Vihaan raskausarpiani ja toivosin olevani kuollut!!!Mies jätti....mitä muut miehet miettii mun kaltasista naisista? Minun syy ei ole!!!
raskausarvet
29
21339
Vastaukset
- Arpinen
Jos yhtään lohduttaa niin et ole ainut jolla on raskausarpia, ja joka niitä inhoaa. Minulla parhaimmillaan raskauden aikana nousi paino 100kg ja nyt 58kg. Voit vaan kuvitella miten ihoni on venynyt ja kuinka mukavasti on arpia tullut joka paikkaan, mutta elämä jatkuu ei niiden kannata antaa elämän iloa menettää.Jos mies sen takia jätti niin se mies ei ollut sinun arvoisesi. Älä huoli ei kaikki miehet ole samanlaisia. Voimia sinulle!!!!!!
- Anonyymi
Paras voide raskausarpiin - https://tracking.comfortclick.eu/SH1M1 Käytin kahdessa raskaudessa eikä raskausarpia tullut.
- Anonyymi
Revamin Stretch Mark - https://tonzes.com/stretchfi.htm Hyvä tuote. Toimii nopeasti ja tehokkaasti.
- läppä
mä menin terkkarille valittamaan, mulla on ihan semmonen kunnon riipparimahaläppä jääny odotus ajalta, joka on täys arpia ihan ristiinrastiin. yök. nii, sitte kerroin että se haittaa mun jokapäivä elämää jollain lailla, alasti en oo missään tilanteissa,itsetunto matalalla, koko ajan tunnen ku se hyllyy, sitä kutittaa, se on ällö ja se hiertää, kun iho on nii ohut arvista. no, sitte terkkari laitto lähetteen eteenpäin ekaks sairaalaan josta tuli vastaus et lähetetty eteenpäin plastiikkakirurgiaan, sinne sitte näytille ja 2 min päästä mulla oli leikkaus jono paikka. piti kestää puol vuotta mut jono oli vähän piteentyny ja meni 3kk pitempään ja ens ti eli 20.12 mulla on leikkaus jossa toi ällötys veistetään irti miunusta .ihanaaaaa ja vähä pelottavaa kun en tarkalleen tiedä mihin oon joutumassa, siis pääsemässä. ja hintaa en tiedä muuta ku et leikkaussalin joutuu jotenki maksamaan ja sitte hoitopäivämaksut, mut ei ainakaa monia tonneja niinku yksityisellä. mä asun espoossa ja menen helsinkiin.
- Hyllyvä löllö
Hei Iitu! Meillä on yhteinen ongelma, mulla jo melkein kymmenen vuotta. Vasta olen herännyt ja ymmärtänyt hakeutua lääkäriin, joka laittoi leikkauslähetteen samaan paikkaan mihin olet menossa.Itkin kun luin tota sun tekstiä, oon kärsinyt niin paljon mahastani.Tuntuu uskomattoman ihanalta ajatukselta että voin jo pian päästä siitä eroon! Mä luulin et leikkausjonot vuosia.Mul vaan edes kunnon laihdutus,ainakin 15 kiloa pitäs pudottaa. En tosin tiä mitä ne kirurgit mieltä. Ootko sä normaalipainonen? Toivon et sul menee kaikki hyvin.
- iitu
Hyllyvä löllö kirjoitti:
Hei Iitu! Meillä on yhteinen ongelma, mulla jo melkein kymmenen vuotta. Vasta olen herännyt ja ymmärtänyt hakeutua lääkäriin, joka laittoi leikkauslähetteen samaan paikkaan mihin olet menossa.Itkin kun luin tota sun tekstiä, oon kärsinyt niin paljon mahastani.Tuntuu uskomattoman ihanalta ajatukselta että voin jo pian päästä siitä eroon! Mä luulin et leikkausjonot vuosia.Mul vaan edes kunnon laihdutus,ainakin 15 kiloa pitäs pudottaa. En tosin tiä mitä ne kirurgit mieltä. Ootko sä normaalipainonen? Toivon et sul menee kaikki hyvin.
on ehkä 8 kiloa ylipainoa... :( tai jos olisin vaikka 8 kiloa kepeämpi niin olisi hyvä mieli vaaalta lähtiessä... :) mä olen häpeilly 8 vuotta tota iljetystä tossa edessä ja olen niin onnellinen kun viimein ymmärsin kysyä lääkäriltä voiko sille jotain tehdä. olin jo asennoitrinut siihen että kannan sitä ikuisuuden mukanani ja skippaan sauna bileet ym. ja piilottelen vaatteilla sitä kohtaa ja tunnen sen kokoajan liikkuessani. yööööök. musta tuntuu et mä rakastan sitä arpea joka siitä jää!!! sitä en aijo piilotella enää.. ihanaa ihanaa ihanaa... muutama päivä vielä...ja sitte solong ällötys!!! olkaamme sitten onnellisia itsestämme!!!
