Kristuksessa. Aivan kuten aikanaan Jeesusta syytettiin uskonnollisten piirien taholta harhaoppiseksi ja kirotuksi, samoin nytkin juuri uskovien taholta tulevat pahimmat hyökkäykset niitä kohtaan jotka tahtovat olla kaikessa Jeesuksen seuraajia ja tehdä hänen tahtonsa sekä olla kaikessa kuuliaisia hänelle. Kolmen enkelin sanoma jatkaa kuitenkin voittokulkuaan kunnes kaikki maailman ihmiset ovat sen piirissä, sitten armon aika päättyy ja pyhät pyhittyvät mutta langenneissa seurakunnissa pysyneet ja totuutta viimeiseen asti vastustaneet saastuvat yhdessä syntisten kanssa ja kokevat viimeiset vitsaukset sillä he ovat ottaneet pedonmerkin (sunnuntain pyhitys lain - maallisen johdon ja paavin - käskystä).
Nämä syyttäjät esim. Uskova_1 ja Kulkija123 eivät tunne pelastusta eivätkä totuutta Raamatusta, vaan he ovat langenneen Babylonin viinistä (harhaopit) juopuneita. Sydän paatuu sitä enemmän mitä pitempään totuutta vastustetaa. Pyhä Henki vetäytyy pois suojelemasta ja saatanan valhehenki pääsee iskemään.
Adventtiseurakunnalla on viimeinen armonsanoma ja se julistetaan maailmalle pyhän Hengen valtavalla voimalla (kevätsade) kun sen aika tulee. Sitä ei voi paholaisen voima estää ja vastustus totuutta kohtaan lisää aina ajattelevien ja vilpittömien ihmisten kiinnostuksen siihen. Vastustajien pahat teot Jumala kääntää adventistien voitoksi. Jumala on puolellamme, kuka voi olla meitä vastaan. Tulevaisuudessa odotamme vainoa valtion ja kirkon taholta, mutta marttyyrien veri on aina lisännyt totuuden voimaa.
Adventismi on totuutta
19
809
Vastaukset
- hare
Sananl. 17:14
Alottaa tora on päästää vedet valloilleen; herkeä, ennenkuin riita syttyy. - taaskin
Voi tuota itkuista valittamista.
Kun ei pysty muuten todistamaan niin pyydetään armoa.
Itsehän haastatte itsenne suohon kerta toisensa jälkeen.
Oletko nähnyt minkään muun lahkon esiintyvän teidän menetelmällänne keskusteluissa?
Onhan siinä jotain merkillistä!
Väität; "Adventismi totuutta" esittämättä yhtään ainoaa todistetta.
Kaikkia esittämiänne todisteita vastaan löytyy Raamatusta niiden paikkansapitämätöömyydestä.
Jos teemme samanlaisen yrityksen Paavalin oppia vastaan, emme pysty häntä kumoamaan.
Näin me voimme osoittaa adventistien opin vääräksi mutta Paavalin opin oikeaksi.
Lisäksi Paavalin kirjoitukset kattavasti todistavat teidän oppinne vääräksi.
Siksi te vihaattekin Paavalia.- kolme enkeliä
Totuus on julkisesti esillä Raamatussa ja netissä
http://www.adventtikirkko.great.fi/etusivu.html - ei saa samassa paketissa
kolme enkeliä kirjoitti:
Totuus on julkisesti esillä Raamatussa ja netissä
http://www.adventtikirkko.great.fi/etusivu.htmlGal.1:6. Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä, joka on kutsunut teidät Kristuksen armossa, pois toisenlaiseen evankeliumiin,
7. joka kuitenkaan ei ole mikään toinen; on vain eräitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat vääristellä Kristuksen evankeliumin.
8. Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
9. Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu.
Ei tarvita adventismia totuuden etsinnässä.
Ei ole mikään ihme,että he näin kovasti kamppailevat itseään esitellessään.
Jokainen joka tulee omassa nimessään on väärä.
