Missä olet sinä?
Juha Bechamin näköinen namu!
13
647
Vastaukset
- juha
missäs itse luuraat?
- eeva
Ainakin etsimäni Juha ei ottanut minua vakavasti, ei ollut sydäntä tai sitten ei osannut rakastaa...
- eeva
En halua elää erehdyksessä, voisitko vastata vielä, oletko se juha mitä etsin??
- juha
eeva kirjoitti:
En halua elää erehdyksessä, voisitko vastata vielä, oletko se juha mitä etsin??
oletko itse mun murux..? miten se meni tiedät kyllä
jos olet se ketä rakastin. elämä vei liian nopeasti mennessään tiedäthän
vaikka ois siinä ollut tilaa mukanakin.
mut kerropa toi m...x... niin tiedän oletko sä
- eeva
et kuulosta minun Juhalta... minä lähdin...
- juha
No niin lähti myös mun eeva kun mä olin maailmalla hetken..
- eeva
juha kirjoitti:
No niin lähti myös mun eeva kun mä olin maailmalla hetken..
minun sukunimeni alkaa a kirjaimella
- juha
eeva kirjoitti:
minun sukunimeni alkaa a kirjaimella
no pitäs kyl täs tapauksessa alkaa s:llä
et ei tainnu natsaa nyt harmi.. - eeva
juha kirjoitti:
no pitäs kyl täs tapauksessa alkaa s:llä
et ei tainnu natsaa nyt harmi..kai niitä sun näköisiä muitakin sitten on...mutta jos kaipaat sun eevaa niin etsi hänet käsiisi... onnea etsinnässä ja hyvää uutta vuotta
- juha
eeva kirjoitti:
kai niitä sun näköisiä muitakin sitten on...mutta jos kaipaat sun eevaa niin etsi hänet käsiisi... onnea etsinnässä ja hyvää uutta vuotta
tottakai mä kaipaan eevaa. en kai mä nyt muuten ois edelleen sinkkuna, eli parempaa en ole 3 vuoteen löytänyt.
- eeva
näyttää sulla olevan sitten, mutta pitäiskö olla se uus samanlainen kuin eevas oli? tai melkein? ei hän se mahdollista, että sinun on tarkoitettu etsimään lähes samanlaista, tai sit sun on tarkoitettu elämään yksin tää loppu elämä;)hmm. mutta älä jää minuun kiinni, lue tää, mutta älä vastaa.Minulla ei tärpännyt...etsintä jatkuu...kaipaan myös Juhan marsua, mutta en tiedä onko hänellä enään marsu...
- Hihna
paksuks vai miten haluat eevan?
- Eeva
ei mulla mitään asiaa ollu, heh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854614Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103830Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1753620Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.582052Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291114
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882