Huomasin eilen että kun istuin nojaten aika reippaastikin välillä taaksepäin, se hiukan sattui alaselän/pepun tuntumaan. En kuitenkaan noteerannut asiaa sen kummemmin koska niin on käynyt ennenkin, tosin ei ehkä yhtä paljon mutta kuitenkin.
Illalla kun kävin nukkumaan ja kun yritin saada hyvän asennon se sattui taas. Siinä vaiheessa aloin tunnustelemaan missä kohtaa kipu todella tuntui. Ensin ajattelin että peppuvakoni yläpuolella oleva luomi olisi jotenkin repeytynyt tms mutta sen sijaan se kipu tuntui ihan peppuvaon yläosassa, tunsin myös sormellani sellainen herneen kokoisen pienen patin. Sen jälkeen ryntäsinkin peilin eteen. Jonkinlaista töhnää sieltä löytyi, en ole varma mut ensimmäinen ajatus oli että siitä patista jonka huomasin, olisi jotenkin tullu jotain nestettä ulos tai jotain...en tarkalleen osaa sanoa. Välillä tuntuukin että jotain nestetta sieltä tulisi mutta en sitten tiedä...Tänä aamuna en löytänyt sitä pattia enää, mutta jos istuessa nojautuu vähänkin taaksepäin, se tuntuu ilkeältä.
Aikaisemmin se ei ole ollu näin pahana, enkä ole edes ymmärtänyt tunnustella käsin et missä kohdin kipu on ja se onkin mennyt itsestään ohi. Mitä pitäisi tehdä? Menenkö lääkäriin tämän asian takia? Olen sitäkin miettinyt mutta toisaalta en ole varma, sitä pattia ei kuitenkaan tuntuisi olevan joten...
mikä tälläinen voisi olla...
minä
2
513
Vastaukset
- blondi-72hki
vain puhjennut rasvapatti josta on valunut talia ulos ja se on täysin vaaraton mutta jos se pahastikin vaivaa niin kannattaa mennä lääkäriin.
- katovuosi
Sepä se.
Hae lisää tietoa tuolla kaeskusteluhaku-ruudulla, täällä on ollut aiheesta paljonkin juttua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057