Jokainemn joka suosittelee itseään on väärä.
Jokainen jolla on muka uutta sanottavaa on väärä.
Galatalaiskirje:
6:3 Sillä jos joku luulee jotakin olevansa, vaikka ei ole mitään, niin hän pettää itsensä.
Itseään he vain pettävät ja sekös heitä harmittaa. - Johannes1
ei saa samassa paketissa kirjoitti:
Gal.1:6. Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä, joka on kutsunut teidät Kristuksen armossa, pois toisenlaiseen evankeliumiin,
7. joka kuitenkaan ei ole mikään toinen; on vain eräitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat vääristellä Kristuksen evankeliumin.
8. Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
9. Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu.
Ei tarvita adventismia totuuden etsinnässä.
Ei ole mikään ihme,että he näin kovasti kamppailevat itseään esitellessään.
Jokainen joka tulee omassa nimessään on väärä.
Jokainemn joka suosittelee itseään on väärä.
Jokainen jolla on muka uutta sanottavaa on väärä.
Galatalaiskirje:
6:3 Sillä jos joku luulee jotakin olevansa, vaikka ei ole mitään, niin hän pettää itsensä.
Itseään he vain pettävät ja sekös heitä harmittaa.Totuus on Jumalan sana, meidän ihmisten käsitys sanasta on tulkintaa ja siksi on niin erilaisia mielipiteitä. Olkaamme rakastavaisia toisiamme kohtaan, ettemme tekisi tietoisesti syntiä (rikkomusta Jumalaan ja ihmistä kohtaan) Paavalin kirjeet on osa Raamattua ja täydentävät muita kirjeitä. Raamatun sanoja on heppo irroittaa asiayhteydestä ja antaa niille itse ketsitty tarkoitus. Seurakunnassani (Adventtikirkko)on protestantismin raamatuntutkistelu tapa. Raamattu selittää itsensä Pyhän-Hengen kautta. Siis asia kokonaisuus, koko raamatusta. Jumalan pelastussuunnitelma on täydellinen, mutta me ihmiset seurakunnissa teemme sen epäselväksi. Mikä on oikein tai väärin, kyllä Sana sen meille ilmoittaa. Jumalan siunausta kaikille,jotka Hänet vastaan ottavat. Maran ata, Herramme tulee.
- monelle
Johannes1 kirjoitti:
Totuus on Jumalan sana, meidän ihmisten käsitys sanasta on tulkintaa ja siksi on niin erilaisia mielipiteitä. Olkaamme rakastavaisia toisiamme kohtaan, ettemme tekisi tietoisesti syntiä (rikkomusta Jumalaan ja ihmistä kohtaan) Paavalin kirjeet on osa Raamattua ja täydentävät muita kirjeitä. Raamatun sanoja on heppo irroittaa asiayhteydestä ja antaa niille itse ketsitty tarkoitus. Seurakunnassani (Adventtikirkko)on protestantismin raamatuntutkistelu tapa. Raamattu selittää itsensä Pyhän-Hengen kautta. Siis asia kokonaisuus, koko raamatusta. Jumalan pelastussuunnitelma on täydellinen, mutta me ihmiset seurakunnissa teemme sen epäselväksi. Mikä on oikein tai väärin, kyllä Sana sen meille ilmoittaa. Jumalan siunausta kaikille,jotka Hänet vastaan ottavat. Maran ata, Herramme tulee.
Et liene eri mieltä, että omituiselta tuntuu kirkkonne julistustapa itsestään.
Ei ole kovin tavanomainen tapa esitellä koko ajan omaa kirkkokuntaansa ja sen erityisoppeja.
Varsinkin kun teidän seurakuntalaisenne häärivät joka viestiketjussa.
- kulkija123
Mikäli olette uskoon tullut, miksette elää ja todista sen mukaisesti? Ihmiset kaikkialla saa Evankeliumin sanoman kautta päästä iankaikkiseen elämään ja tulla Jeesuksen lapsiksi. Tultuaan uskoon he jatkavat ilosanoman eteenpäin viemistä tavalla tai toisella, vaikka kuolemankin uhalla.