- Hyllyvä löllö
iitu kirjoitti:
on ehkä 8 kiloa ylipainoa... :( tai jos olisin vaikka 8 kiloa kepeämpi niin olisi hyvä mieli vaaalta lähtiessä... :) mä olen häpeilly 8 vuotta tota iljetystä tossa edessä ja olen niin onnellinen kun viimein ymmärsin kysyä lääkäriltä voiko sille jotain tehdä. olin jo asennoitrinut siihen että kannan sitä ikuisuuden mukanani ja skippaan sauna bileet ym. ja piilottelen vaatteilla sitä kohtaa ja tunnen sen kokoajan liikkuessani. yööööök. musta tuntuu et mä rakastan sitä arpea joka siitä jää!!! sitä en aijo piilotella enää.. ihanaa ihanaa ihanaa... muutama päivä vielä...ja sitte solong ällötys!!! olkaamme sitten onnellisia itsestämme!!!
Ok, kiva kun vastasit. Sulle varmasti tulee upee lautavatsa ku oot noin hyväs painos. Mä olin kans ajatellu etten koskaan enää voi uida, saunoa seurassa yms. Ja käytän kuristavia alusvaatteita lopun ikääni.Mutta, hyvä me kun ollaan haettu asiaan apua! Muista sit ilmotella kuinka meni ja miten ihanalta tuntuu! Tsemiä!
- see
Hyllyvä löllö kirjoitti:
Ok, kiva kun vastasit. Sulle varmasti tulee upee lautavatsa ku oot noin hyväs painos. Mä olin kans ajatellu etten koskaan enää voi uida, saunoa seurassa yms. Ja käytän kuristavia alusvaatteita lopun ikääni.Mutta, hyvä me kun ollaan haettu asiaan apua! Muista sit ilmotella kuinka meni ja miten ihanalta tuntuu! Tsemiä!
niin väärin, että toiset kärsii isosta vatsasta ja toiset taas lian pienistä rinnoista (naisilla on paljon enemmän huolenaiheita kuin miehillä?)
- arpinen
Hyllyvä löllö kirjoitti:
heips rallaa!!
Mullakin on raskausarpia ja voin sanoa että ei elämä helppoo ole niitten kanssa.
Mä oon koko kesän itkenyt oon henkisesti ihan maassa ja vain sen takia että kun nään kauniita malleja tuo kaupungissa itse tunto laskee heti.
En oo voinu mennä uimaan,en oo voinu pitää minihametta tai hameita ylipäätään kun hiertää ja tulee palovammat jalkoihin ja arvet näkyy.
En voi pitää toppiakaan kun se nousee heti ylös kun maha on niin pyöree ja silloin arvet näkyy sivuilla.
Mulla on ihana mies joka rakastaa ja himoittee mua tälläsenä kun oon se yrittää aina kohottaa mun itsetuntoa mut se ei auta.
Se sanoo että mennään uimaan ja kun mä sanon että en kehtaa se pyörittää päätään ja sanoo että mä olen älyttömän upea nainen ja mulla ei ole mitään hävettävää.olen 16v ja mieheni 18v ja rakastetaan toisiamme yli kaiken ollaan seurusteltu jo kaksi vuotta ja kihlois,sanon jätkälleni aina että ehkä sitten kun ollaan naimisissa ja meillä on kakruja kehtaan tulla uimaan.
Mitä mun pitäis tehä.
Oon miettiny e-pillereitä mutta en pysty mennä edes kynegologille kun hävettää.
Mulla on niin paha olla mun kesä on täyttä hevettiä.AUTTAKAA mua.
Äiti sano ostavansa arpi rasvaa mut sano että se ei auta ennenkö oot laihtunut.
