Valitaan vuoden karavaanari eri yhdistyksissä.
MILLÄ
52
3098
Vastaukset
- hohhuh
Meidän yhdistyksessä valitsee vuoden karavaanarin aina hallitus keskuudestaan.Yleensä valitulla ei ole edes veto-autoa,millä hän saisi vaunun liikkeelle.Minusta se on vähän naurettavaa,mutta ei sille mitään voi.
- väärin
Kyllä jäsenistön pitää valita vuoden karavaanari,eikä minkään hallituksen.
- ei voi olla totta
Ei voi varmasti olla totta,taitaa olla huuli.
- veto-autoa
Täytyyhän karavaanarilla veto-auto olla.
- simiil
Eihän hallituksen jäsentä valita vuoden karavaanariksi,jos noudatetaan hyviä yhdistystapoja.
- tavat
Hyvät tavat kunniaan,ei valita itseään mihinkään luottamustoimeen,eikä mikskään vuoden karavaanariksi.
- ihan oikein
väärin kirjoitti:
Kyllä jäsenistön pitää valita vuoden karavaanari,eikä minkään hallituksen.
Jäsenistö valitsee hallituksen ,hallitus valitsee vuoden karavaanarin siihen asti saattai mennä oikein,mutta keskuudestaan valitseminen on aikamoista vallan väärin kayttämistä.
- hitsin hitsi
SAAKOHAN SE VUODEN KARAVAANARI mitään taloudellista hyötyä valinnastaan..
tavat kirjoitti:
Hyvät tavat kunniaan,ei valita itseään mihinkään luottamustoimeen,eikä mikskään vuoden karavaanariksi.
uutta tuossa on. Näinhän se toimii valtion- ja kunnankin hallinto. Ja (lähes?) kaikki muukin.
- ilmaisen
hitsin hitsi kirjoitti:
SAAKOHAN SE VUODEN KARAVAANARI mitään taloudellista hyötyä valinnastaan..
kausipaikan.Sen takia hallitus valitseekin jonkun omasta mielestään sopivan,tutun,mukavan,samaa mieltä hallituksen kanssa olevan.
- jäsentä
Meillä on sovittu että hallituksen jäsentä ei valita vuoden karavaanariksi,mikä on ihan oikein.
- ricke
kusymyksen oikei niin eiköhän se vuoden karavaanari valita aina siten mitä henkilö on tehnyt yhdistyksen hyväksi.Oli se sitten hallituksessa, johtokunnassa tai jäsenistössä.
- Meikäpaappa
Valintaperusteet päättänee jokainen yhdistys itse keskuudessaan. Tuskinpa missään porukassa semmosta sääntöä on, että vain hallituksen joukosta valitaan. Niitä perusteita valintoihin on niin monia kuin on eri tavoilla toimivia yhdistyksiäkin, ja hyvä niin!
- ricke
Meikäpaappa kirjoitti:
Valintaperusteet päättänee jokainen yhdistys itse keskuudessaan. Tuskinpa missään porukassa semmosta sääntöä on, että vain hallituksen joukosta valitaan. Niitä perusteita valintoihin on niin monia kuin on eri tavoilla toimivia yhdistyksiäkin, ja hyvä niin!
Lukasee uudestaan lainaus "Oli se sitten hallituksessa, johtokunnassa tai jäsenistössä."
- HÄRSKI
Meikäpaappa kirjoitti:
ja on mahdollista valita itse itsensä vuoden karavaanariksi,se on jäsenistön häpeä----.
- ricke
HÄRSKI kirjoitti:
ja on mahdollista valita itse itsensä vuoden karavaanariksi,se on jäsenistön häpeä----.
no ideaa mutta riitäkö yksi ääni voitanaan noiniin vaativan tittelin.
- Turbovaanari
Siinä kaksi avainsanaa vuoden karavaanaria valitessa.
Titteliä ei saa se, joka tunnollisesti toimii yhdistyksen hyväksi, vaan pitää olla hyvä ryyppykaveri hallituksen kanssa.- Kokenut.
Toimittiin juuri näin.
Lisäksi eliittiin kuuluvat jäsenet ja heidän kamunsa saivat rakennella mitä halusivat, tai mekastaa yökaudet kenenkään siihen puuttumatta.
