloppukursseja, joita järjestetään Aurassa säännöllisesti. Aaltoset ovat hyviä opettajia ja tasoja löytyy joka lähtöön. Muistaakseni alkuvuodesta Aurassa olisi alkeisleiri. Opettajana Kati, Aaltosten tanssikoulun yksi opettaja. Pirteä ja mukava tyttö, erinomainen opettaja. Katsohan tietoja Auran Nuortentalon ilmoitustaululta. Ja tsemppiä opiskeluun!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760