TIMO FLINKILLE maksetaan palkan jälkeisistä kymmenyksistä palkka, joten nyt sivuja laitamaan tänne palkattuna!
Muuten nimeksesi tulee pian Timo Nilkki!?
Säästä itseäsi ja meitä myös Jarlaulta?
Jari tahtoo hyvää, mutta muutama solu on alkoholismissa liuennut liikaa?
Annetaan me se anteeksi, armokertoimilla ...mutta kuitenkin? :)
ADVENTISTEILLE OMAT SIVUT
6
243
Vastaukset
- uudistuu
ja muuttaa lepopäivän sen oikealle paikalleen!
Sinetöinti on jo alkanut...?- maalaispoika
Paranisikohan teidän palstanne taso jos adventisteilla olisi oma palsta.
Näyttää heidän asiansa selvitetyltä, kun mitään uutta asiaa heiltä ei löydy.
Oma palsta heille olisi paras ratkaisu.
Näyttää tällä palstalla olevan äänetön sheriffi, kun hän ei esitä mitään korjausta palstan toimintaan.
Haloo!!
Onko täällä lainkaan sheriffiä? - sijaa majatalossa?
maalaispoika kirjoitti:
Paranisikohan teidän palstanne taso jos adventisteilla olisi oma palsta.
Näyttää heidän asiansa selvitetyltä, kun mitään uutta asiaa heiltä ei löydy.
Oma palsta heille olisi paras ratkaisu.
Näyttää tällä palstalla olevan äänetön sheriffi, kun hän ei esitä mitään korjausta palstan toimintaan.
Haloo!!
Onko täällä lainkaan sheriffiä?No kaikille lienee selvää, että harhaoppi on sitkeässä, jehovan todistajat sentään ovat fiksuja ja koputtavat ovelle...eli laittoivat itselleen omat sivut. Koska ovat Milleriläisiä liikkeitä molemmat, voisi ne tietysti yhdistää saman kategorian alle....Ellen G White nimitääin uskoi myös jehovaan Jumalanaan ja Jeesukseen Mikaleina; ylienkelinä...ennenkuin säätiö huomasi sen myyyvän huonosti ja kristittyjen hyväksyvän paremmin uuden "kääntymyksen" kolminaisuusoppiin...jotta päästiin radioon, TV:oon ja yleiseen kristillisyyteen mukaan...papistoineen ja hierarkioineen....?
Jehovat ottakaa noi siipeilijät siipienne alle!?
- Timo Flink
Olen jo aiemmin ilmoittanut, ettei minua kiinnosta perustaa palstaa. Jos joku sellaisen haluaa tänne saada, voi vapaasti sen eteen toimia. Minä en saa palkkaa siitä, että käyn täällä kirjoittamassa. Sen teen omana henkilökohtaisena aikanani ja yksityishenkilönä.
Timo Flink - Yksi Herran hihhuli
Advarit eivät saa omia sivuja, koska tieto ei kulkisi muuten niin monelle ja kaikella on oma tarkoitus! Pitääpähän maallikot työssä, kun pastoreilla ei ole aikaa laittaa asiallisia sivuja! Kaikessa on puolensa.
Kaikella rakkaudella sisar Herran seurakunnasta- monesta suusta
Olin aikaisemmin viattomassa käsityksessä, että advetistitkin kuuluvat tavallisiin kristittyihin.
Vähitellen tuo luulo on saanut perusteellisen aiheen uudelleenarviontiin.
On hyvä tietää sekin,mistä ei asiaa löydy!
Laitan ison ruksin a-kirkon sarakkeeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245261Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303728No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452470Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv351715Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241624- 501588
- 411580
- 231501
- 141342
- 291333