Muiden tekemisiin kyllä puututtiin heti ja aiheettomistakin valituksista tuli muistutus sille joka sattui heidän hampaisiinsa joutumaan.
Suoranainen kyttääminen on ajanut alueelta potenttiaalista väkeä muualle. Tätä menoa koko alue ukkoutuu ja kohta ambulanssi vie sen viimeisenkin asukin horsmien kätköön jääneestä vaunustaan.
Tuuli jää vain paukuttelemaan aukijäänyttä porttia autiolle alueelle.
Sääli ! - monessa muussakin
Kokenut. kirjoitti:
Toimittiin juuri näin.
Lisäksi eliittiin kuuluvat jäsenet ja heidän kamunsa saivat rakennella mitä halusivat, tai mekastaa yökaudet kenenkään siihen puuttumatta.
Muiden tekemisiin kyllä puututtiin heti ja aiheettomistakin valituksista tuli muistutus sille joka sattui heidän hampaisiinsa joutumaan.
Suoranainen kyttääminen on ajanut alueelta potenttiaalista väkeä muualle. Tätä menoa koko alue ukkoutuu ja kohta ambulanssi vie sen viimeisenkin asukin horsmien kätköön jääneestä vaunustaan.
Sääli !sfc-alueella
- alueella
Kokenut. kirjoitti:
Toimittiin juuri näin.
Sääli !yksi pellehermanni joka saa tehdä mitä haluaa,mutta niin varmaan on joka alueella.Sitä ihminen luulee tulevansa jumalaksi kun joutuu-pääsee hallitukseen.
- ohhoh
Kokenut. kirjoitti:
Toimittiin juuri näin.
Sääli !Olet valittanut tätä samaa jo monesti aiemminkin. Joku pyysi jo kesällä faktatietoa tilanteesta. Vieläkään sitä ei ole näkynyt. Jotain epämääräistä valitusta senkin edestä.
- Kokenut
ohhoh kirjoitti:
Olet valittanut tätä samaa jo monesti aiemminkin. Joku pyysi jo kesällä faktatietoa tilanteesta. Vieläkään sitä ei ole näkynyt. Jotain epämääräistä valitusta senkin edestä.
Joka tämän asian on esille ottanut.
Etuteltan puolellakin oli vähän aikaa sitten samantyyppinen kirjoitus samasta alueesta.
Ja mitä tulee epämääräisyyteen, niin ei tässä sentään ole tarkoituksen mukaista mitään nimilistaa julkaista.
Mutta toivottavasti kyseiset henkilöt tajuavat muuttaa käytöstään, tai antaa tilaa asiallisemmin käyttäytyville.
Saamieni tietojen mukaan tilanne on edelleen alueella samankaltainen, kuin sieltä lähtiessäni. - valinnasta
Kokenut kirjoitti:
Etuteltan puolellakin oli vähän aikaa sitten samantyyppinen kirjoitus samasta alueesta.
Ja mitä tulee epämääräisyyteen, niin ei tässä sentään ole tarkoituksen mukaista mitään nimilistaa julkaista.
Mutta toivottavasti kyseiset henkilöt tajuavat muuttaa käytöstään, tai antaa tilaa asiallisemmin käyttäytyville.
Saamieni tietojen mukaan tilanne on edelleen alueella samankaltainen, kuin sieltä lähtiessäni.Hallituksen väestä valitseminen on varmaan joku länsisuomalainen tapakulttuurin jäänne.
Täällä kaakonkulmalla jäsenistö äänestää ansioituneen henkilön valonjuhlien yhteydessä.
Hallitus tämän kokouksessaan siunaa ja niin tämä henkilö/henkilöt , jotka ovat henkisesti tai fyysisesti antaneet voimakkaan panoksen yhteisön eteen, saavat tunnustuksensa ennen vuoden loppua. Tälläistä menettelyä kutsuisin rehdiksi toiminnaksi kaikkia kohtaan. - valitaan
valinnasta kirjoitti:
Hallituksen väestä valitseminen on varmaan joku länsisuomalainen tapakulttuurin jäänne.
Täällä kaakonkulmalla jäsenistö äänestää ansioituneen henkilön valonjuhlien yhteydessä.
