Olen menossa torstaina leikkauttamaan rintani pienemmiksi. Kaikenlaisia kysymyksiä pyörii mielessä... Kertokaa kokeneet, että miten pian leikkauksen jälkeen voi käydä suihkussa? Entä mitä kaikkea pitäisi ottaa huomioon ennen leikkausta? Montako päivää leikkauksen jälkeen olette pystyneet ns. normaaliin elämään, kaupassa käyntiin, siivoamiseen yms.? Ja milloin olette hankkineet uudet liivit? Ostin varastoon yhden urheilutopin, jossa ei ollut kuppikokoa, pelkkä ympärysmitta, tuntuu pehmeältä ja mukavalta, mutta vaikea sanoa sopiiko se leikkauksen jälkeen päälle (nyt on ihan liian pieni...) Olen kyllä täysin valmis leikkaukseen, g-kupin rinnat painavat tosi paljon varsinkin nyt, kun tietää että helpotusta on luvassa ihan kohta :)
rintojen pienennykseen
15
2282
Vastaukset
- varmaan
vastata tähän viestiin?
- kuppi
Mäkin osaan vastata...
Älä huoli/jännitä.Saat kaiken tarvitsemasi tiedon sairaalasta.ONNEA,et tule katumaan leikkausta!!!
Mulla ei ollut ennen leikkausta valmiina liivejä.Sairaalasta sain semmosen tukijutun.Haavat ei välttämättä kestä kaari-tms liivejä ihan heti.Mutta melko pian.Malta mielesi.Ei se kauaa kestä kun elämä normalisoituu.
Kerro sitten miten meni.Vielä kerran ONNEA matkaan.Mun elämän laatu ainakin parani rytinällä niin varmaan sunkin. - karvaasti pettynyt
kuppi kirjoitti:
Mäkin osaan vastata...
Älä huoli/jännitä.Saat kaiken tarvitsemasi tiedon sairaalasta.ONNEA,et tule katumaan leikkausta!!!
Mulla ei ollut ennen leikkausta valmiina liivejä.Sairaalasta sain semmosen tukijutun.Haavat ei välttämättä kestä kaari-tms liivejä ihan heti.Mutta melko pian.Malta mielesi.Ei se kauaa kestä kun elämä normalisoituu.
Kerro sitten miten meni.Vielä kerran ONNEA matkaan.Mun elämän laatu ainakin parani rytinällä niin varmaan sunkin.mulla ole sit elämä normalisoitunut vaikka leikkauksesta on yli puoli vuotta? Rinnat vieläkin kipeet ja se onkin ainoa tunto mitä niissä on......
- kuppi
karvaasti pettynyt kirjoitti:
mulla ole sit elämä normalisoitunut vaikka leikkauksesta on yli puoli vuotta? Rinnat vieläkin kipeet ja se onkin ainoa tunto mitä niissä on......
Ompas kummallista.
Ootko ollut leikkaavaan lääkäriin yhtedessä?Joku on pahasti pielessä jos vieläkin on vaivoja.Ei niin kuuluisi olla,todellakaan. - Rentukka
karvaasti pettynyt kirjoitti:
mulla ole sit elämä normalisoitunut vaikka leikkauksesta on yli puoli vuotta? Rinnat vieläkin kipeet ja se onkin ainoa tunto mitä niissä on......
leikkautit?
- mä vaan
kuppi kirjoitti:
Ompas kummallista.
Ootko ollut leikkaavaan lääkäriin yhtedessä?Joku on pahasti pielessä jos vieläkin on vaivoja.Ei niin kuuluisi olla,todellakaan.mä olen valittanut ja se sanoi että laskee kuinka paljon tulee maksaa uusinta leikkaus...
- pettynyt
Rentukka kirjoitti:
leikkautit?
eli Siluetissa. Ja maksoin itteni kipeeks eli 7000€
- Rentukka
pettynyt kirjoitti:
eli Siluetissa. Ja maksoin itteni kipeeks eli 7000€
minut leikkasi Jyväskylässä Jussi Rintamäki ja maksoi n 3800€ kaikkineen ja hyvät tuli
Leikkasiko sinut Dietz? - pettynyt
Rentukka kirjoitti:
minut leikkasi Jyväskylässä Jussi Rintamäki ja maksoi n 3800€ kaikkineen ja hyvät tuli
Leikkasiko sinut Dietz?kun Pakkanen Matti. Kuulin lääkärin suosittelevan sitä ja siks sen pyysin leikkaamaan.......Nyt kaduttaa....
- Rentukka
pettynyt kirjoitti:
kun Pakkanen Matti. Kuulin lääkärin suosittelevan sitä ja siks sen pyysin leikkaamaan.......Nyt kaduttaa....
kannattaisi valittaa
- kuppi
Rentukka kirjoitti:
Leikkasiko sinut Dietz?Moro sisaret!
Jussi Rintamäki leikkasi myös mun rintavarustukseni.Tulos ja palvelu/kohtelu loistavaa.Leikkaus tehtiin Turussa Pulssissa,hinta kaikkineen päivineen n.5000 E. - Rentukka
kuppi kirjoitti:
Moro sisaret!
Jussi Rintamäki leikkasi myös mun rintavarustukseni.Tulos ja palvelu/kohtelu loistavaa.Leikkaus tehtiin Turussa Pulssissa,hinta kaikkineen päivineen n.5000 E.samaten Jyväskylässä ,loistava palvelu ja mukava lääkäri tämä Rintamäki
- olisi
Rentukka kirjoitti:
samaten Jyväskylässä ,loistava palvelu ja mukava lääkäri tämä Rintamäki
tuo Salmikin.
- ANNIKA
Voin lämpimästi onnitella hienosta valinnasta! Itse kävin leikkauksessa kuukausi sitten ja olevan aivan onnessani. Kipuja ei juuri ollenkaan ja ennenkaikkea se mahtava tunne että minullakin on nyt normaali kokoiset rinnat. Suihkussa voit käydä vaikka samana päivänä kun pääset kotiin. Mitään erityistä sinun ei tule huomioida ennen leikkausta, kunhan menet sinne syömättä ja juomatta. Siitäkin olet varmaan saanut jo ohjeet? Vielä kerran, onnitelut upeasta valinnasta! Taatusti et pety.
terkuin. onnellinen nainen- torstaina
Ihana kuulla! Kiitos kannustuksesta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 875439
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804722Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113027Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv882955Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232564Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251976- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328