jutulta,is,sällä taitaa olla rahajutut vähissä,hoopokin tuon hoksaa,eihä sitä nyt yks mies mitään peliä häviä eikä voita ja kyllähän pelin tiimellyksessä äkkiä lusmuilija paljastuu,vai mitä.
Haiskahtaa pahasti keksityltä
2
242
Vastaukset
- juuri noin
mitään ei sattunut tulemaan, heidän yrityksistä ja uurastamisestaan huolimatta. Kuitenkin jos jotakin ilmenee, asia on uudelleen tuotava kokouksessa esille. Tämänkertainen oli jo aika röyhkeä yritys, erottaa puheenjotaja tehtävästään. Että : =)) hah haaa!
- pkr-1
jo kaiketi puututtu Ylen hallintoneuvostossa heitin osaltaan lokaa heittästä enermmälti oikeistoehdokkaiden osalle. Kait pelästyivät kansan reagointia vanhaan diktatuuriin paluusta?
Ylen hyvää on ollut vaveutuneiden seuraajien aktiivisuus seurattaessa kaupallisia vaaleja laittomien arpojenkin osalta. Hyvä, että suomalaisilla kiinnostus säilyy toisellekin kiekalle asti, sillä silloinhan vasta numero 3 lopullisen voiton ja potin edustajamme vienee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225115Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303658No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241504- 231391
- 141292
- 271198
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221117