Selkeät syyt Ilkan suosioon voidaan huomata hänen taustoistaan ja suvustaan:
1) Ilkan lähipiiristä löytyy rikkaita sekä hyvätuloisia Westendin alueelta.
2) Ilkan serkuista osa on helluntalaisliikkeissä, jossa kaikki pitävät yhtä ja äänestävät ilkkaa.
Joten rivikansalaisen äänet eivät ratkaise, näillä sukulaisilla on varaa ja aikaa manipuloida koko MTV3. Raha ratkaisee tämänkin kilpailun kohdalla.
SYYT ILKAN SUOSIOON
5
424
Vastaukset
- Suomi24 Ylläpito
Etkö huomaa että sinä tahallasi mustamaalaat toista ihmistä? Se on rikos Suomessa, joten jos jatkat joudumme poistamaan viestisi. Terveisin Suomi24 Ylläpito
- mustamaalamista?
Anteeksi, taitaa olla herra pihalla.
Mitä mustamaalaamista ko. viestissä on? (Korjaten Rikoslaki ei tunne sanaa mustamaalaaminen). Kyseinen henkilö esiintyy julkisuudessa ja on siten alistuvainen myös kritiikille, suomessakun vallitsee sananvapaus.
- sinisieni
Ilkka on edelleen mukana kisassa vain ja ainoastaan pikkutyttöjen vuoksi ne sitä äänestävät ja siksi Ilkka on edelleen mukana
- pikkutyttö
olen samanikäinen, kun ilkka ja silti äänestän häntä. ja ihan siks, että pidän ilkan äänestä ja ilkan esityksistä tulee hyvä mieli. ILKKA ON PARAS!!
- ilkka
helluntailainen sulla perseessä ja piste !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117