miksi pete putosi!? pete on paras!!!! ilkka ja katri!!! ei !!! en kato idolssia enää ku pete ei oo siinä!! -miten petelle voi lähettää fanipostia?!! VASTATKAA
Peten putoaminen!
4
355
Vastaukset
- Nimetön
vastaus sulle mtv3:n idolssivuilta:
Voiko fanipostia lähettää ja jos niin minne?
Idols-finalisteille voi lähettää fanipostia osoitteeseen:
Fremantlemedia Entertainment
Mäkitorpantie 3
00620 Helsinki
Muista laittaa kuoreen sen finalistin nimi, jolle haluat kirjeesi osoittaa.- idolseista
ja myös mun ehdoton suosikki. Paras laulaja on ehdottomasti Katri, ja toisaalta Petelle helpompi juttu pudota nyt kun vasta seuraavaksi, sillä oon satavarma että Katri korjaa potin. Toivottavasti Ilkka on hyvä häviäjä...
- murheeen murtama (oli)
niii vastaako pete viesteihin ja saako pete levyttää??
- löytyy
mtv3 idols- sivuilta. Etsi sieltä...
Olen samaa mieltä kanssasi, Pete hävisi itseään huonommille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770