Mä pyydän, auttakaa joku nyt.. mistään en saa vastauksia...
Eli otin 2vrk päästä suojaamattomasta yhdynnästä jälkiehkäsyn ja sen jälkeen on ollut n. viikon paha olo ja alavatsa kipeenä. Luulin olevani raskaana. Mutta nyt olen vuotanut 2 päivää TODELLA RUSKEAA JOPA MUSTAA verta.. Eli jos nämä ovat menkkani, ne ovat jopa 3 viikkoa etuajassa!!! Voinko olla silti raskaana? Vai onko tämä jopa alkuraskauden keskenmeno?? Eilen kohtuni oli tosi kipeä.. jomotus ja vihlonta.
Mikä mulla nyt on??? onko normaalia että norlevoni laittaa NÄIN sekaisin hormonit?
PLIIS auttakaa! menkat 3vko aikaisessa
3
491
Vastaukset
Lääkepakkauksissa on yleensä sisällä sellainen pienellä prätillä korjoiteet "tuoteseloste". Siinä pitäisi olla maininnat sivuvaikutuksista ja muista oireista mitä lääke voi aiheuttaa.
- valkoinen-sulka
Voi olla keskenmeno mutta mene ihmeessä lääkäriin. Jälkitaudit ei ole todellakaan mukavia.
Jälkiehkäsy pitää ottaa vuorokauden sisällä, ainakin muistaisin jotain sellaista. - ilmeisesti kokeneempi
Ei kai tos ajassa kerkee sikiö niin kehittymään et keskenmenoa juuri huomais. Todennäköisesti sun jälkiehkäsypilleri on kuitenki toiminu. Se aika on kyllä 72h, mut tietty teho heikkenee mitä kauemmin on kulunu. Mulla myös ajoittain ruskeaa vuotoa ilman syytä. Kyllähän se vähän ihmetyttää... Joskus vuotoa muutaman päivän ajan myös outoihin aikoihin, vaikka syönkin pillereitä. Vuoto on kyllä melko vähäistä. Ei välttämättä kannata hätääntyä. Mieti vähän sitä kuinka runsasta vuoto on ja seuraa tilannetta. Huomaa että jännittäminen vaikuttaa kuukautiskiertoon. Mene kuitenkin lääkäriin jos tuntuu olevan tarvetta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain33212090Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-15711164Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2776516Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2525316Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1833773- 1743588
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin602641Purra vaatii: Työvelvoite maahanmuuttajille ja kantasuomalaisille pitkäaikaistyöttömille
Jos Perussuomalaiset ja Kokoomus ovat seuraavan hallituksen kaksi johtavaa puoluetta, on suomalaisille pitkäaikaistyöttö1252136Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä3292020Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov131884