Hallitus tämän kokouksessaan siunaa ja niin tämä henkilö/henkilöt , jotka ovat henkisesti tai fyysisesti antaneet voimakkaan panoksen yhteisön eteen, saavat tunnustuksensa ennen vuoden loppua. Tälläistä menettelyä kutsuisin rehdiksi toiminnaksi kaikkia kohtaan.vuoden karavaanariksi sellainen henkilö joka on asunut vaunussaan alueellaan liikkumatta metriäkään, mutta on heilunut vasaran ja lapion kanssa, pistänyt nokkansa kaikkien asioihin, joka paikassa esiintyy äänekkäimmin,ym.,ei ainakaan sitä nimitystä ansaitse. Vaikkapa vuoden vasara tjsp. olis hyvä arvonimi, ja pokaalin sijaan uudet lappuhaalarit ;)
- ohhoh
valitaan kirjoitti:
vuoden karavaanariksi sellainen henkilö joka on asunut vaunussaan alueellaan liikkumatta metriäkään, mutta on heilunut vasaran ja lapion kanssa, pistänyt nokkansa kaikkien asioihin, joka paikassa esiintyy äänekkäimmin,ym.,ei ainakaan sitä nimitystä ansaitse. Vaikkapa vuoden vasara tjsp. olis hyvä arvonimi, ja pokaalin sijaan uudet lappuhaalarit ;)
Viihtyisitkö alueella, jota ei olisi rakennettu ja ylläpidetty hyvin. Etupäässä talkoovoimin. Joidenkin siellä on täytynyt viihtyä jo silloin kun tulivat ensimmäisinä raivaamaan ryteikköjä jäsenalueen perustamiseksi. Eihän sellainen väki tunnustusta tarvitse??? EIHÄN ????
- ricke
ohhoh kirjoitti:
Viihtyisitkö alueella, jota ei olisi rakennettu ja ylläpidetty hyvin. Etupäässä talkoovoimin. Joidenkin siellä on täytynyt viihtyä jo silloin kun tulivat ensimmäisinä raivaamaan ryteikköjä jäsenalueen perustamiseksi. Eihän sellainen väki tunnustusta tarvitse??? EIHÄN ????
Suomalainen kateus iskee aina jos joku saa vähän tunnustusta jostain tehdystä työstä "mitenköhän se sais siltä pois" ei tule varmaan monestikaan mieleen että KIITOS oletepa tehneet hyvää työtä, viosinko minäkin tehdä jotain tämän alueen hyväksi.
- ohhoh
Kokenut kirjoitti:
Saamieni tietojen mukaan tilanne on edelleen alueella samankaltainen, kuin sieltä lähtiessäni.Oletko huomannut, että olet väärällä palstalla valittamassa tilanteesta. Ainahan alueilla henkilökemiat ei sovi yhteen, ja silloin viisaampi väistyy (toivottavasti).
Tällä palstalla tuollainen kirjoitus jää jalkoihin (muiden) provojen joukkoon. Kukaan ajatteleva ei ota sitä uskottavana totuutena vastaa.
Eräällä toisella palstalla siihen voitaisiin suhtautua vakavammin (jos pystytään toteamaan väite aiheelliseksi). On sielläkin muutamat yrittäneet vedättää porukkaa taakseen painostusryhmäksi, todella arveluttavin perustein. Vedätystä yrittäneen omat tarkoitusperät eivät kestäneetkään kriittistä tarkastelua. ETTÄ SILLEEN. - asiallinen 1
valitaan kirjoitti:
vuoden karavaanariksi sellainen henkilö joka on asunut vaunussaan alueellaan liikkumatta metriäkään, mutta on heilunut vasaran ja lapion kanssa, pistänyt nokkansa kaikkien asioihin, joka paikassa esiintyy äänekkäimmin,ym.,ei ainakaan sitä nimitystä ansaitse. Vaikkapa vuoden vasara tjsp. olis hyvä arvonimi, ja pokaalin sijaan uudet lappuhaalarit ;)
kommentti.
- se on
valinnasta kirjoitti:
Hallituksen väestä valitseminen on varmaan joku länsisuomalainen tapakulttuurin jäänne.
