Itseni kohdalla on selkäkipuja ja ilmeisemmin vatsahaava.Kyse on 2vk kaukomatkasta 1,5kk päästä.Selkäkivut todennäköisemmin ovat vielä silloinkin ja pelkään pitkää lentomatkaa ja miten siellä jaksaa mennä (kun ei ole pelkkä löhöloma kyseessä).
Vatsahaava ei ole vielä varmistunut,mutta jos se siellä on ja puhkeaa vuotavaksi matkalla,niin pelkään etten saa vieraassa maassa asianmukaista hoitoa nopeasti.Vielä kun vieraassa maassa on erillainen bakteerikanta,jos tämä pahentaa asiaa.
Olen odottanut tätä matkaa kovin paljon,mutta olisiko järkevämpää perua koko matka ja mennä sitten kun on täysissä voimissa?Mitä itse tekisitte?
Matkalle sairaana?
2
196
Vastaukset
- Noni on tehkokkain
Nyt nonia naamariin ja justiinsa. Jos otata menuna, niin ainakin juomalasillinen joka päivä, jos kapseleita, niin 10-12 kapselia ainakin. Ehtii mahdolliset mahahaavat parantua. Kipukin ehtii häipyä, ellet omaa fibromyalgiaa.
- neuvo
Oletko ollut lääkärin tutkimuksissa ? Mikäli olet ollut, kysy lääkärin mielipidettä tilanteestasi. Mitä hän arvioi, voitko matkustaa vai pitäisikö pysyä kotona ?
Matkalla ollessa ei ole kiva sairastaa, menee koko reisufiilis ihan pilalle.
Eli ota ohjeet lääkäriltä ja ratkaise tilanne sen mukaan. Muista myös, että vakuutusyhtiöt
suhtautuvat nihkeästi sairaana matkailuun, eivätkä ota vakuutuksen kautta vastuuta esim. jo todetun tilanteesi pahentumisesta.
Toivotaan, että saat asiasi kuntoon ja pääset toivomallesi reissulle !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163365Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3803101Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o772928Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362779Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582278- 491939
- 901862
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141809Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181799- 571689