Jumala haluaa että kaikki pelastuisi ja tulisi tuntemaan totuuden. Mutta mitä te teette? Kuljette ympäriinsä vaanien ja kutsuen uskovia pois tästä yhteydestä, toisenlaiseen yhteyteen joka perustuu adventismiin ja ellenismiin. Kriittisesti teitä suhtautuvien sivustot nimenomaa ovat ottaneet tutkiskelun kohteeksi adventismin opin, syystäkin!
-koska adventismissa on niin paljon toisenlaista opetusta kuin yleensä muissa kristillisissä liikkeissä on.
Jokainen nettiä käyttävä voi vertailla adventtikirkon omia sivustoja noihin kriittisesti suhtautuvien sivuihin ja huomata että aihetta on todellakin olemassa kritiikkiin.
http://www.adventtikirkko.great.fi/etusivu.html
http://www.parse-error.com/display_page.php?page_id=131
http://www.kotiposti.net/raamattu/kristinusko/suuntaukset/#tapaus_adventtikirkko_ts._seitsemannen_paivan
http://koti.mbnet.fi/kyti/mita_adventistit_eivat_kerro_sinulle.htm
SANOIT MINUSTA NÄIN:
"Kulkija123 eivät tunne pelastusta eivätkä totuutta Raamatusta, vaan he ovat langenneen Babylonin viinistä (harhaopit) juopuneita."
Olen tullut uskoon elävästä Jeesuksesta Ilosanoman kautta. Elään joka päivä Kristuksen yhteydessä haluten sielujen pelastumista kaikille,- iankaikkisen elämän saamiseksi. Olen vain matkallani törmännyt Paavalin varoittamiin oppeihin, joista omalta osaltani haluan hoitaa oman vastuuni, puhtaan evankeliumin puolustamiseksi.
(Gal.1:..)
"6. Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä, joka on kutsunut teidät Kristuksen armossa, pois toisenlaiseen evankeliumiin,
9. Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu"- kolme enkeliä
Adventisteillä on apostolinen sanoma lopunajan ihmisille. Joka tahtoo hukkua syntisten mukana Jeesuksen tulless, se kääntää korvansa kuulemasta ja sydämensä vastaanottamasta adventtisanomaa=ilosanomaa pian palaavasta Vapahtajastamme Jeesuksesta Kristuksesta.
- kulkija123
kolme enkeliä kirjoitti:
Adventisteillä on apostolinen sanoma lopunajan ihmisille. Joka tahtoo hukkua syntisten mukana Jeesuksen tulless, se kääntää korvansa kuulemasta ja sydämensä vastaanottamasta adventtisanomaa=ilosanomaa pian palaavasta Vapahtajastamme Jeesuksesta Kristuksesta.
Adventisteilla on oma sanomansa lopun ajalle johon uskovat. Minä en laita liikaa painoarvoa minkään kirkkojen ja seurakuntien julistuksille.
Raamatun mukaan meidän tulee valvoa omaa tilaamme jotta olisimme aina valmiita täältä lähtemään.
"(Fil.3:12.) Ei niin, että jo olisin sen saavuttanut tai että jo olisin tullut täydelliseksi, vaan minä riennän sitä kohti, että minä sen omakseni voittaisin, koskapa Kristus Jeesus on voittanut minut.
13. Veljet, minä en vielä katso sitä voittaneeni; mutta yhden minä teen: unhottaen sen, mikä on takana, ja kurottautuen sitä kohti, mikä on edessäpäin,
14. minä riennän kohti päämäärää, voittopalkintoa, johon Jumala on minut taivaallisella kutsumisella kutsunut Kristuksessa Jeesuksessa. " - tarkka
kolme enkeliä kirjoitti:
Tarkoitat kai kaikilla, niillä on apostolinen sanoma ja tehtävä (Tehkää parannus), jotka tunnustavat Jeesuksen omakseen, ei ainoastaan Adventisteilla.
En ole syyttäjä, vaan nuhtelija ja kehottaja.
Tunnen pelastuksen. Tunnen Jeesuksen. Tunnen Paimeneni äänen.
Tunnen totuuden Raamatusta kasvuni mukaan ja kasvaessani lisää Herran tuntemisessa opin tuota totuutta lisää, kokonaan opin sen taivaassa.
Babylonin kanssa minulla ei ole mitään tekemistä.
Harhaopeista en ole juopunut, vaan varoittanut niistä. Täälläkin jehovista, mormooneista, adventisteista, swedenborgilaisista... Muualla muistakin.
Olen elänyt sen verran kauan uskonelämää, että siihen mahtuu monenlaista töppäystä, mutta joka kerta Jumala on joko vanhemman uskonveljen tai jonkin "piiskan" viuhahduksen kautta tuonut minulle esiin, että hohoi poikkesit sivupoluille ja niinpä en ole päässyt lopullisesti paatumaan, vaan aina olen joutunut tunnustamaan syntini ja jatkanut eteenpäin Jeesuksen verellä pestynä.
Pyhä Henki ei ole vetäytynyt pois.
Seitsemännen Päivän Adventismissa vaikuttaa erittäin vahva ja eksyttävä valhehenki ja monesti on hetkellisesti käynyt mielessä, että "missä mennään", mutta joka kerta Jumala on sitten pikaisesti näyttänyt mistä on kysymys.
Täällä kirjoittelevien adventistien "raamatulliset" kirjoitukset ovat juuri niitä, joilla peitetään sutta lampaannahkaan. Kun samojen kirjoittajien koko tuotantoa seuraa, niin huomaa, että kas: eipä se raamatullinen kuori vaan pysy suden päällä, vaan aina sieltä se Ellen, tutkiva tuomio, ellensapatti, kolmen enkelin sanoma, Miikaeljeesus, pyhäkköoppi, taivaassa täydennettävä sovitus, helvetinpoisto ym. pilkistää.- kolme enkeliä
Babylonissa on jokainen sellainen kristitty joka uskoo väärää evankeliumia ja edistää sitä -- sunnuntain pyhyys, kuolleiden tietoinen tila, ikuinen helvetti, salainen tempaus jne.
Raamatulliset totuudet ovat selvät: tutkiva tuomio, Jumalan sapatti, kolmen enkelin sanoma, pyhäkköoppi, kuolleet eivät tiedä mitään, tosi kuuma helvetti - tuhoaa olemattomiin, Jeesuksen näkyvä ja kuuluva toinen tulemusjne. - =björn-
kolme enkeliä kirjoitti:
Babylonissa on jokainen sellainen kristitty joka uskoo väärää evankeliumia ja edistää sitä -- sunnuntain pyhyys, kuolleiden tietoinen tila, ikuinen helvetti, salainen tempaus jne.
Raamatulliset totuudet ovat selvät: tutkiva tuomio, Jumalan sapatti, kolmen enkelin sanoma, pyhäkköoppi, kuolleet eivät tiedä mitään, tosi kuuma helvetti - tuhoaa olemattomiin, Jeesuksen näkyvä ja kuuluva toinen tulemusjne.1. Mutta nyt, näin sanoo Herra, joka loi sinut, Jaakob, joka valmisti
sinut, Israel: Älä pelkää, sillä minä olen lunastanut sinut, minä olen sinut nimeltä kutsunut; sinä olet minun.
2. Jos vetten läpi kuljet, olen minä sinun kanssasi, jos virtojen läpi, eivät ne sinua upota; jos tulen läpi käyt, et sinä kärvenny, eikä liekki sinua polta.
3. Sillä minä olen Herra, sinun Jumalasi, Israelin Pyhä, sinun vapahtajasi: minä annan sinun lunnaiksesi Egyptin, sinun sijastasi Etiopian ja Seban.
