Luulen, että levysopimuksen saavat Agnes, Katri ja Roni. Kuuntelin levyä ja kyllä näillä on se oma juttu. En sano kuka on suosikkini ja kuka ei, mutta tätä mieltä olen. Ilkka, Pete, Pauliina laulavat ihan hyvin, mutta ei heissä mitään erikoista oo. Hennalla myös omanlainen ääni, mutta ehkä tyyli vielä hakusessa. Henna vois saada levysopimuksen joskus myöhemmin. Mun mielipide, saatte olla toista mieltä. Mutta voisko ne vastaukset olla ihan asiallisia, ei haukkumista.
Levytyssopimuksen saavat
7
471
Vastaukset
- näin on
Mutta Jos ilkka voittaa niin hänkin saa sopparin. :F Ja pete saa varmaankin koska muistuttaa tuiskun anttia.
- joojoo
mu mielestä kaikki muut kommentit osu kyllä ihan oikeeseen, mutta Pete ei kyllä muistuta tippaakaan Anttia. Pete on ihan oma persoonansa. no okei. ehkä siinä mieles muistuttaa että tuli kolmanneksi tos kisas, mut muuten....
- Siis JOS
Eipä ole vielä ratkennut peli. Voittaja saa sopimuksen, mut ei kai muut saa automaattisesti? Näin ainakin oletan. Aikamoista jos Ilkan kans pitäis levyjä tehdä... ihan puuhamaata koko touhu.
- Cave
Siis JOS kirjoitti:
Eipä ole vielä ratkennut peli. Voittaja saa sopimuksen, mut ei kai muut saa automaattisesti? Näin ainakin oletan. Aikamoista jos Ilkan kans pitäis levyjä tehdä... ihan puuhamaata koko touhu.
Kyllä nyt Ilkka varmasti levytys sopimuksen saa kun kahden viimeisen joukossa...
- ...luin
Kolme parasta saisivat automaattisesti sen levytyssopimuksen. En ole ihan varma, mutta noinhan viimeksikin oli. Agnesista en tiedä, sillehän on koetettu puhua sitä sopparia, mutta kun sijoittui neljänneksi, niin en tiedä.
- Milla
Naurattaa oikeesti noi levytyssopimusjutut, ku niitä saa näköjään iha miten vaan.
Agnes on ainut jolla riittää rahkeet sopimukseen, ja täytyy toivoo että hän sellaisen todellakin saa.
Nämä "hei kuunnelkaa, mä vedän nuotin vierestä" -tyypit saa kans siis sopimuksen, vaikkei mitään näyttöö osaamisesta olekkaan. Heh! Vetääköhän muutkin maat tällästä pellehommaa, vai loistetaankohan ihan ainoana! - ...mutta...
Milla kirjoitti:
Naurattaa oikeesti noi levytyssopimusjutut, ku niitä saa näköjään iha miten vaan.
Agnes on ainut jolla riittää rahkeet sopimukseen, ja täytyy toivoo että hän sellaisen todellakin saa.
Nämä "hei kuunnelkaa, mä vedän nuotin vierestä" -tyypit saa kans siis sopimuksen, vaikkei mitään näyttöö osaamisesta olekkaan. Heh! Vetääköhän muutkin maat tällästä pellehommaa, vai loistetaankohan ihan ainoana!Agneshan oli noista selvästi yksipuolisin laulaja. Sama monotoninen ääni joka biisissä. Ei vaan toimi. Sorry.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027