Unohtumattomat lauseet?

Retku

Yksinkertaisesti hauskin/unohtumattomin fraasi jostain leffasta? Itse nauran joka kerta pulp fictionin alulle: "If any of you fucking pricks move, im out to execute every last motherfucking one of you" :)

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    • ...suupieliäni alkaa aina nykiä elokuvan Bringing out the dead kohtauksessa, jossa teräsaitaan keihästynyt huumediileri sanoo sairaanhoitajalle lakonisen rauhallisella äänellä: "I have fence in my ass, give me something to pain."

• tvr

Predator:
      "If it bleeds, we can kill it."

12 Apinaa
      "There's no such thing as right and wrong; just popular opinion."

• Lina

BATMAN RETURNS:

Kissanainen:

"As I said, I am a woman and can't be taken for granted. Life's a bitch - now so am I!"

• Watcher

Pidän ehdottomasti parhaana vuorosanana kapteeni Renaultin lausetta, jonka tämä sanoo omille miehilleen, näiden rynnättyä sisään Bogartin ammuttua saksalaisen upseerin:
      -"Major Strasser has been shot. Round up the usual suspects"

Tai hänen mainostaan italialaisesta diplomaatista:
      -"If he ever get's a word in, it will be major Italian victory!"

Tai hänen 'tarkoista' tutkimuksistaan:
      -"We understand importance of this case. That's why we are rounding up twice the usuall number of suspects."

Paljon parempi hahmo, kuin Bogartin 'Rick'.

• guru

ehdottomasti clerksin

Dante Hicks: You went down on him! I thought you said you only had sex with three guys!
      Veronica: I did! Going down on someone isn't having sex!
      Dante Hicks: How many dicks have you sucked?
      Veronica: Dante....
      Dante Hicks: How many?!
      Veronica: 36.
      Dante Hicks: 36! Including me?!
      Veronica: 37....
      Dante Hicks: 37! You've sucked 37 dicks?

loistava leffa.

joo, ja tietysti arskan "KETTAUN!" - en muista mistä leffasta se oli, varmaan vähän kaikista.

• Baxter

"My dearest Adson, if I knew an answer to everything, then I'd be teaching theology in Paris."
      - Sean Connery, Ruusun nimi. Ja muistakaa suhuässä.

"- That's the most fantastic story I've ever heard.
      - And every word of it is true.
      - And that's the most fantastic part of it."
      - Plan 9 from outer space, näyttelijöiden nimiä en muista.

"Mukava miäs sulla. Tuallaane... leppoone."
      - Vesa Vierikko, Lakeuden kutsu.

"Now... what shall we talk about?"
      - Ronald Lacey, Kadonneen aarteen metsästäjät. Se henkarivärkki ennen repliikkiä on niin hieno.

Ja last but not least, se idioottimaisuudessaan yksinkertaisin, kahden sivuosaääliön laukoma lohkaisu Rutger Hauerin Silmittömässä raivossa:
      "- Shit!
      - Fuck!
      -Shitfuck!"

• totta!

Toi kohta Silmittömässä raivossa on aivan huippu! Nauroin ihan hillittömästi kun katsoin sen! Ja todellakin niin yksinkertainen...

• dayum

"If you don't feel alive now, you never will"
      -Ansa viritetty

"Today is the last day of the rest of your life"
      "You're 10 seconds away from the most embarrassing moment in your life"
      "So many assholes, so few bullets"
      -Ford Fairlane

"How can the same shit happen to the same guy twice?"
      "We are just up to our ass in terrorists again, John" (McClane sanoo itselleen jotenkin noin)
      -Die Hard 2

"Man, are you an idiot. You made the classic movie mistake: don't explain so much"
      -Last Action Hero (Pahis on listimässä päähenkilöä/itä ja innostuu selittämään liikaa) ;)

Ei nämä kaikki ole niitä parhaita, mutta nämä tuli ekana mieleeni. Niitä parhaita ei koskaan muista kun on tosi kyseessä :P

• Yo-Yo Joe

siinä suomalaises leffas "perkele" hahahahaha mä nauroin ja sit ku se otti siinä amerikkalaises leffas niinku "fuck jou" hahahahahaha mä nauroin kans ihan kippuras

• mesink

;)
        GO, ARSKA, GO!!!

Ehdottomasti paras.

• Rauzka
        mesink kirjoitti:

;)
        GO, ARSKA, GO!!!

Ehdottomasti paras.

Dawn of the Deadistä
        "And hey, don't fuck this up."
        "Yep, totally."
        En muista nimiä...

• -mie-

TUULEN VIEMÄÄ:
      "Frankly, my dear, I don't give a damn." -Rhett

IHMEMAA OZ:
      "I'll get you, my pretty! And your little dog too!" -Wicked Witch Of The West

KALA NIMELTÄ WANDA:
      "Don't call me stupid!" -Otto

SUNSET BOULEVARD - AURINGONLASKUN KATU:
      "I am big! It's the pictures that got small!" -Norma Desmond
      "Alright, Mr DeMille. I'm ready for my close-up!" -Norma Desmond

• JiiJii

"You want the thruth? You can't handle the thruth!"
      - Kunnian miehiä.

