Henkilöhistoriaa

KARVINISTI

Kirjoittelen niin kauan kuin vielä pystyn. Tuo eläke päätös ennakoi että joudun kuusen juurelle. Saapi nähdä.
Ne ovatten kaivaneet kaikki työsuhteeni esiin, eikä siinä ole juuri ylpeilyn aihetta. Kaikki työsuhteeni ovat lyhyitä.
Omasta mielestäni olen toiminut johdonmukaisesti, sivusta katsoen varmaankin mielettömästi. Niinpäs selitänkin yhden tapauksen omasta näkökulmastani.

Väsäsin jonkinlaisen työtä helpottavan värkin. Pomo kysyi että kuka tuon on tehnyt?
Minä kuvittelin että ne tietää, mutta ei. Vieressäni seisova tyhjäntoimittaja sanoi että hän sen on tehnyt. Luulin että pomokin pitää sitä vitsinä, mutta täydestä meni. Miten perkeleessä joku voi olla niin törkeä? Ja millä vitulla semmonen voi vielä mennä läpi?

Sain semmosen raivarin että haukuin molemmat ”pystyyn”. Juttu ei jäänyt siihen, vaan isompi pomo otti minut puhutteluun ja haukkui siitä, että minä olin jonkinlainen nokkamies ja käyttäydyin huonosti.
Pyysin heti palkankorotusta vaan en saanut. Pitemmittä selityksittä se johti siihen että otin lopputilin. Olihan siinä monia humoristisiakin vaiheita ja vaikka ne ei oikeastaan asiaan kuulukaan, lyhentelen sen viimeisen tähän.

Huomasin että minähän olen nokkamies. Päätin ruveta määräilemään: sinä haet kaljaa ja sinä makkaraa, sinä teet nuotion, sinä teet makkaratikkuja jne.
Pari viikkoa meni ettei kukaan tullut sinne päinkään, mutta lopulta niiden hermo petti. Istuttiin lankkupinon päällä kuin kanat orrella ja maisteltiin kaljaa ja makkaraa. Isopomo käveli siihen ja minä sanoin että tuletko sinäkin tänne, kyllä tänne vielä mahtuu, ja olin tekevinäni tilaa. Isopomo sanoi että tulisitko toimistoon.

No, tämä oli minulle kaikkein edullisin kerrottava, mutta jotenkin samaa logiikkaa ne kaikki muutkin tapaukset noudatteli. Kyllä minä olen sitten hyvä vaikka kuusen juurelle joudunkin.

3

652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta mutta

Miten liittyy palstan aiheeseen, joka ei ole Presidentinvaalit, vaikka moni niin tunutuu luulevan?
      -----------------------------------------------------
      Maailman menoa

Keskustele päivänpolttavista koti- ja ulkomaan uutisista.
      -----------------------------------------------------

• KARVINISTI

Minulle asia on päivän polttava. Vituttaa raskaasti enkä tiedä miten tässä käy. Todennäköisesti enempi huonosti kuin hyvin.
        Minä käytän tätä kirjeenvaihtopalstana jos haluan.
        Sheriffi sitten poistaa jos poistaa.

• sopii

ihan hyvin tälle Elämäni käännekohta -palstalle, eikö?:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1478
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1139
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      984
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      944
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      924
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe