Ihailen syvästi Ilkan kaltaista miestä!
Olen aina pitänyt kunnollisista,kilteistä ja hyvän huumorin omaavista miehistä!
Ja hyvä esimerkki nuorille,ei varmaan makaile Pubin edessä sammuneena valomerkin jälkeen Seiska-lehden kannessa!
Lauluäänikin mahtava!
Ilkka voittoon!
ILKKA PARAS JA KOMEIN!
5
312
Vastaukset
- toinen äiti
Ilkka voittoon!!
JOOOOOOO !- tässä heti
Miellyttävä herrasmies.
- nuorekas mummu
tässä heti kirjoitti:
Miellyttävä herrasmies.
Liekkö Ilkka meidän kypsempien mieleen, tiedä häntä, mutta jos analysoin asiaa, niin luulenpa että juuri Ilkan luonnollisuus on tässä valttia. Huolimatta tuomareiden mielipiteistä, Suomen kansa tykkää katsoa lavallakin ns. "naapurin poikaa". Onhan se nähty Jari Sillanpäänkin tapauksessa. Olen aina ollut sitä mieltä että on olemassa parempiakin laulajia kuin siltsu, mutta juuri hänen lämpönsä ja luonnollisuutensa ovat tehneet hänestä monen mielestä ylivoimaisen. Minä näen Ilkassa jotain samaa. Laulutekniikkaa täytyy Ilkankin vielä hioa, mutta sehän on aivan luonnollista. Katrissakin on jotain kivaa ja söpöä persoonallista liikkumista lavalla ja lauluääntäkin löytyy. Ilkkaa olen kuitenkin pari kertaa äänestänyt, viimeksi en ketään. Katotaan ensi sunnuntaina, kumpi tuntuu vetoavan enemmän.
- äiti täälläkin =)
Ilkka on ihana, suloinen, iloinen, reipas ja hyvä laulamaan!! Laihuudestaan huolimatta sen vois ottaa vaikka halinalleks :D
- MC YH
Äiteihin yhtyvälle iskälle terveisiä heti
tässä:-)Ilkkakin on tosi söde..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760