4. Koska sinä olet minun silmissäni kallis ja suuriarvoinen ja koska minä sinua rakastan, annan minä ihmisiä sinun sijastasi ja kansakuntia sinun hengestäsi.
5. Älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi; minä tuon sinun siemenesi päivänkoiton ääriltä, päivän laskemilta minä sinut kokoan.
6. Minä sanon pohjoiselle: Anna tänne! ja etelälle: Älä pidätä! Tuo minun poikani kaukaa ja minun tyttäreni hamasta maan äärestä -
7. kaikki, jotka ovat otetut minun nimiini ja jotka minä olen kunniakseni luonut, jotka minä olen valmistanut ja tehnyt.
8. Tuo esiin sokea kansa, jolla kuitenkin on silmät, ja kuurot, joilla kuitenkin on korvat.
9. Kaikki kansat ovat kokoontuneet yhteen ja kansakunnat tulleet kokoon. Kuka heistä voi ilmoittaa tämänkaltaista? Tai antakoot meidän kuulla entisiä; asettakoot todistajansa ja näyttäkööt, että ovat oikeassa: sittenpä kuullaan ja sanotaan: "Se on totta".
10. Te olette minun todistajani, sanoo Herra, minun palvelijani, jonka minä olen valinnut, jotta te tuntisitte minut ja uskoisitte minuun ja ymmärtäisitte, että minä se olen. Ennen minua ei ole luotu yhtäkään jumalaa, eikä minun jälkeeni toista tule.
11. Minä, minä olen Herra, eikä ole muuta pelastajaa, kuin minä.
12. Minä olen ilmoittanut, olen pelastanut ja julistanut, eikä ollut vierasta jumalaa teidän keskuudessanne. Te olette minun todistajani, sanoo Herra, ja minä olen Jumala.
13. Tästedeskin minä olen sama. Ei kukaan voi vapauttaa minun kädestäni; minkä minä teen, kuka sen peruuttaa?
14. Näin sanoo Herra, teidän lunastajanne, Israelin Pyhä: Teidän tähtenne minä lähetän sanan Baabeliin, minä syöksen heidät kaikki pakoon, syöksen kaldealaiset laivoihin, jotka olivat heidän ilonsa.
15. Minä, Herra, olen teidän Pyhänne, minä, Israelin Luoja, olen teidän kuninkaanne.
16. Näin sanoo Herra, joka teki tien mereen ja polun valtaviin vesiin,
17. joka vei sotaan vaunut ja hevoset, sotaväen ja sankarit kaikki; he vaipuivat eivätkä nousseet, he raukenivat, sammuivat niinkuin lampunsydän:
18. Älkää entisiä muistelko, älkää menneistä välittäkö.
19. Katso, minä teen uutta; nyt se puhkeaa taimelle, ettekö sitä huomaa? Niin, minä teen tien korpeen, virrat erämaahan.
20. Minua kunnioittavat metsän eläimet, aavikkosudet ja kamelikurjet, koska minä johdan vedet korpeen, virrat erämaahan, antaakseni kansani, minun valittuni, juoda.
21. Kansa, jonka minä olen itselleni valmistanut, on julistava minun kiitostani.
22. Mutta et ole sinä, Jaakob, minua kutsunut, et ole sinä, Israel, itseäsi minun tähteni vaivannut.
23. Et ole tuonut minulle lampaitasi polttouhriksi, et teurasuhreillasi minua kunnioittanut; en ole minä vaivannut sinua ruokauhrilla enkä suitsutusuhrilla sinua rasittanut.
24. Et ole minulle kalmoruokoa hopealla ostanut etkä minua teurasuhriesi rasvalla ravinnut - et, vaan sinä olet minua synneilläsi vaivannut, rasittanut minua pahoilla töilläsi.
