Onko Barney Nelsonin isä? Missään jaksossa ei Nelsonin isää ole kerrottu mutta B ja N näyttävät aikalailla samanlaisilta.
Barney ja Nelson
6
1380
Vastaukset
- Ann-Marie
Koska Barneyn sukunimikin on Gumble ja Nelsonin Muntz... Eikä asiasta ole koskaan mainittu.
- noups
Ei ole, Nelsonin isä on näytetty pari kertaa, Barney on poikamies.
- RAHAHAHAAHAA!!!8D
noups kirjoitti:
Ei ole, Nelsonin isä on näytetty pari kertaa, Barney on poikamies.
...Barneyllahan on lukemattomia lapsia... :D
Sehän on luovuttanut spermaansa keinohedelmöitykseen... :P - Simpson guru
RAHAHAHAAHAA!!!8D kirjoitti:
...Barneyllahan on lukemattomia lapsia... :D
Sehän on luovuttanut spermaansa keinohedelmöitykseen... :PJa ne lapset itseasiassa näytti Nelsonilta. Muistan sen jakson hyvin koska se on meillä nauhalla.
- simpsoni
Jaksossa, jossa Springfieldiin uhkasi iskeytyä meteoriitti, kaupungin asukkaat pakkatuivat Flandersin pommisuojaan odottelemaan. Tässä jaksossa Nelson ja Barney kävelivät peräkkäin pommisuojaan, ja kiinnitin huomiota miten samannäköisiä ne olivat. samanlainen ilme, hiukset, kumara ryhti, vaatteet. Ja mietin olisiko Barney Nelsonin isä. Mun mielestä missään jaksossa ei ole sanottu etteikö olisi, mutta tuolla joku aiempi kirjoittaja sanoi että Nelsonin isä on näytetty ja se oli joku muu. Joten ehkä ei sittenkään. Hassu yhteensattuma silti.
Lienevätkö asiaa huomanneet hahmoja kehitellessään, mutta niissä on yhdennäköisyyttä... Mutta ei se taida olla, asuvatkin eri paikoissa - mitä minä olen ymmärtänyt.
Vaikka tietysti jos isä on noin pahasti sivuraiteilla, kuten Barney on, eikä äidistäkään ole tietoa, niin poikakin saattaisi hyvinkin häiriintyä koulukiusaajaksi ja ties mitä... No, en minä tiedä. Ajattelin vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513635Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142570Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5972302Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192046KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar781817Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431678- 201658
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421592Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?951469- 281456