Kirjoittelen niin kauan kuin vielä pystyn. Tuo eläke päätös ennakoi että joudun kuusen juurelle. Saapi nähdä.
Ne ovatten kaivaneet kaikki työsuhteeni esiin, eikä siinä ole juuri ylpeilyn aihetta. Kaikki työsuhteeni ovat lyhyitä.
Omasta mielestäni olen toiminut johdonmukaisesti, sivusta katsoen varmaankin mielettömästi. Niinpäs selitänkin yhden tapauksen omasta näkökulmastani.
Väsäsin jonkinlaisen työtä helpottavan värkin. Pomo kysyi että kuka tuon on tehnyt?
Minä kuvittelin että ne tietää, mutta ei. Vieressäni seisova tyhjäntoimittaja sanoi että hän sen on tehnyt. Luulin että pomokin pitää sitä vitsinä, mutta täydestä meni. Miten perkeleessä joku voi olla niin törkeä? Ja millä vitulla semmonen voi vielä mennä läpi?
Sain semmosen raivarin että haukuin molemmat ”pystyyn”. Juttu ei jäänyt siihen, vaan isompi pomo otti minut puhutteluun ja haukkui siitä, että minä olin jonkinlainen nokkamies ja käyttäydyin huonosti.
Pyysin heti palkankorotusta vaan en saanut. Pitemmittä selityksittä se johti siihen että otin lopputilin. Olihan siinä monia humoristisiakin vaiheita ja vaikka ne ei oikeastaan asiaan kuulukaan, lyhentelen sen viimeisen tähän.
Huomasin että minähän olen nokkamies. Päätin ruveta määräilemään: sinä haet kaljaa ja sinä makkaraa, sinä teet nuotion, sinä teet makkaratikkuja jne.
Pari viikkoa meni ettei kukaan tullut sinne päinkään, mutta lopulta niiden hermo petti. Istuttiin lankkupinon päällä kuin kanat orrella ja maisteltiin kaljaa ja makkaraa. Isopomo käveli siihen ja minä sanoin että tuletko sinäkin tänne, kyllä tänne vielä mahtuu, ja olin tekevinäni tilaa. Isopomo sanoi että tulisitko toimistoon.
No, tämä oli minulle kaikkein edullisin kerrottava, mutta jotenkin samaa logiikkaa ne kaikki muutkin tapaukset noudatteli. Kyllä minä olen sitten hyvä vaikka kuusen juurelle joudunkin.
Henkilöhistoriaa
KARVINISTI
3
751
Vastaukset
- mutta mutta
Miten liittyy palstan aiheeseen, joka ei ole Presidentinvaalit, vaikka moni niin tunutuu luulevan?
-----------------------------------------------------
Maailman menoa
Keskustele päivänpolttavista koti- ja ulkomaan uutisista.
------------------------------------------------------ KARVINISTI
Minulle asia on päivän polttava. Vituttaa raskaasti enkä tiedä miten tässä käy. Todennäköisesti enempi huonosti kuin hyvin.
Minä käytän tätä kirjeenvaihtopalstana jos haluan.
Sheriffi sitten poistaa jos poistaa. - sopii
ihan hyvin tälle Elämäni käännekohta -palstalle, eikö?:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1217266Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4965408Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1513335Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2162641Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t492350Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta
Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä681288Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431282En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771252Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111169- 1111143