Raamattu lupaa niille jotka ovat Kristuksessa (ovat hänet vastaanottaneet pelastajaksi ja lunastajaksi) että heille ei ole mitään kadotustuomiota. Siis minulle joka olen Kristuksessa, minulle ei kuulu kadotustuomiota, vaan saan omistaa iankaikkisen elämän Kristuksessa.Sinäkin voit omistaa sen.Sano KYLLA KIITOS Jumalan kutsulle omistaa pelastus. LUE TÄSTÄ MITÄ KIRJOITIN RAAMATUN SANAN LOHDUTUS JA LUPAUS:
Room. 8:1 Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.
Room. 8:2 Sillä elämän hengen laki Kristuksessa Jeesuksessa on vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista.
Room. 8:3 Sillä mikä laille oli mahdotonta, koska se oli lihan kautta heikoksi tullut, sen Jumala teki, lähettämällä oman Poikansa syntisen lihan kaltaisuudessa ja synnin tähden ja tuomitsemalla synnin lihassa,
Minulle ei kuulu enää
mitään kadotustuomiota
3
294
Vastaukset
- takaisin
kyllä näen, että sinun on palattava takaisin tänne.
- Jatulis
Meillä kaikilla on iänkaikkinen elämä. Tämä väite perustuu empiiriseen tietoon, ei uskoon.
Usko on siis eri kuin tieto. Ihmiset voivat uskoa vaikka joulupukkiin mutta on aivan eri asia onko joulupukkia olemassa. Se on siis uskoa.- harrat
Raamattu sanoo, että usko tulee kuulemisesta, ja kuuleminen Jumalan sanan kautta.Minun uskoni perustuu Jumalan sanan ilmoitukseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756