Eli kertokaas rock versioita joululauluista ja bändejä/artisteja jotka niitä soittaa. Tyyliin sylvian joululaulu rammstein tyylillä jne.. Jos joku on käyny jyväskyläs 68:s kuuntelemas "kauneimpia joululauluja", ni tietää mistä puhun. Ihan mahtavia tekeleitä :)
Joululaulut
7
981
Vastaukset
- ....
Viikatteen synkät joululaulut levy on aivan mahtava!
Perinteisistä joululauluista suomalaisella melankolisella meiningillä ja raskailla kitaroilla höystettynä. - Yuki.Uesugi
Aliisa- Tulkoon joulu
Antti Tuisku- Oi jouluyö
Antti Tuisku- Musta joulu ajattara - hei tonttu-ukot hyppikää
joe satriani - heavy metal christmas
spinal tap - christmas with devil
fear - fuck christmas
trans-siberian orchestran levy the christmas attic
gary hoey:n kaks joululevyä, ho ho hoey 1 ja 2
ja tietysti ac/dc:n mistress for christmas- muikku
juice: kuusessa ollaan
leevi and the leavings: varasteleva joulupukki
m.a. numminen: jolupukin juhannusyö
eri esittäjiä: joulu pulkassa
tässäpä muutamia hyviä- Patias
eli Kosma nimisellä bändillä on hyvä "suomipopjoulubiisi"..
kosmasta.se8.org sivulla.
- kylmää joulua!
...niin Eppu Normaalin versiointi Heinillä härkien kaukalon-virrestä on kova sana. Todella, todella tiukka veto joululta '78. Tehtiin alunperin Poko Rekordsin promo-lp:lle "Kylmää joulua" ja julkaistiin cd:llä Paskahatun paluu-harvinaisuuskokoelmalla.
- Rock 'n roller
Jump/rock 'n' rollaavia lontoon murteisia löytyy vaikka kuinka paljon. Brian Setzer big bandiltä on saatavana ainakin kaksi joululevyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1791146- 791042
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm92845- 73818
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp82757- 119744
- 109695
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114593- 47570
- 18538