Katrilla on selvästi noussut pissi päähän ja on niin olevinaan..omasta mielestään kaikessa paras..Katrin ois pitäny pudota jo aikojasitten!
Samoissa porukoissa joskus liikun Katrinkanssa mutta nyt ei enää todellakaan kiinnosta olla 500km lähempänä kun se höpöttää kokoajan sen paremmuudesta ja mollaa kaikkii jotka tippu et: "kyl ton nyt ties et se ei tuu pärjäämään" Todella ärsyttävää! Ja nyt se luulee aina tietävänsä kaiken..
Noista kahdesta ehdottomasti paras on Ilkka koska se on huumorintajunen eikä esitä parasta niin kuin Katri!
Katri on itserakas DIIVA!
6
601
Vastaukset
- Puheet on puheita
Miten muka olet kuullut Katrin mollaavan toisia finalisteja... Ja pöh. Tyttö on ollut niin kiinni noissa lauluhommissa, että vähä pistää mietityttämään, onko SULLA puhtaat jauhot pussissa!
- qull
Älä oo kateellinen, kun oot huonompi itse. Hän varmasti voittaa:) Hän on selvästi parempikin kun toi ilkka, erityisesti kun tota petea enää ei oo.
- idiootttiii
Jos on pakko provota niin tekisit sen edes kunnolla ja uskottavasti.
Esim. koulukiusaamis-provot menee läpi joillekkin, jotka ovat itse olleet koulukiusattuja.
Ja hän on kyllä ihan jalat maassa tyyppi.
- ISO
Katrilla on oikea asenne koko hommaan, mutta niin on Ilkallakin.
Pointti on se että jos haluaa pärjätä huipulla niin pitää "pissin" vähän noustakin päähän.
Touhu musiikki bisneksessä ei aina ole niin yksinkertaista eteikö joutuisi vähän työntämään kyynärpäillään.- Niklas
Juu mutta Katri diivailee joka todella etoo ja on aivan totta mitä se yks tuomareista sano: "Musiikki bisneksessä on satoja katrin tyyppisiä laulajia katri ei erotu sieltä mitenkään"
ja olen aivan samaa mieltä!
- ilkka fani!
Just niin se katri on ihan itserakas mä en tykkää siitä ollenkaan sillä on kyllä hyvä ääni mutta huono esiintyminen ja huonot biisi valinnat!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760