Ongelmana on se,että mulla on menkat myöhässä reilun viikon verran,raskaustesti näytti negatiivista,vaikkakin raskauskin voisi olla mahdollinen,sillä harrastin suojaamatonta seksiä juuri oletetun oviksen aikaan.
Tosin lopetin reilu kk. sitte pillerit,että enpä sitten tiedä voinko olla näin pian raskaana...Taustalla kuitenkin löytyy pillereitten käyttö 3 liuskaa putkeen viimeisen puolen vuoden aikana, syynä erittäin kivuliaat kuukautiset (sairaalassa olen kipujeni takia ollut).
Ihmettelenkin tässä,että mistä mahtaa johtua päivittäinen kuvottava olo...Tätä jatkunut jo 1½ viikkoa...eilen pahoinvointia ei ollut ja tänään taas kuvottava olo tuli...Myös itkuisuutta on ollut tavallista enemmän. Janottanutkin on ja vessassakin olen ahkerasti juossut...Ja erittäin outona olen pitänyt kuvotusta kaikkea makeaa kohtaan..Olen nimittäin yleensä kohtuuttoman kova makean perään..
Kysynpä siis,että voiko kyseiset oireet johtua pillereitten lopettamisesta,vai olenko sittenkin raskaana..? Lääkäriin yritän huomenna varata ajan...
Mitä ihmettä?
Tyttö85
2
271
Vastaukset
- saattaa
saattaa menkat olla myöhässä vaikka kuinka kauan.
mitä noihin haluihin tulee,niin en ainakaan itse huomannut mitään eroa....
voipi olla että raskaus tekee tuota...
kerrohan miten kävi, vaikea lähtee arvailemaan täältä käsin, nuo asiat kun on kovin yksilöllisiä!!- tyttö85
Joops...Raskaana en ole,että kai tämä nyt sitten noista pillereistä johtuu...Kuinkahan pitkään niitä menkkoja sitten täytyy odotella,ennen ku ne suvaitsee tulla...Yksilöllistä,tiedän...mutta on se aika ärsyttävää koko ajan varautua menkkoihin,ku ei yhtään tiiä koska ne tulee:(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603679- 473679
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512569Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211609- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261