onko kukaan sattunut pelaamaan kyseistä peliä?
jäin vaan tänään ihmettelemään kun Susanna sanoo siinä ohjelmassa että jos antaa vastauksen äänimerkin aikana, niin puhelu katkeaa automaattisesti..
noh, itse kumminkin vastailin äänimerkin aikana eikä se puhelu mihinkään katkennut ja automaatti sanoi lopussa että vastaukset olivat oikein ja ne on rekisteröity.
kannattaakohan siis vastata sittenkin heti kun äänimerkki alkaa? vai mitähän ihmettä.....
sitäpaitsi susanna sanoi että tänään ensimmäinen kysymys on "mikä on pertti pasasen lempinimi?" eikä edes ollut. huijausta :)
ÄLYPELI ja äänimerkki??
saijja
3
402
Vastaukset
- Juristi,
Menen tekemään rikosilmituksen huijaamisesta.
- Kimi_Räikkönen
...oon vast 11 v. ja oon silti kattonu vähän sitä ohjelmaa, (en oo soittanu) niin uskallan lähes varmasti sanoa, että se P. Pasanen-juttu tarkoittaa sitä, että se on päivän OHJELMAN ensimmäinen kysymys, ei suinkaan ensimmäinen kysymys joka puhelimessa kysytään. Vaan: Ohjelma-ajan ensimmäinen kyssäri, niitä kysymyksiä on aamulla sikamonta.
- saijja
kun se monta kertaa toitotti että ne kysymykset siellä puhelimessa on todella helpot ja TÄNÄÄN ensimmäisenä kysymyksenä on se ja se kun soitat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1165010Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293623No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452450- 501568
- 411540
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241454- 141272
- 271168
- 161152
- 1651099