Kuuntelin finalistikolmikon laulupätkiä täältä
http://musiikki.iltasanomat.fi/Magellan/pages/main.jsp?storeId=11751&pageId=collectionDisplay&viewId=884306#
Ja sanon nyt suoraan että näistä paras oli Katri - varsinkin kuurupiiloa-biisissä oli loistavasti asennetta ja sanon suoraan että kuulosti paremmalta kuin alkuperäinen versio (jos maksaisin musiikista, voisin jopa ostaa tuon kyseisen kappaleen... suorastaan ihana!). Piste-biisissä meno oli myös oikein loistavaa. Valmis artisti.
Pete ei oikein vakuuttanut - vaikka itse ohjelmassa oli monta kertaa niitä parempia esiintyjiä (miinus ne imelät tanssikuviot), jätti kuitenkin nyt vaan jotenkin kylmäksi.
Ilkka yllätti. Kisaajista ylivoimaisesti huonoimman live-esiintyjän studiolaulu levyllä oli oikein mukavaa kuunneltavaa ja varsinkin power of love oli hienoa tulkintaa. Yllätti.
Oletan että osaatte äänestää tämän suht raa'an mutta asiantuntevan arvion mukaisesti oikein ensi sunnuntaina.
Minäpä kuuntelin
varatuomari
3
163
Vastaukset
- Korkealta
Liian korkealta ja kovaa.
- musatec
Oon itsekin suurimman osan lähetyksistä kuunnellut, en katsellut, ja voinpa vaan vakuuttaa, että Petellä on ehdottomasti teknisesti lahjakkin ääni. Kantava ja laajaskaalainen, toisin kuin Ilkalla ja Katrilla!
Että äänestetäänpäs sitten oikeaa tänään! - sillä ei ole
merkitystä kuka näistä voittaa.
Siis ihan sama.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750