Katri on siis niin paljon parempi ku Ilkka.. Aivan mahtava ääni, osaa esiintyä ja niin älyttömän kaunis! viime tuomareiden kommentit kerto mun mielestä ihan suoraan kumpi on parempi..
katrin taivaallinen ääni..
9
303
Vastaukset
- halloo!
Onko uppo korkki koskaan kuullut taivaallisia
ääniä? Ei niitä täällä suomessa kovin montaa ole. Taivaallisiä naisääniä voi mainita vaikkapa, Celin Dion, Whitney Houston, Laura Fabian ja moni muu.
Sen sijaan ruotsin Idolsin voittajalla Agnesilla oli taivaallinen ääni. On se kumma kun ruotsalaisilla aina löytyy noita, ei ihme että pärjäävät maailmalla.- musiikkielämässä
on eri painotukset kuin Suomessa. Suomalaiset jyllää maailmalla klassisen musiikin merkeissä, ruotsalaiset popmusiikin. Ruotsissa on nimittäin aiiika huono taso klassisen musiikin opetuksessa verrattuna Suomeen. Siellä on sitten panostettu siihen poppiin enemmän. Sitä paitsi mä olen sitä mieltä, että todella hyvät ja lahjakkaat laulajat eivät mihinkään Idols-kisaan osallistu, he yrittävät etsiä toiselaista reittiä pinnalle pääsemiseen.
niin ja Tarja Turunen siihen vielä lisää.. mut on toi Katri mun mielestä ihan paras noista kaikista.. vähä niinku ennen Hanna Pakarinen..
- miksaaja
Ei kuulu taivaallisia ääniä kuin kunnon konserttiolosuhteissa. Ne kaiut kun tulevat ihan jostain muualta kuin laulajatähden suusta. Kunnon teknologian puute raahaa parhaankin laulajan suohon. Jos tuonne lavalle laitettaisiin Whitney Houston niin koruton olisi hänenkin äänensä.
Rohkea nainen tuo Katri kun tekee sen mihin moni suuri tähti ei kykene - laulamaan omalla äänellään vailla kikkailuja suurelle yleisölle.
Voi kun Katri ymmärtäisi valttinsa - kauniin äänensä - ja valitsisi finaaliin biisin jossa äänen kauneus saisi vapaasti loistaa kuten Piste-biisissä. - jojo
miksaaja kirjoitti:
Ei kuulu taivaallisia ääniä kuin kunnon konserttiolosuhteissa. Ne kaiut kun tulevat ihan jostain muualta kuin laulajatähden suusta. Kunnon teknologian puute raahaa parhaankin laulajan suohon. Jos tuonne lavalle laitettaisiin Whitney Houston niin koruton olisi hänenkin äänensä.
Rohkea nainen tuo Katri kun tekee sen mihin moni suuri tähti ei kykene - laulamaan omalla äänellään vailla kikkailuja suurelle yleisölle.
Voi kun Katri ymmärtäisi valttinsa - kauniin äänensä - ja valitsisi finaaliin biisin jossa äänen kauneus saisi vapaasti loistaa kuten Piste-biisissä.Katrin ääni ei nyt satu kaikkia miellyttämään, itse en tykännyt hänen äänestä. Tuli heti mieleen se joku Virve Rosti, joka suorastaan kiljui aikonaan.
Katrilla on liian kanamainen ääni, kvaak kvaak kvaak! Kääk kääk kääk! Käy hermoille pitemmän päälle.
Tämä on minun mielipide.
- nyt kuunnella
tulpat korvissa? katrin laulu oli TODELLA EPÄPUHDASTA ja veti kaikki biisit aivan helvetisti nuotin vierestä... MENE KORVALÄÄKÄRIIN.... SULLA ON KUULOSSA VIKAA...
- oli todella ala-arvoista
katrilla meinaan... kuka tahansa osaa vähän heiluttaa persettä musiikin tahdissa..
en minä sitä persettä oo niin katellu kun se esittää jotain kappaletta.. eiköhän se oo kaikilla mut siinä on minun mielestä jotain semmosta et se vaan kolahtaa minuun.. kaikki on tietysti erilaisia ja tykkää erilaisista asioista..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760