25. Minä, minä pyyhin pois sinun rikkomuksesi itseni tähden, enkä sinun syntejäsi muista.
26. Muistuta sinä minua, käykäämme oikeutta keskenämme; puhu sinä ja näytä, että olet oikeassa.
27. Jo sinun esi-isäsi teki syntiä, sinun puolusmiehesi luopuivat minusta.
28. Niin minä annoin häväistä pyhät ruhtinaat, jätin Jaakobin tuhon omaksi, Israelin alttiiksi pilkalle
Tässä mainittu Baabel ei voi olla muinainen Baabel koska sillä ei ollut tässä mainittua laivastoa.
Eikä koskaan vielä Baabelin joukot ole joutuneet turvautumaan näin laivastoonsa.
lmestyskirja:
14:8 Ja seurasi vielä toinen enkeli, joka sanoi: "Kukistunut, kukistunut on se suuri Babylon, joka haureutensa vihan viinillä on juottanut kaikki kansat."
16:19 Ja se suuri kaupunki meni kolmeen osaan, ja kansojen kaupungit kukistuivat. Ja se suuri Babylon tuli muistetuksi Jumalan edessä, niin että hän antoi sille vihansa kiivauden viinimaljan.
17:5 Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti."
18:2 Ja hän huusi voimallisella äänellä sanoen: "Kukistunut, kukistunut on suuri Babylon ja tullut riivaajain asuinpaikaksi ja kaikkien saastaisten henkien tyyssijaksi ja kaikkien saastaisten ja vihattavain lintujen tyyssijaksi.
18:10 he seisovat loitolla kauhistuen hänen vaivaansa ja sanovat: "Voi, voi sinua, Babylon, sinä suuri kaupunki, sinä vahva kaupunki, sillä sinun tuomiosi tuli yhdessä hetkessä!"
18:21 Ja väkevä enkeli otti kiven, niinkuin suuren myllynkiven, ja heitti sen mereen sanoen: "Näin heitetään kiivaasti pois Babylon, se suuri kaupunki, eikä sitä enää löydetä." - kolme enkeliä
=björn- kirjoitti:
1. Mutta nyt, näin sanoo Herra, joka loi sinut, Jaakob, joka valmisti
sinut, Israel: Älä pelkää, sillä minä olen lunastanut sinut, minä olen sinut nimeltä kutsunut; sinä olet minun.
2. Jos vetten läpi kuljet, olen minä sinun kanssasi, jos virtojen läpi, eivät ne sinua upota; jos tulen läpi käyt, et sinä kärvenny, eikä liekki sinua polta.
3. Sillä minä olen Herra, sinun Jumalasi, Israelin Pyhä, sinun vapahtajasi: minä annan sinun lunnaiksesi Egyptin, sinun sijastasi Etiopian ja Seban.
4. Koska sinä olet minun silmissäni kallis ja suuriarvoinen ja koska minä sinua rakastan, annan minä ihmisiä sinun sijastasi ja kansakuntia sinun hengestäsi.
5. Älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi; minä tuon sinun siemenesi päivänkoiton ääriltä, päivän laskemilta minä sinut kokoan.
6. Minä sanon pohjoiselle: Anna tänne! ja etelälle: Älä pidätä! Tuo minun poikani kaukaa ja minun tyttäreni hamasta maan äärestä -
7. kaikki, jotka ovat otetut minun nimiini ja jotka minä olen kunniakseni luonut, jotka minä olen valmistanut ja tehnyt.
8. Tuo esiin sokea kansa, jolla kuitenkin on silmät, ja kuurot, joilla kuitenkin on korvat.
9. Kaikki kansat ovat kokoontuneet yhteen ja kansakunnat tulleet kokoon. Kuka heistä voi ilmoittaa tämänkaltaista? Tai antakoot meidän kuulla entisiä; asettakoot todistajansa ja näyttäkööt, että ovat oikeassa: sittenpä kuullaan ja sanotaan: "Se on totta".