Hallitus tämän kokouksessaan siunaa ja niin tämä henkilö/henkilöt , jotka ovat henkisesti tai fyysisesti antaneet voimakkaan panoksen yhteisön eteen, saavat tunnustuksensa ennen vuoden loppua. Tälläistä menettelyä kutsuisin rehdiksi toiminnaksi kaikkia kohtaan.väärin jos vuoden karavaanariksi valittu saa jo ilmaisen kausipaikan,kyllähän yhdistyksessä täytyy olla joku joka tekee ilman mitään korvausta talkoilla jäsenistön hyvinvoinnin eteen pyynteettömästi.
- karavaanilla
ohhoh kirjoitti:
tarkoiteta liikkuvaa joukkoa, talkoo-,ja nikkariporukat on toisenlaisen tunnustuksen arvoisia kuin vuoden karavaanari, pähkäilee meikäpaappa
- ohhoh
se on kirjoitti:
väärin jos vuoden karavaanariksi valittu saa jo ilmaisen kausipaikan,kyllähän yhdistyksessä täytyy olla joku joka tekee ilman mitään korvausta talkoilla jäsenistön hyvinvoinnin eteen pyynteettömästi.
Nämä uurastajat tekevät työtään pyyteettömästi. Kun yhdistyksessä sitten haluttaisiin muistaa tälläistä pitkäaikaista puurtajaa, siitä nousee kamala poru muiden keskuudessa, kun se "palkittu en ollutkaan MINÄ". Muilla kun ei ole takanaan esittää mitään ansioita palkitsemisen perusteiksi. Näinhän se menee. Masokisti orja olisi paras alueen yleismies. Se kun vain pyytäisi, että rankaise vielä kovempaa minua.
ohhoh kirjoitti:
Nämä uurastajat tekevät työtään pyyteettömästi. Kun yhdistyksessä sitten haluttaisiin muistaa tälläistä pitkäaikaista puurtajaa, siitä nousee kamala poru muiden keskuudessa, kun se "palkittu en ollutkaan MINÄ". Muilla kun ei ole takanaan esittää mitään ansioita palkitsemisen perusteiksi. Näinhän se menee. Masokisti orja olisi paras alueen yleismies. Se kun vain pyytäisi, että rankaise vielä kovempaa minua.
Voihan sitä masokistiorjaa pikkasen ohimennessään tempasta, ihan vaan että tietää paikkansa. Samalla saa purettua omia agressioitaan kun ei ole eteen tehty tarpeeksi töitä vaan joutuu pikkasen itse osallistumaan. Ei usein mutta joskus.
- hoh huh hoh
valinnasta kirjoitti:
Hallitus tämän kokouksessaan siunaa ja niin tämä henkilö/henkilöt , jotka ovat henkisesti tai fyysisesti antaneet voimakkaan panoksen yhteisön eteen, saavat tunnustuksensa ennen vuoden loppua. Tälläistä menettelyä kutsuisin rehdiksi toiminnaksi kaikkia kohtaan.Toihan vaikuttais rehelliseltä valitsemistavalta.
- ohhoh
karavaanilla kirjoitti:
tarkoiteta liikkuvaa joukkoa, talkoo-,ja nikkariporukat on toisenlaisen tunnustuksen arvoisia kuin vuoden karavaanari, pähkäilee meikäpaappa
Täytyykö vaanarin ollakseen AITO KARAVAANARI, olla samanlainen ikiliikkuja kuin minäkin olen. Vain yksi yö paikassaan. Harvoin kaksi yötä peräkkäin samoilla sijoilla. Kolmea yötä ei juuri koskaan. EI MINUN MIELESTÄNI. Jokainen ITSE OMALTA KOHDALTAAN tekee päätöksen, lukeeko itsensä kuuluvaksi vaanareihin vai katsooko olevansa jotain muuta harrastava.
Aikaisempia pohdintojani asiasta.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=591&posting=22000000012426760 - hupsis
ohhoh kirjoitti:
Täytyykö vaanarin ollakseen AITO KARAVAANARI, olla samanlainen ikiliikkuja kuin minäkin olen. Vain yksi yö paikassaan. Harvoin kaksi yötä peräkkäin samoilla sijoilla. Kolmea yötä ei juuri koskaan. EI MINUN MIELESTÄNI. Jokainen ITSE OMALTA KOHDALTAAN tekee päätöksen, lukeeko itsensä kuuluvaksi vaanareihin vai katsooko olevansa jotain muuta harrastava.
