Harrastin toissayönä seksiä uuden partnerin kanssa ja kortsu ei tainnut olla ihan koko ajan käytössä vastoin kaikkea järkeä ja parempaa tietoa. Tehtyä ei saa tekemättömäksi, mutta nyt huomasin emättimen aukolla pieniä näppylöitä ja paniikki iski. Voiko se olla joku sukupuolitauti (herpes, kondylooma?) vaikka itämisajat on yleensä pitempiä kun tässä tapauksessa on kyse alle kahdesta vuorokaudesta. Herpeksellähän on itämisaika 4-7 päivää, kondyloomalla viikkoja. Voisikohan olla kyse jostain "ärsytysreaktiosta", käytimme liukasteena ihovoidetta... Lääkäriinhän tässä on mentävä...
Voiko sp-tauti oireilla näin pian?
5
1445
Vastaukset
Herpeksellä 2-7 päivää.
- Pöpöpesä
Täytyy ilmeisesti seurata tilannetta ja mennä sinne lääkäriin varmaan joka tapauksessa... Että voi olla ihminen tyhmä, harmittaa jos saan tästä vaivan (tai pahempaa) ikuisiksi ajoiksi.
- SiiriM
Mulla oli kans ihan samat ensioireet kun sain HIVin. Mene nopeasti lääkäriin. :(
- Pöpöpesä
Ei se nyt mikään ihme olekaan, ettei täältä asiallista kommenttia saa. Taitaapi HIVissä olla pidempi itämisaika kun se puolitoista vuorokautta, joten painiikkiinsaattamisyrityksesi epäonnistui valitettavasti.
- kalle23__
Onko tietoo? Lauantaina harrastin suojaamatonta seksiä ja nyt epäilyttää...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait222997- 392587
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381453- 841340
- 631241
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40989Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611