tänään ja huomenna.ehkä ylihuomennakin.
olet ajatuksissani
ukk.
5
1774
Vastaukset
- se joka on ajatuksissasi
Mukava kuulla et meillä on jo pitkän tähtäimen suunnitelmiakin!
- ukk..
pitää ajatella jo tulevaakin.
- jatta jokainen
ukk.. kirjoitti:
pitää ajatella jo tulevaakin.
Niin. Samaa mieltä. Kuka sitä tietää, vaikka ajattelisit mua vielä viikonkin päästä. Ei tosin mennä asioiden edelle. Voi alkaa ahdistaa.
- perseeseen!
jatta jokainen kirjoitti:
Niin. Samaa mieltä. Kuka sitä tietää, vaikka ajattelisit mua vielä viikonkin päästä. Ei tosin mennä asioiden edelle. Voi alkaa ahdistaa.
Pölhöt!
- Kybi
Hienoa löytyy tällaisia aforismeja, eikä pelkkää peenjauhantaa täältä! Hyvä ukk! Äijä! Elämä on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1084731Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293463No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452400- 501528
- 361453
- 381266
- 141172
- 1641060
- 271058
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv181015