Aikaisempia pohdintojani asiasta.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=591&posting=22000000012426760Eihän sellainen ihminen ole karavaanari joka ei liiku vuosikausiin,ei omista edes sellaista autoa millä voisi vaunuaansa vetää.Käydään vain viikonloppuna kännäämässä vaunulla ja ohi mennessä haukutaan joku karavaanari.
- ohhoh
hupsis kirjoitti:
Eihän sellainen ihminen ole karavaanari joka ei liiku vuosikausiin,ei omista edes sellaista autoa millä voisi vaunuaansa vetää.Käydään vain viikonloppuna kännäämässä vaunulla ja ohi mennessä haukutaan joku karavaanari.
Jokaisella meillä on omat huvinsa. Mitkä kelläkin. Haitaanneko tuokaan mittään. Ei ainakaan minua.
- huh hoh
ohhoh kirjoitti:
Jokaisella meillä on omat huvinsa. Mitkä kelläkin. Haitaanneko tuokaan mittään. Ei ainakaan minua.
Mökki on mökki pysyy paikallaan,vaunu on vaunu se liikkuu pyörillänsä.
- ei näitä
ohhoh kirjoitti:
lappuhaalariukkoja, jotka pomottelee alueilla liikkumatta vuosikausiin pidä miksikään vuoden karavaanariksi valita.
Ei se että omistaa jonkun lasikuitu/alumiinivaunun, jossa parhaassa tapauksessa on nikkaroituna samankokoinen "etuteltta" ja haponkestävästä laudasta rakennettu terassi ole ko. arvonimeä ansainnut mitenkään. Vuoden -mestarinikkari, -aluekunkku, -ylivasaroitsia, -pomo voisivat olla parempia arvonimiä. - ricke
ei näitä kirjoitti:
lappuhaalariukkoja, jotka pomottelee alueilla liikkumatta vuosikausiin pidä miksikään vuoden karavaanariksi valita.
Ei se että omistaa jonkun lasikuitu/alumiinivaunun, jossa parhaassa tapauksessa on nikkaroituna samankokoinen "etuteltta" ja haponkestävästä laudasta rakennettu terassi ole ko. arvonimeä ansainnut mitenkään. Vuoden -mestarinikkari, -aluekunkku, -ylivasaroitsia, -pomo voisivat olla parempia arvonimiä.tuntuu tää vuoden karavaanari olevan , mutta kun sulla tuntuu tuota enerkiaa olevan niin otappa selvää kuka on ,ajanut tai vetänyt kalustoaan ympäri euroopaa. Niin kyllä me sinulle jonkin moinen tunnustus annetaan, vaikka uudet näppylähanskat tai rasvapurkki niin saat hultaa kaluston taas kuntoon ensi kesää varten.
- ohhoh
ei näitä kirjoitti:
Ei se että omistaa jonkun lasikuitu/alumiinivaunun, jossa parhaassa tapauksessa on nikkaroituna samankokoinen "etuteltta" ja haponkestävästä laudasta rakennettu terassi ole ko. arvonimeä ansainnut mitenkään. Vuoden -mestarinikkari, -aluekunkku, -ylivasaroitsia, -pomo voisivat olla parempia arvonimiä.Miksi olet siellä "lappuhaalariukkojen" pompoteltavana? Vaihda kaupallisille paikoille. On niilläkin tolppien päälle nostettuja vaunuja, mutta talkoita, ja pomottajia on vähemmän.
- kertonut
ohhoh kirjoitti:
Miksi olet siellä "lappuhaalariukkojen" pompoteltavana? Vaihda kaupallisille paikoille. On niilläkin tolppien päälle nostettuja vaunuja, mutta talkoita, ja pomottajia on vähemmän.
olevani lappuhaalariukkojen pompoteltavana, totesin että väärään osoitteeseen menee jos näitä nikkareita valitaan vuoden karavaanareiksi, pitääkö sinulle ohhoh kirjoittaa hitaammin ;)
- ohhoh
kertonut kirjoitti:
olevani lappuhaalariukkojen pompoteltavana, totesin että väärään osoitteeseen menee jos näitä nikkareita valitaan vuoden karavaanareiksi, pitääkö sinulle ohhoh kirjoittaa hitaammin ;)
Jokin heissä kuitenkin tuntuu sinua kyrsivän, kun muistat sen aina tuoda esiin. Minulla ei ole karavaanari käsitteestä noin tiukkaa linjaa. Tosin olen jäsenalueiden satunnaiskäyttäjä. Viihdyn enemmän omillani.