10. Te olette minun todistajani, sanoo Herra, minun palvelijani, jonka minä olen valinnut, jotta te tuntisitte minut ja uskoisitte minuun ja ymmärtäisitte, että minä se olen. Ennen minua ei ole luotu yhtäkään jumalaa, eikä minun jälkeeni toista tule.
11. Minä, minä olen Herra, eikä ole muuta pelastajaa, kuin minä.
12. Minä olen ilmoittanut, olen pelastanut ja julistanut, eikä ollut vierasta jumalaa teidän keskuudessanne. Te olette minun todistajani, sanoo Herra, ja minä olen Jumala.
13. Tästedeskin minä olen sama. Ei kukaan voi vapauttaa minun kädestäni; minkä minä teen, kuka sen peruuttaa?
14. Näin sanoo Herra, teidän lunastajanne, Israelin Pyhä: Teidän tähtenne minä lähetän sanan Baabeliin, minä syöksen heidät kaikki pakoon, syöksen kaldealaiset laivoihin, jotka olivat heidän ilonsa.
15. Minä, Herra, olen teidän Pyhänne, minä, Israelin Luoja, olen teidän kuninkaanne.
16. Näin sanoo Herra, joka teki tien mereen ja polun valtaviin vesiin,
17. joka vei sotaan vaunut ja hevoset, sotaväen ja sankarit kaikki; he vaipuivat eivätkä nousseet, he raukenivat, sammuivat niinkuin lampunsydän:
18. Älkää entisiä muistelko, älkää menneistä välittäkö.
19. Katso, minä teen uutta; nyt se puhkeaa taimelle, ettekö sitä huomaa? Niin, minä teen tien korpeen, virrat erämaahan.
20. Minua kunnioittavat metsän eläimet, aavikkosudet ja kamelikurjet, koska minä johdan vedet korpeen, virrat erämaahan, antaakseni kansani, minun valittuni, juoda.
21. Kansa, jonka minä olen itselleni valmistanut, on julistava minun kiitostani.
22. Mutta et ole sinä, Jaakob, minua kutsunut, et ole sinä, Israel, itseäsi minun tähteni vaivannut.
23. Et ole tuonut minulle lampaitasi polttouhriksi, et teurasuhreillasi minua kunnioittanut; en ole minä vaivannut sinua ruokauhrilla enkä suitsutusuhrilla sinua rasittanut.
24. Et ole minulle kalmoruokoa hopealla ostanut etkä minua teurasuhriesi rasvalla ravinnut - et, vaan sinä olet minua synneilläsi vaivannut, rasittanut minua pahoilla töilläsi.
25. Minä, minä pyyhin pois sinun rikkomuksesi itseni tähden, enkä sinun syntejäsi muista.
26. Muistuta sinä minua, käykäämme oikeutta keskenämme; puhu sinä ja näytä, että olet oikeassa.
27. Jo sinun esi-isäsi teki syntiä, sinun puolusmiehesi luopuivat minusta.
28. Niin minä annoin häväistä pyhät ruhtinaat, jätin Jaakobin tuhon omaksi, Israelin alttiiksi pilkalle
Tässä mainittu Baabel ei voi olla muinainen Baabel koska sillä ei ollut tässä mainittua laivastoa.
Eikä koskaan vielä Baabelin joukot ole joutuneet turvautumaan näin laivastoonsa.
lmestyskirja:
14:8 Ja seurasi vielä toinen enkeli, joka sanoi: "Kukistunut, kukistunut on se suuri Babylon, joka haureutensa vihan viinillä on juottanut kaikki kansat."
16:19 Ja se suuri kaupunki meni kolmeen osaan, ja kansojen kaupungit kukistuivat. Ja se suuri Babylon tuli muistetuksi Jumalan edessä, niin että hän antoi sille vihansa kiivauden viinimaljan.
17:5 Ja hänen otsaansa oli kirjoitettu nimi, salaisuus: "Suuri Babylon, maan porttojen ja kauhistuksien äiti."