Mua ei häiritte kropassani mun muodot vaan selluliitit ja raskausarvet.Itse asiassa mä tykkään mun pyöreästä pepusta ja mahasta ja mun pikkusen paksuista jaloista mutta,en selluliitistä enkä arvista.
Laihduttaan mä en pysty kun karkkia on aina kun on rahaa tarjolla.Mulla ei ole varaa ostaa kalliita laihdutus salaatteja joka päivälle kun en ole viälä töissäkää...
Pliis helppikää mua en jaksa enään mun elämää.)=
- minä
öljysin päivittäin mahaani raskauksien aikana eikä mitään raskausarpia tullut. Ei kai se mies niitä raskausarpeja ekaksi nää ja jos rakastuu niin se ei todellakaan ole mistään arvista kiinni. Taidat olla vielä aika nuori, parikymppinen?
- arkiset haavat
En todellakaan ole parikymppinen. Olen kärsinyt näistä jo 20 vuotta! Eli 20-v saakka! Työpaikan bileisiin, tyttöjen sauna iltaan en koskaan voi ottaa osaa. Uimassa en ole käynyt 20 vuoteen. Aikanaan kun ekavekarani sain sairaanhoitajan kommentti oli: Voi herranjestas mitkä arvet! Muitten aikaan niitä ei tullutkaan. Rinnat, maha, reidet, käsivarret, takamus ja jopa häpyhuulet!!!! Olen itse hoitoalalla ja 70-vuotiailla parempi kroppa kuin mulla! Että näin täällä!
- sorry...
arkiset haavat kirjoitti:
En todellakaan ole parikymppinen. Olen kärsinyt näistä jo 20 vuotta! Eli 20-v saakka! Työpaikan bileisiin, tyttöjen sauna iltaan en koskaan voi ottaa osaa. Uimassa en ole käynyt 20 vuoteen. Aikanaan kun ekavekarani sain sairaanhoitajan kommentti oli: Voi herranjestas mitkä arvet! Muitten aikaan niitä ei tullutkaan. Rinnat, maha, reidet, käsivarret, takamus ja jopa häpyhuulet!!!! Olen itse hoitoalalla ja 70-vuotiailla parempi kroppa kuin mulla! Että näin täällä!
päättelin sinun ikäsi tosta tekstistä mitä aluksi kirjoitit. Olin siis väärässä. Olet aikuinen nainen, mutta kaikilla on omat huolemme (itsellä rumat arvet rintojen alla). En myöskään mene enää uimahalleihin, kylpylöihin yms, joissa joutuu olemaan alasti saatikka ystävien kanssa saunaan...
- Arpinen
arkiset haavat kirjoitti:
Olin 18v kun sain ensinmäisen lapsen joka syntyi hätäsektiolla, joten siitä jäi arvet sitä ennen oli leikattu umpisuoli jonka arvet veny hirveesti raskaus aikana. Raskaus nosti painoa yli 30kg on rinnat arpiset , maha, reidet takapuoli ,kädet,ym... vielä 2 lasta lisää jolloin arvet lisäänty taas, sitten vielä sterilisaatio. Vihaan todella arpiani mutta niille ei voi oikein mitään. Kannattaa kuitenkin jatkaa normaalia elämää. Eilenkin kävin mieheni ja lapsieni kanssa uimahallissa. Hyvää jatkoa sinulle ja elä elämäsi täysillä. KERRAN TÄÄLLÄ VAIN OLLAAN!
- svabra
sorry... kirjoitti:
päättelin sinun ikäsi tosta tekstistä mitä aluksi kirjoitit. Olin siis väärässä. Olet aikuinen nainen, mutta kaikilla on omat huolemme (itsellä rumat arvet rintojen alla). En myöskään mene enää uimahalleihin, kylpylöihin yms, joissa joutuu olemaan alasti saatikka ystävien kanssa saunaan...