- k y r s i
ohhoh kirjoitti:
Jokin heissä kuitenkin tuntuu sinua kyrsivän, kun muistat sen aina tuoda esiin. Minulla ei ole karavaanari käsitteestä noin tiukkaa linjaa. Tosin olen jäsenalueiden satunnaiskäyttäjä. Viihdyn enemmän omillani.
ä l ä t y r k y t ä o m i a m i e l i p i t e i t ä s i m i n u l l e, oliko riittävän hitaasti kirjoitettu ymmärtääksesi? ;)
- ohhoh
k y r s i kirjoitti:
ä l ä t y r k y t ä o m i a m i e l i p i t e i t ä s i m i n u l l e, oliko riittävän hitaasti kirjoitettu ymmärtääksesi? ;)
Tämä siirtyy jo huvittavasta naurettavaksi. Nauretaan yhdessä.
- Maisemaa vaihtanut
ohhoh kirjoitti:
Miksi olet siellä "lappuhaalariukkojen" pompoteltavana? Vaihda kaupallisille paikoille. On niilläkin tolppien päälle nostettuja vaunuja, mutta talkoita, ja pomottajia on vähemmän.
Minua pompoteltiin ensimmäisen ja viimeisen kerran.
Sanoin, että hoitakaa hommat sillä minun työni täällä on tehty ja nostin kytkintä. - vääräänsuuntaan
Maisemaa vaihtanut kirjoitti:
Minua pompoteltiin ensimmäisen ja viimeisen kerran.
Sanoin, että hoitakaa hommat sillä minun työni täällä on tehty ja nostin kytkintä.Minulle kävi hassu tapaus kun olin laittanut vaunun aisan vika suuntaan,tallat oli jo alhaalla ruoka hellalla olis pitänyt alkaa vaunua kääntelemään.Eihän siinä muu auttanut kuin kääntää vaunu, laittaa koukkuun ja vilkuttaa portilla vuoden karavaanarille.Sen jälkeen ei ole tarvinnut pöllöjen sekaan mennä eikä vaunua käännellä.Yksityisellä alueella on paljon rennompi meininki.
- yleisessä saunassa
ohhoh kirjoitti:
Yhden kerran kävin oman yhdistyksen alueella,silloinkin istuin vika paikassa yleisessä saunassa,en tiennyt että on omat paikat.
Sinä olet avainhenkilö. Sinä olet luomassa niitä pelisääntöjä. Sinulla on vastuu siitä mitä yhdistyksessäsi tapahtuu.
Voi olla että jonain päivänä olet vuoden karavaanari.
Mutta et ruikuttamalla vaan osallistumalla ja tekemällä asioita yhdistyksesi eteen.- yhdistyksen
asioihin,olen eronnut siitä salaseurasta jo vuosia sitten kun huomasin minkälaista touhua se oli.Aina joku yritti olla parempi kuin muut.Kerjättiin että ehota minua hallitukseen,niin tarjoon oikein kunnon kännit.Pyrkyreitä,oman edun tavoittelijoita niitäkö pitäisi ehdottaa johonkin vapaa-ehtoistyöhön huh,huh.
yhdistyksen kirjoitti:
asioihin,olen eronnut siitä salaseurasta jo vuosia sitten kun huomasin minkälaista touhua se oli.Aina joku yritti olla parempi kuin muut.Kerjättiin että ehota minua hallitukseen,niin tarjoon oikein kunnon kännit.Pyrkyreitä,oman edun tavoittelijoita niitäkö pitäisi ehdottaa johonkin vapaa-ehtoistyöhön huh,huh.
valintakysymys. Saa sen noinkin tehdä. Tuntuu pikkasen kismittävän vieläkin ?
- EI EI EI ei
rauzi kirjoitti:
valintakysymys. Saa sen noinkin tehdä. Tuntuu pikkasen kismittävän vieläkin ?
Kyllä ei kaduta yhtään, ei ole enää pyrkyreitä porukoissa,eikä turhia valittelijoita.
- p-rseennuolija
Näin se vaan on,ei sille voi mittää se on totuus.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle441721Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2831709- 231578
- 961316
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71238Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101077Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii66986Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86960Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66935Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko13921