ette kyl usko!!
totuus rahtarista??
8
664
Vastaukset
- toinennimetön
tai en usko kumminkaan ihan oikein arvasit!
ei täällä totuuksia kannata alkaa edes laukomaan.
näkee tuossa yhdessä avauksessa kun tyyppi yrittää myydä läppäriä.
toisaalta se avaus oli oikeassa paikassa! olen ihan varma siitä.
tänään on lucian päivä. onko sinua valittu luciaksi ikinä. minut on!- ajoin Lucian
vaunui,koska olen saanut siihen koulutuksen
- asia
ole käyty jo läpi tuolla toisessa paikassa
- toinennimetön
asia kirjoitti:
ole käyty jo läpi tuolla toisessa paikassa
loppuun käyty.
Olin tyhmä kuinka saatoin olla näin typerä. en toivu tästä ikinä! tyhmä.tyhmä.tyhmä. taidan etsiä seinän ja hakata päätäni siihen.
- yksitypy evk
rahtarista.
Hän kyllä hyvinkin pystynyt tekemään sen :=)))))- rikkoo
illuusiota??
- quistis
niin suhteellinen käsite...Totuuksia on niin monenlaisia...Uskotkos itse??
- Kuunkulkija
on yhdeksän miljoonaa tarinaa. Tämä oli yksi niistä.
On se kuitenkin semmoinen veikko se rahtari et se on voinu vaikka tehdä ton... kyllä mä luulen et se on tehny sen...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760