mä sain lapsen tasan 3kk sitte ja olin ennen raskautta 48kg ja loppuvaiheessa melkein 70 kg ja maha venyi ja rumia raskausarpia tuli sekä mahan,jalkoihin ja vyötärölle pepussakin on jonkin verran...nyt paino on laskenut 50kg että olen enä 2 kiloo mun entisestä painosta...raskauden jälkeen rupesin tekee ihan kevyitä vatsa ja reisilihaksia noin 1 kerran paivässä 20liik. päivän välein.useimat ihmiset ei edes uskoo että sain muksun..joo mullakin on kyllä niitä arpia mutta en häpeä niitä yhtään kosaka se joka rakastaa itseään tulee rakastetuksi myös muiden silmissä.. silloin kuin käyn baareissa niin ehdottomasti laitan jotain seksikästä päälle minihameen,sortsit ja topin.vaateiden puolesta löytyy pieniä mut just ei niitä toivottuja paikkoja peittäviä vaateita jotka on halpoja ja seksikkäitä pitää vaan käytää mielikuvitusta...ja kokelkapas sitä että laitatte päivittävää voidetta josta saa hyvän kevyen pienen päivityksen (nivea esim),kun iho on vahän päivittynyt niin raskaus arvetkin eivät näy niin hyvin,ostakaa erilainen hiusväri jotta ette ole ikinä vielä kokeiluut käykä parturissa leikkamassa jonkun rajun mut elegantin tukan ja ripsien,kulmien varjäyt samalla yht noin 35-45e,ostakaa farkut(useammissa malleissa vyötärö on isompi kuin taval. ja muuten tiukat reisistä)sillon vyötärö ei ole yhteen puristettu ja maha ei pölpötä ulos näytät laihemalta,toppi saa puoletaan olla tosi avoin esim. v aukko rintojen kohalla alaspain tulesaan pikkasen pidempi voi olla vaik läpinäkyvämpi kaupoista löytyy monta eri vaiht. (esim instyle)kengät taas pitäis olla isokorkoiset piikarit(ei vält piikarit mut mitä hoikempi korko sitä parempi)enää jää laukku vyö ( ostakaa jotain repäisevä selaista mitä teidän kotona ei ikinä löytyisi)enää viimeistelään kynsillä jos ei omia oo niin saa kaupasta teko ja rakenne ihan kummin haluaa.(vaateet saavaat olla raikaat värit valk,vaaleanpun,vaaleansin,musta jan... kokeilkaa niin varmasti itsetunto kohoo ja miehet juoksee perättä..pää ylös,vatsa sisään selkä suoraks(asenne olenpa kaunin huhuu) lopeta tää itsesäälli..
- arkiset haavat vai arpiset
Kiitti teille kaikille jotka vastanneet ja kirjottaneet! Kivaa että olette olleet yhteydessä! Meidän pitäs perustaa arpisten sauna ja bile kerho...vertaisryhmä! Kiitti etten ole ainoa!!!
- scar
Eikö raskausarvet vaalene itsestään? iteslläni ainakin silloin kun rinnat alkoivat kasvamaan niihin tuli raskausarpia, jotka vaaleni ajan myötä. Nyt on tullut mahaan paljon niitä voimakkaan lihomisen vuoksi. Toivottavasti nekin vaalenee! laihduttamaan olen alkanut kunnolla. Tai oikeastaan tehnyt elämänmuutoksen. ;)
- rupisammakko
Perustetaan todella oma kerho saunailtoineen. Kenenkään ei tarvitse häpeillä arpiaan ja roikkuvia mahojaan. Oletteko samaa mieltä?
- loistava idea
rupisammakko kirjoitti:
Perustetaan todella oma kerho saunailtoineen. Kenenkään ei tarvitse häpeillä arpiaan ja roikkuvia mahojaan. Oletteko samaa mieltä?
Voisin minäkin arpikonna tulla kerrankin naisten kanssa saunaan. Nykyisin en halua ketään, en edes miestäni saunaan kanssani!
- möhömaha
Minullakin on rintojen kasvusta johtuvia arpia, jotka todella saavat hermot kireälle, kun ei voi esim. käyttää bikineitä... On myös päässyt kertymään tuohon vatsan alueelle muutama liikakilo, jotka myös aiheuttivat arpia, enkä kehtaa sen takia käyttää mitään lyhyitä paitoja.
Tällä hetkellä olen aloittanut laihduttamisen, joka näyttäisi vähän ainakin hälventävän arpia. Olen myös kuullut että apteekista saa ilman reseptiä ostettua sellaista arpivoidetta jonka pitäisi toimia, mutta omaa kokemusta ei ole, enkä ole uskaltanut vielä koittaa... Toivoisin mielipiteitä asiasta ja kertokaa viisaammat, jos olen väärässä...
- tamcob
Sattuipa silmään vanha aihe... no vastataan nyt.