"Mmm... Juicy Fruit."
      - Yksi lensi yli käenpesän. Elokuvan nähneet tietävät miksi :)

• Mr. Wolf

"I am your father" - Darth Vader, Iperiumin vastaisku

"Now, you got a corpse in a car, minus a head in the carage. Take me to it" - Wolf, Pulp Fiction

"Yolanda, Yolanda, Yolanda! He ain't gon' do a goddamn motherfuckin' thing!! Vince shut the fuck up!!!" - Jules, Pulp Fiction

"Does he look like a bitch?" - Jules, Pulp Fiction

"Royale with Cheese" - Vincent, Pulp Fiction

"When you have to shoot, shoot, don't talk." - Tuco, Hyvät, Pahat ja Rumat

"I'll fuck anything that moves!!!" - Frank, Blue Velvet

"Heeeeeeere's Johnny!!!" - Jack, Hohto

"Do I feel lucky? Well do you Punk?" - Harry, Dirty Harry

"In Tyler we trusted" - Jack, Fight Club

"Yuippikaijei, motherfucker!" - John, Die Hard

Ja tietenkin: "I'll be back", Arska, Terminator

• Mr. Wolf

Ja tietenkin: "Ni!" - Monty Python and the Holy Grail

• SilBo

Director to the Grip :
      "Does your father know that You went a movie school
      for five years just to serve a nigger his coffee!?"

• joo-o

elokuvasta mahtaa olla?

• SilBo
        joo-o kirjoitti:

elokuvasta mahtaa olla?

..kyseessähän on Jan And Silent Bob Strike Back. Leffan loppupuolella Chris Rock joka esittää ohjaajaa sanoo tämän "apupojalleen"... :D

• Maximus

"My name is Maximus Decimus Meridius, commander of the Armies of the North, General of the Felix Legions, loyal servant to the true emperor, Marcus Aurelius. Father to a murdered son, husband to a murdered wife. And I will have my vengeance, in this life or the next."

• Gibson.Rickenback

Tässäpä muutamia huippuja leffoista:

Scarface vuodelta 1983
        Tony Montana:I always tell the truth.Even when I lie.

You wanna fuck with me?Okay.You wanna play rough?Okay.Say hello to my little friend!

Immigration Officer:Where'd you get the beauty scar, tough guy, eatin' pussy?

Tony Montana:How'm I gonna get a scar like that eating pussy?

Taxi Driver vuodelta 1976

Travis Bickle:Listen, you fuckers, you screwheads. Here is a man who would not take it anymore. A man who stood up against the scum, the cunts, the dogs, the filth, the shit. Here is a man who stood up.

You talkin' to me? You talkin' to me? You talkin' to me? Then who the hell else are you talkin' to? You talkin' to me? Well, I'm the only one here. Who do the fuck do you think you're talking to? Oh, yeah? Ok.

Dirty Harry vuodelta 1971

Harry Callahan:I know what you're thinking. "Did he fire six shots or only five?" Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself a question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?

Commando vuodelta 1985

John Matrix:Remember, Sully, when I promised to kill you last?

Sully:That's right, Matrix.You did.

John Matrix:I lied.

• Hohdossa

"Here's Johnny!" -Hohto

• Pumba

Clint Eastwood Hyvissä,pahoissa ja rumissa:

"In this world there are two kind of people. The other ones have loaded guns. The other ones dig. You dig."

Ja suuri idolini Eric Theodore Cartman jossain vanhassa South Parkin jaksossa:
      "Fuck-fuckety-fuck-fuck-fuck"

• koozycoo

"I find your lack of fate disturbing.." Darth Vader Imperiumin vastaiskussa. Pirun nokkela kommentti!

Ja Star Wars-elokuvissa on paljon muitakin hyviä, unohtumattomia repliikkejä, jotka vain jostain syystä jäävät tuonne mieleen.

• DeaE

Ah...listen to them...the children of the night...what sweet music they make...;)

• Muistelisin, että nuo repliikit löytyvät jo alkuperäisteoksesta.

-I love you
      -I know

:))))))))))))))

• Gimli....

"It's the dwarves that go swimming with little hairy women... hahaha"
      -Gimli, Kuninkaan Paluu.

tämä on niin paras läppä koko trilogiassa.

• jjo

Artillerie!Das ist artillerie!

• ateisti20

elokuvasta jäi mieleen myös yksi lausahdus: "Es ist gut, liebe Himmler, mein treue Heinrich."

• zustus

Elwood: It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark and we're wearing sunglasses.
      Jake: Hit it!

Victor: I am captain Chaos! This is my faithfull companion, Cato, say hello Cato! ... ... . .. Been a cop long?

Todd Anderson: Oh captain, my captain!

jne

• Eddie M.

"Aligulueeeeee!"

• "Hey! Let´s be careful out there!"

• fan

Kill Bill 2:ssa on kohta jossa Budd sanoo:"That woman deserves her revenge and we deserve to die but then again,so does she."Elokuva on muutenkin täynnä huippudialogia,kuten muutkin Tarantinon elokuvat.

• semppa

Will työntää sormensa pikkukansan maailmaan ja ne huutaa "All is lost, all is lost!"

• E.f.E

"my name is ....
      (*.*)

• "Etelä-Suomen kovin jä...

Olen muuten Etelä-Suomen kovin jätkä. Jotkut sanoo, että hulluin, mutta sehän on saatana sama asia!

Elokuvasta Esa ja Vesa - Auringonlaskun Ratsastajat

Pilluhan se on aina mielessä, mutta hypätään nyt ensin!

• missus881

so not

• ossi

Die Hard trilogy
      " Yippee Ki Yay, motherfucker "

Mahtava lausahdus from Bruce Willis.

• Kultakuume

no minun mielestä kummelin kultakuume elokuvan lausahdukset on mieleen.. esim, perkele kaapissa on natsi , te saatte polttaa tupakkaa ja puhua paskaa niin kuin tähänkin asti mutta töihin ette tule,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
    3. Millä voin

Hyvittää kaiken?
      Ikävä
    4. En voi sille mitään

Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
    5. 50+ naiset kyl

Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
    6. Välitän sinusta mies

Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
    7. hieman diabetes...

Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
    8. Annetaanko olla vaan

Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
    Aihe