18:2 Ja hän huusi voimallisella äänellä sanoen: "Kukistunut, kukistunut on suuri Babylon ja tullut riivaajain asuinpaikaksi ja kaikkien saastaisten henkien tyyssijaksi ja kaikkien saastaisten ja vihattavain lintujen tyyssijaksi.
18:10 he seisovat loitolla kauhistuen hänen vaivaansa ja sanovat: "Voi, voi sinua, Babylon, sinä suuri kaupunki, sinä vahva kaupunki, sillä sinun tuomiosi tuli yhdessä hetkessä!"
18:21 Ja väkevä enkeli otti kiven, niinkuin suuren myllynkiven, ja heitti sen mereen sanoen: "Näin heitetään kiivaasti pois Babylon, se suuri kaupunki, eikä sitä enää löydetä."Babyloniin kuuluvat kaikki langenneet seurakunnat. Babylon=uskontojen sekoitus. Babylonin viini=harhaopit (pakanuudesta katoliseen kirkkoon tulleet ja nykyisin myös ns. herätysliikkeiden opinperustat).
- -björn-
kolme enkeliä kirjoitti:
Babyloniin kuuluvat kaikki langenneet seurakunnat. Babylon=uskontojen sekoitus. Babylonin viini=harhaopit (pakanuudesta katoliseen kirkkoon tulleet ja nykyisin myös ns. herätysliikkeiden opinperustat).
Valitettavasti sinulla ei ole esittää mitään näyttöä asian todisteeksi.
Laitoin kaikki Raamatun viittaukset Babyloniin edelliseen viestiini ja niissä ei mainitsemaasi asiaa ilmennyt.
Siitä kulttuurista, jota tuo Babylon edustaa, tulee kyllä kaikki saasta ympäri maailmaa kaiken aikaa.
Mutta katolinen kirkko se ei näytä kuitenkaan olevan. - kolme enkeliä
-björn- kirjoitti:
Valitettavasti sinulla ei ole esittää mitään näyttöä asian todisteeksi.
Laitoin kaikki Raamatun viittaukset Babyloniin edelliseen viestiini ja niissä ei mainitsemaasi asiaa ilmennyt.
Siitä kulttuurista, jota tuo Babylon edustaa, tulee kyllä kaikki saasta ympäri maailmaa kaiken aikaa.
Mutta katolinen kirkko se ei näytä kuitenkaan olevan.Valitettavasti minulla ei ole kuin Raamatun näyttö. Ilmestyskirjan varoitukset lopunajan seurakunnalle Babylonin eksytyksestä kannattaa ottaa vakavasti. jeesus ei turhaan näitä varoituksia meille antanut Johanneksen kautta.
Antikristillinen valta istuu Jumalan temppelissä ja julistaa olevansa Jumala, vainoten ja tappaen korkeimman pyhiä (pimeällä keskiajalla 1260 vuoden ajan jopa 50 miljoonaa marttyyriä!).
- nimimerkki
Kun Jeesus ei tullutkaan noutamaan omiaan 1844, adventistit keksivät sijoittaa tutkivan tuomion taivaan pyhäkköön. Eipähän voida osoittaa olevan kyse vääristä profetioista, koska kukaan ei pääse havainnoimaan taivaaseen asian todenperäisyyttä, kuten maanpäällisten profetioiden toteutumisen suhteen voi tehdä.
- tukee adventismia
Kts. kotisivut ja ylläty! www.swedenborg.fi tukee adventisteja ajatuksella 10.käskyn nuhteettomuudesta ja tarpeellisuudesta sisäistää nämä, jotta välttyy tuomiolta?
- näet
Kun ihminen katsot peilistä itseäsi; näet Jumalan ja Saatanan; kumpi sinun sielusi voittaa?
Se kumpaa enemmän ruokit!?
T. maajussi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi634010Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783648- 423175
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192538Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222387Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa482134- 482005
- 471758
- 361690
- 301556