Mies jätti arpien takia? Meitä löytyy moneen junaan...
Omasta puolestani voin sanoa ettei tuollaisilla seikoilla ole juurikaan väliä.
Oma kumppanini kävi rintojen kohotusleikkauksessa. Tämä tapahtui ennenkuin tapasimme. Arvethan siitä on jäänyt. Hieman roikkuva vatsa, selluliittia ym. pientä, ei tosin raskausarpia. Rehellisesti sanoen ne eivät minua haittaa pätkääkään. :) Hän on todella kaunis nainen, ja ainoa ongelma oli saada hänet itse uskomaan se :D
Toki miehistä löytyy paljonkin median kauneusihannetta palvovia yksilöitä mutta eivät kaikki sellaisia ole. Leuat pystyyn ja itsetunto ylös, se jos mikä on seksikästä ;) - Omppu
Olen nyt aloittanut kokeilemaan hoitoa näin
Yöksi rinnoille Lumenen turve kasvonaamiota arpikohtiin päälle laitan elmukelmun jotta turve ei tartu rintaliiveihin etc ja saa hautua oikein. Aamulla laitan sitten Gerneticin Anti steries voidetta(tarkoitettu raskausarpiin) ja minulle on tämä yhdistelmä tehonnut hyvin olen laittanut nyt turvenaamioo kolmena yönä pidän parin päivän tauvon.
http://www.sininetsivut.fi/innet/gernetic/- Tidii.
Voikohan tätä käyttää muualle kuin rintoihin?
Itselläni ne onglemakohdat ovat maha ja reidet. Myös rinnat ja ''allit''.
Olen 16-vuotias ja ensimmäiset ''raskausarvet'' tulivat muistaakseni 7 luokan lopussa (muistaakseni), mikä johtui nopeasta lihoamisesta. Nyt olen ammattikoulun ekalla. Synnyttänyt en siis ole. Vielä ainakaan :D
Nuo arvet ovat kova riesa minulle.
Myös selluliitti.
Tykkäisin kropastani paljon enemmän ilman niitä, vaikka olenhan hieman ylipainoinen.
Mahan saa vedettyä sisään, mutta arpia/selluliittiä ei.
Voisinkin innolla kokeilla tuota Ompun vinkkiä ;) - ...
Tidii. kirjoitti:
Voikohan tätä käyttää muualle kuin rintoihin?
Itselläni ne onglemakohdat ovat maha ja reidet. Myös rinnat ja ''allit''.
Olen 16-vuotias ja ensimmäiset ''raskausarvet'' tulivat muistaakseni 7 luokan lopussa (muistaakseni), mikä johtui nopeasta lihoamisesta. Nyt olen ammattikoulun ekalla. Synnyttänyt en siis ole. Vielä ainakaan :D
Nuo arvet ovat kova riesa minulle.
Myös selluliitti.
Tykkäisin kropastani paljon enemmän ilman niitä, vaikka olenhan hieman ylipainoinen.
Mahan saa vedettyä sisään, mutta arpia/selluliittiä ei.
Voisinkin innolla kokeilla tuota Ompun vinkkiä ;)Minulla on ollut tämä arpiongelma jo yläasteelta asti ja olen nyt 19- vuotias. En voi todellakaan käydä uimassa enkä saunassa joidenkin kavereiden kanssa kun tosiaan häpeän niitä. Mahassa on pahimmat ja reisissä. :( Niitä on oikeasti ihan liikaa ja minä inhoan itseäni kun olen antanut pilata vartaloni tällä tavalla. Itsetunto ongelmia on todella paljon enkä uskalla päästää ketään lähelleni niin... ym. Olisi edes kiva saada niitä edes vähän piiloon. Ja ne leikkaukset ovat varmasikin kauhean kalliita.
