Mulla on -98 mallinen Mondeo. Aina kun sillä ajaa muutaman kymmenen kilometriä alkaa lämmöt nousta paisuntasäiliöstä kuplii jotakin.
Aion vaihtaa auton toiseen. Pitääkö minun mainita viasta autokauppiaalle.
Olen käynyt näyttämässä autoa merkkiliikkeeseen, tarjosivat kymmpitonnin vaihdossa Focucseen.
Eivät ole vaivautuneet koeajamaan (vika ei paljastu lyhyessä koeajossa)
Kone
9
1141
Vastaukset
- tarvitse
Ethän sinä tiedä että autossasi on vikaa, et ole kiinnittänyt siihen mitään huomiota. Autoliikkeen oma moka jos ei tsekkaa vaihdokkia kunnolla. Yksityisellä autonvaihtajalla ei ole mitään virhevastuuta, kunhan ei valehtelemaan rupea.
Vaihda äkkiä. - jos ei
Ei tarvitse jos ei kysy. Myyvät sen liikkeestä, sitten jollekkin jobbarille.
Tämä jobbari myy sen sitten kaverin/vaimon/äidin vähän ajettuna ja tarpeettomana autona!- siinä taas!
Paskapuhetta koko juttu muutenkin, kukaan ei hyvitä -98 mondeosta kymppiä!
- äkkiä
vaihtamaan, jos kerran saat 4-5000 tonnin autosta tommosia rahoja, ellei focuksessa sitten
ole 6000 hinta pitkänä. risakin vielä. Pääset kusettaan autokauppiasta, nehän tekee duunia vaan elääkseen.- sisään, myydään RÄKSYLLE !
mä tuun jeesaan, ihan pakko päästä messiin kun siltä katkee verisuoni päästä ! T: joppari
- Tappi
Eihän siinä muuta vikaa ole kuin kansi halki tai hyvällä tuurilla "vain" kansipahvi palannut, meinaan kun lykkää paineet paisuntasäiliöön.
(opeliin maksoi kansiremppa vähän yli 2000 euroa.)- Kyllä
Pahsti on taas kusetettu, Opeliin maksoi kansiremppa 900 euroa!
- Tappi
Kyllä kirjoitti:
Pahsti on taas kusetettu, Opeliin maksoi kansiremppa 900 euroa!
Jep, mutta laitappa kaikki kerralla uusiksi venttiileistä alkaen alkuperäisillä osilla, niin ei selviä 900:lla eurolla.
- Hande
niin käyn näyttämässä omaa koslaani...
On niin hyvä tarjous autosta :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h613964- 503879
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062861Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv522659Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551982Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211799Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151649- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061327- 1801261