Uskon että hyvät laulajat hylättiin jo esikarsinnassa, tiedän pari todella hyvin laulavaa tyyppiä, jotka keikkailevatkin, eivät laula nuotin vierestä, ja ovat edustavan näköisiä, varmasti hyviä esikuvia nuorille, sekä esiintymis- ja laulutaitoisia, heidät tiputettiin jo ennen tuomareille esiintymistä!!?
Onko vastaavia tietoja muualla?!?
Idols 2005 on järkyttävää kuunneltavaa, valitan!
Hyvät laulajat
3
166
Vastaukset
- Niisk
On se maailma julma paikka.
- pete fani.<3
mun mielestä monet hyvät laulajat tippui jo semifinaalis..
katrissa ja ilkassa ei ole MITÄÄN voittaja-ainesta.
esintyymiset huonoja, laulut TODELLA huonoja.
en meinaa peten putoamisen jälkeen katsoa kuka voittaa.
voittakoon kuka lystää... mutta kumpikaan ei ole voiton arvoisia...- lähti jo aluksi
Olen samaa mieltä. Tänä vuonna tuomaristo on ollut joko sokeaa tai valinnut huonoimmat laulajat mukaan!!! Ne laulajat joissa olisi idols.ainesta ovat varmasti jääneet kisasta jo alkupeleissä ja looserit vaan jatkaa! Kumpikaan näistä kahdesta finalistista ei ole taidoillaan ansainnut voittoa.
IDOLS ON ÄLLÖ FLOPPI HUONOILLA LAULAJILLA!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756