- tiedonjanoinen
mistäs tuota gerneticin ihme voidetta saa? onko muita vastaavia mut eri merkkisiä? jos joku tietää niin tiedosta olis suuri apu :)
- omppu
tiedonjanoinen kirjoitti:
mistäs tuota gerneticin ihme voidetta saa? onko muita vastaavia mut eri merkkisiä? jos joku tietää niin tiedosta olis suuri apu :)
Tampereella myy ainakin Kauneushoitola Anita Lehtonen, Rautatienkatu 17, 33100 TRE. Puh. 03 - 222 0070
- Nimetön
omppu kirjoitti:
Tampereella myy ainakin Kauneushoitola Anita Lehtonen, Rautatienkatu 17, 33100 TRE. Puh. 03 - 222 0070
Ok. Kiitos paljon tiedosta :)
- En voi ymmärtää
Nimetön kirjoitti:
Ok. Kiitos paljon tiedosta :)
Minä täytän syksyllä vasta 15, ja minulla on arpia takapuolessa.. Kannikoissa siis. Olen ollut aina hieman alipainoinn, ja nyt olen juuri sopusuhtainen, ja liikun aka paljon.. Nyt huomasin, että minulla on arpia kannikoissa aikalailla, ja haluaisin ne TODELLAKIN pois! Mitä voin tehdä, koska ei minulle liikapainoakaan ole? Tämä siis johtuu lantion levenemisestä, niinkö? Mutta kai silti jokin apu tähän on..
- myös :(
... kirjoitti:
Minulla on ollut tämä arpiongelma jo yläasteelta asti ja olen nyt 19- vuotias. En voi todellakaan käydä uimassa enkä saunassa joidenkin kavereiden kanssa kun tosiaan häpeän niitä. Mahassa on pahimmat ja reisissä. :( Niitä on oikeasti ihan liikaa ja minä inhoan itseäni kun olen antanut pilata vartaloni tällä tavalla. Itsetunto ongelmia on todella paljon enkä uskalla päästää ketään lähelleni niin... ym. Olisi edes kiva saada niitä edes vähän piiloon. Ja ne leikkaukset ovat varmasikin kauhean kalliita.
rakausarvet eivät todellakaan ole mukavia eikä niiden kanssa ole heppoa elää, se vaikuttaa niin paljon siihen mitä voi päällensä pukea... :(
itselläni on raskausarpia reisien sisäpuolet täynnä, mahassa niitä on navan ympärilla (pahinta!!!) ja mahan reunassa molemmin puolin oikeen kaaressa, niitä on myös tisseissä ja jopa käsivarsissa!!!!
minihameita en voi käyttää, enkä myöskään toppeja, paitojen täytyy olla pitkän mallisia, eikä niissä saa olla suurta kaula aukkoa. välillä vain tuntuu, että olisi ihan sama vaikka pukeutua telttaan :( - täälläkin
myös :( kirjoitti:
rakausarvet eivät todellakaan ole mukavia eikä niiden kanssa ole heppoa elää, se vaikuttaa niin paljon siihen mitä voi päällensä pukea... :(
itselläni on raskausarpia reisien sisäpuolet täynnä, mahassa niitä on navan ympärilla (pahinta!!!) ja mahan reunassa molemmin puolin oikeen kaaressa, niitä on myös tisseissä ja jopa käsivarsissa!!!!
minihameita en voi käyttää, enkä myöskään toppeja, paitojen täytyy olla pitkän mallisia, eikä niissä saa olla suurta kaula aukkoa. välillä vain tuntuu, että olisi ihan sama vaikka pukeutua telttaan :(Mulla tuli ekat raskausarvet joskus 7. luokalla takapuoleen. Nyt oon 16 ja niitä on myös reisissä (tosin aika vähän ja tosi, tosi vaaleita ollut aina), mutta nyt on alkanut ilmestyä enemmän ja enemmän pohkeisiin ja pohkeiden yläpuolelle siihen taittokohtaan. Oon kyllä yrittänyt oppia elämään niiden kanssa mutta tulee niin paha mieli ittelle jos huomaa et niitä on tullut lisää, en halua käyttää mitään hameita tai shortseja tms ilman legginsejä tai sukkahousuja.. Kaikista ärsyttävintä tässä on se, että harrastan aikalailla liikuntaa (esim. tää on varmasti yksi syy miksi mulla ylipäätänsä tulee pohkeisiin näitä, kun juoksen niin paljon ja lihakset kasvaa.. mutta tuntuu että ne vaan leviää kokoajan) enkä ole edes ylipainoinen. Muuten oisin varmasti tyytyväinen itseeni vaikken nyt missään mallinmitoissa olekkaan (eikä tarviikkaan olla!!), mutta noi arvet vaan tekee pahaa. Voikun ne sais pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1323837- 851895
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151761Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541412Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1271301Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi371279VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu971260- 701156
- 691033
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k103999